اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

آرتور هایس: صنعت رمزارزی می‌تواند نوع جدیدی از دارایی را بوجود آورد

مدیر عامل صرافی BitMEX گفت که در آینده تجارت انواع دارایی بدون تعطیلی و به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته انجام خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • آرتور هایس(Arthur Hayes) مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران بزرگ‌ترین پلت‌فرم مبادله‌ی مشتقات رمزنگاری جهان از لحاظ میزان حجم مبادله‌ی روزانه با نام BitMEX، ماه گذشته در کنفرانس Global Financial Leadership با گروهی از افراد پیشرو در صنعت رمزارزی ملاقات داشت و طی این کنفرانس اعلام نمود که بیت‌کوین و صنعت رمزارزی پتانسیل تبدیل شدن به یک نوع دارایی جدید را طی ده سال آینده دارند.

.مدیرعامل پلت‌فرم مبادله‌ی مشتقات رمزارزی BitMEX اخیرا در یک مصاحبه‌ اعلام کرده است که رمزارز بیت‌کوین(BTC) توانایی تبدیل شدن به یک کلاس دارایی جدید طی یک دهه‌ی آینده را دارد.

آرتور هایس(Arthur Hayes) مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران بزرگ‌ترین پلت‌فرم مبادله‌ی مشتقات رمزنگاری جهان از لحاظ میزان حجم مبادله‌ی روزانه با نام BitMEX، ماه گذشته در کنفرانس Global Financial Leadership با گروهی از افراد پیشرو در صنعت رمزارزی ملاقات داشته است.

زمانی که از آقای هایس در رابطه با کلاس‌های دارایی جدید سوال پرسیده شد، او ابراز تردید کرد و پاسخ داد که صنعت رمزارزی «یک نوع آمیختگی است» اما این آمیختگی «بسیار کوچک می‌باشد». وی برای توضیح بیشتر اظهار داشت:

آیا این صنعت می‌تواند طی ده سال آینده یک کلاس دارایی جدید را پدید آورد؟ شاید. با این حال هنوز مشخص نیست که بیت‌کوین می‌تواند در دراز مدت با امنیت کامل فعال کند یا خیر… این صنعت هنوز در حال آزمایش است. Arthur Hayes

با این حال، آقای هایس در ادامه‌ی گفته‌های خود به شکلی خوش‌بینانه اظهار داشت که صنعت رمزارزی «می‌تواند یک روش جدید برای جمع‌آوری سرمایه و ارسال ارزش در سراسر جهان باشد.»

آقای هایس در ادامه‌ی گفته‌های خود به آینده‌ی تجارت نیز اشاره‌ای کرد و گفت طی سال‌های آینده با جایگزین شدن این رمزارزها به جای ارزهای معمولی، از آن‌ها به صورت تمام وقت استفاده خواهد شد. وی در ادامه افزود:

من فکر می‌کنم رسیدن به تجارت انواع مختلف دارایی به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، چیزی است که در آینده محقق خواهد شد؛ و این روند در دیگر بازار‌های موجود که با آن‌ها آشنا هستیم نیز آمیخته می‌شود، بازار‌هایی مانند FX که درآمد ثابث و سهام را تشکیل می‌دهند. Arthur Hayes

در اوایل ماه نوامبر آقای هایس با اشاره به «تجربه‌های قبلی بازار نزولی» در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، پیش‌بینی کرده بود که زمستان رمزارزی و رکود فعلی بازار می‌تواند بیش از ۱۸ ماه به طول بیانجامد.

در زمان نگارش این مقاله رمزارز بیت‌کوین با قیمت ۳۷۵۵ دلار مبادله می‌شود که حدود ۶ درصد نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را شاهد بوده است.

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای هایس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا