اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سه چهارم از افراد حاضر در رویداد‌های رمزارزی، مرد هستند

تحقیقات نشان‌دهنده‌ی حضور کمرنگ بانوان در رویداد‌های صنعت رمزارزی است

نکات برگزیده مطلب
  • براساس تحقیقاتی که اخیرا توسط پلت‌فرم نرم‌افزاری Bizzabo بر روی ۱۰۰ کنفرانس در ۱۵ کشور جهان انجام شده است، بیش از سه چهارم یا ۷۹ درصد از افراد شرکت‌کننده در کنفرانس‌های مرتبط با صنعت رمزارزی، مرد بوده‌اند. در گزارش دیگری که در ماه نوامبر منتشر شده است، پلت‌فرم Bizzabo باز هم اعلام نموده که ۷۰ درصد از سخنرانان رویداد‌های مختلف از جمله گردهمایی‌های بخش رمزارزی نیز مرد هستند. این آمار نشان می‌دهد که حضور بانوان در صنعت رمزارزی بسیار کم رنگ است.

.

رویداد‌های صنعتی رمزارزی

پلت‌فرم نرم‌افزاری Bizzabo اخیرا تحقیقاتی بر روی ۱۰۰ کنفرانس در ۱۵ کشور جهان انجام داده است. تمامی این رویداد‌ها توسط افراد حرفه‌ای صنعت رمزارزی و بخش‌های مرتبط که می‌خواهند از آخرین اخبار و تکنولوژی‌های این صنعت آگاهی داشته باشند، مورد بازدید قرار می‌گیرند.

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از سه چهارم یا ۷۹ درصد از افراد شرکت‌کننده در این کنفرانس‌ها مرد بوده‌اند، در حالی که تنها ۲۱ درصد از افراد حاضر زن بودند.

در گزارش دیگری که در ماه نوامبر در رابطه با تنوع جنسیتی و آمارهای مربوط به آن منتشر شده است، پلت‌فرم Bizzabo دریافت که ۷۰ درصد از سخنرانان رویداد‌های مختلف از جمله گردهمایی‌های بخش رمزارزی نیز مرد هستند. آلون آلروی(Alon Alroy) مدیر بخش موفقیت مشتریان در Bizzabo اعلام نموده:

در کل، فضای رمزارزی نیز همانند صنعت تکنولوژی، از عدم تنوع جنسیتی رنج می‌برد. ما با نگاهی به افراد حاضر در این رویداد‌ها و همچنین سخنرانان، شاهد این موضوع هستیم. اخیرا یک کنفرانس رمزارزی برگزار شده است که روی صحنه در کنار ۸۴  مرد، تنها ۳ زن حضور داشت. این روند باید تغییر کند. Alon Alroy

 

تقریبا ۶۰ درصد از افراد ثبت‌نام کننده از صنعت مالی هستند

در این مطالعات، براساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط Bizzabo نتایج جالب دیگری نیز بدست آمده است. به عنوان مثال، ۴۵ درصد از افراد ثبت‌نام‌کننده و شرکت‌کننده در این رویداد‌ها از ایالات متحده بوده‌اند. انگلستان با داشتن ۲۸ درصد در رتبه‌ی دوم، بلژیک با ۵ درصد رتبه‌ی سوم و کانادا نیز با ۳ درصد شرکت‌کننده، در رتبه‌ی چهارم جای دارند. اسرائیل، هنگ‌کنگ، چین و استرالیات نیز هرکدام ۱ درصد از جمعیت حاضرین را تشکیل داده‌اند.

حدود ۵۷ درصد از کل افراد ثبت نام کرده برای رویداد‌های رمزارزی تحت بررسی، در بخش امور مالی فعالیت می‌کنند، در حالی که ۳۷ درصد دیگر از کارکنان شرکت‌های بخش فناوری بوده‌اند. شرکت‌های مشاوره‌ای و مدیریتی نیز حدود ۶ درصد از افراد حاضر در این رویداد‌ها را تشکیل داده‌اند.

آقای آلروی در ادامه اظهار داشت که فقدان تنوع جنسیتی افراد شرکت‌کننده‌ در این رویداد‌ها نشان دهنده‌ی این است که از کدام صنایع بیشتر حضور داشته‌اند. وی در ادامه گفت:

خدمات مالی و بخش تکنولوژی بخش زیادی از این مشارکت‌ها را در اختیار خود دارند و این موضوع تاثیر فراوانی بر ترکیب جنسیتی این رویداد‌ها داشته است. Alon Alroy

نظر شما در رابطه با این آمار چیست؟ چه چیز باعث شده تا حضور بانوان در این صنعت کمتر باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Bitcoin.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا