اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

شرکت مالی NAGA توکن‌های BNB را به پلتفرم خود اضافه کرد

دارندگان توکن‌های بایننس هم اکنون می‌توانند با استفاده از NAGA Trader در بیش از 800 ابزار مالی سرمایه‌گذاری کنند

نکات برگزیده مطلب
  • NAGA یک شرکت آلمانی است که با فعالیت در حوزه‌ی مالی رشد سریعی را تجربه کرده است. این شرکت اخیرا از همکاری با بایننس(Binance)، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان خبر داد. در نتیجه‌ی این همکاری دارندگان و سرمایه‌گذاران Binance Coin یا به اختصار BNB می‌توانند از خدمات اکوسیستم وسیع NAGA بهرمند شوند.

 دارندگان BNB هم‌اکنون قادرند به طور مستقیم و با استفاده از پلتفرم محرکه‌ی اکوسیستم NAGA با نام NAGA Trader، در بیش از 800 ابزار مالی(بازار سهام، بازار رمزارزی، فارکس، صندوق‌های قابل معامله در بورس CFDs یا ETF CFDs و آیتم‌های بازی) سرمایه‌گذاری کنند. NAGA Trader یک پلتفرم معاملاتی در حوزه‌های مالی، رمزارز و گیمینگ است که ویژگی بارز آن وجود مشاور رباتیک بر پایه‌ی هوش مصنوعی با نام CYBO است. این شبکه توسط 500,000 معامله‌گر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کل اکوسیستم توسط NAGA Coin(NGC) که رمزارز و توکن این شرکت بوده و برای خدمات و محصولاتی که NAGA پیشنهاد می‌دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. NGC را می‌توان از Bittrex، صرافی NAGA و دیگر صرافی‌های بزرگ رمزارزی، خریداری نمود. NAGA در بورس اوراق بهادار فراکفورت(Frankfurt Stock Exchange) به طور عمومی عرضه شده و ارزش بازار آن بیش از 100 میلیون دلار است.

اکوسیستم NAGA غیر از NAGA Trader رنج وسیعی از خدمات مالی را شامل خدامت کیف پول(NAGA Wallet)، صرافی(NAGA Exchange)، بخش مبادله‌ی آیتم‌های درون بازی(NAGA Virtual) و NAGA Academy را با بیش از 100 هزار معامله‌گر مشتاق که در استراتژی‌های متعدد معاملات بازار دارای تخصص هستند را شامل می‌گردد. NAGA با ارائه‌ی خدمات متنوع، خود را به عنوان پُلی میان خدمات مالی سنتی و عصر جدید پول دیجیتالی قرار داده است. کارت NAGA که یک مسترکارت بدون تماس بوده و به اکوسیستم NAGA متصل شده است، نیز به بخش «یک اکانت برای تمامی خدمات(one-account-for-all-services)» اضافه شده و هدفی مشابه سرویس مشابه شرکت آمازون؛ یعنی «Amazon for Finance» را دنبال می‌کند.

دارندگان توکن‌های BNB، علاوه بر فرصت سرمایه‌گذاری BNBهایشان در بازار‌های مالی، قادر به برداشت/واریز مبالغ به صورت توکن BNB در کیف پول NAGA و همچنین پلتفرم معاملاتی این سیستم هستند. سرویس نگهداری این پلتفرم نیز برای دارندگان BNB در دسترس است و سرمایه‌گذاری استراتژیک را ساده‌تر می‌کند. دارندگان توکن‌های BNB می‌توانند در بازار‌های BNB/USD و BNB/EUR معامله کنند، در حالی که با راه‌اندازی و استفاده از CYBO AI می‌توانند آسایش بیشتری در زمان انجام معاملات داشته باشند.

بنجامین بیلسکی(Benjamin Bilski)، بنیانگذار و مدیرعامل NAGA اظهار داشت:

ما از اضافه کردن Binance Coin  به سیستم خود و کمک به پذیرش جهانی رمزارزها خوشحال هستیم. NAGA از روز اول در نظر داشتیم سیستم مالی تطبیق پذیری ایجاد کنیم که بانکداری شخصی، معاملات سهام، مدیریت دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها را برای همه میسر کند. پلتفرم ما برای انجام همکاری و مشارکت ایجاد شده است و افتخار می‌کنیم که دارندگان توکن BNB می‌توانند بدون نیاز به فروش توکن‌های ارزشمندشان و تبدیل آن به ارز فیات، در بازار سهام فعالیت کنند. Benjamin Bilski

 

NAGA Trader بزودی در صفحه‌ی BNB  و از این لینک به عنوان یک ویژگی کلیدی در دسترس خواهد بود.

کاربران جدیدی که با پلتفرم معاملاتی NAGA آشنایی ندارند می‌توانند با انجام مراحل زیر در NAGA Trader فعالیت خود را آغاز نمایند.

  • واریز BNB به کیف پول NAGA
  • انتقال BNBها به حساب معاملاتی BNB
  • انتخاب بازار هدف و انجام معامله

NAGA Trader در نسخه‌های اندروید، iOS و کامپیوتر‌های شخصی ارائه شده است.

نظر شما در ارتباط با همکاری باینسس و NAGA چیست؟ آیا امکان استفاده از توکن‌های BNB در این پلتفرم برای استفاده در سیستم‌های معاملاتی سنتی به افزایش محبوبیت این توکن کمک خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا