اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

در جمعه‌ی سیاه از بازار رمزارزی خرید کنید

با نگاهی به شرایط رمزارزهای مختلف در سایت Coinmarketcap می‌توان متوجه تخفیف قیمت و فرصتی خوب برای خرید شد

نکات برگزیده مطلب
  • با وجود کاهش اخیر قیمت‌ رمزارزها(Cryptocurrency)، معاملات جمعه‌ی سیاه(Black Friday) با بیت‌کوین(Bitcoin) همچنان انجام می‌شود. تخفیف‌های شگفت انگیز سیل تراکنش‌های رمزارزی در بازار را منجر شده است، اما شاید اکنون با توجه به کاهش شدید قیمت رمزارزها در چند روز گذشته، خود بیت‌کوین بهترین گزینه برای خرید باشد.

جمعه‌ی سیاه بیت‌کوین در سال 2018

اساسا، در اولین جمعه پس از عید شکرگزاری مسیحیان در فروشگاه‌های خارجی برخی اجناس از صنایع مختلف با تخفیف فوق العاده‌ای عرضه می‌شوند. بسیاری از فروشگاه‌هایی که رمزارز می‌پذیرند نیز در این روز کالاهای خود را با تخفیف‌های جذابی عرضه کردند.

لجر(Ledger Nano S) که یک کیف پول سخت‌افزاری بیت‌کوین و دیگر رمزارزها است نیز در این روز با نصف قیمت(59.5 فرانک سوئیس یا تقریبا 60 دلار آمریکا) در سایت شرکت سازنده عرضه شد.

اگر به دنبال تخفیف خرید ساعت هستید می‌توانید به Cryptomatic سری بزنید و برای این روز 21 درصد تخفیف بگیرید.

WikiLeaks، Cryptograffiti و Denarium  دیگر سایت‌هایی هستند که پیشنهاد‌های جذابی ارائه نمودند.

به همین شکل، در پلتفرم‌های معاملات رمزارزی نیز معامله‌گران توانستند با استفاده از کاهش موقت کارمزدها، قیمت‌ها و … سود خود را از معاملات رمزارزی افزایش دهند.

برای مثال پلتفرم معاملاتی SimpleFX برای جمعه‌ی سیاه و تا 23 نوامبر 21:50 UTC ، 50 درصد کارمزد هر معامله را کاهش داده بود.

در ویدئوی تبلیغاتی BitPay در یوتیوب، ذوق هنری برای پذیرش بیت‌کوین در بازار به چشم می‌خورد. در این ویدئوها جملات احساسی همانند «هر کسی بیت‌کوین را می‌پذیرد،(شما نیز آن را بپذیر و) عجیب رفتار نکن» و «آن‌ها رمزارز قبول نمی‌کنند، آن‌ها باید رمزارز قبول کنند. ببخشید آقا، شما چه ارزی را قبول می‌کنید؟» وجود دارد.

پیشنهادات بیشتری را در سایت رسمی Bitcoin Black Friday می‌توان یافت.

بزرگترین جمعه‌ی سیاه در بازار رمزارزی برگزار شد

با وجود تمامی پیشنهادات مطرح شده، سقوط قیمت رمزارزها در ماه نوامبر، احتمالا بزرگترین حراج را در بازار رمزارزی وجود داشته باشد. بیت‌کوین(BTC) با بیش از 2 هزار دلار کاهش در 10 روز گذشته، به 4263 دلار رسید. به همین دلیل، بسیاری معتقدند که این سقوط بازار صعودی را در آینده برای رمزارزها ایجاد خواهد کرد.

همانطور که معامله‌گران ارزش قیمت پایین رمزارزها را به رسمیت شناختند، این حقیقت توسط Dean Pierce در توییتر عنوان شد.

خدای من! این معاملات جمعه‌ی سیاه دیوانگی است.

نایجل گرین(Nigel Green)، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت deVere Group گفت: «سرمایه‌گذاران باهوش متوجه خواهند شد که رمزارزها، آینده‌ی پولی خواهند بود. به همین ترتیب، آن‌ها در قیمت‌های پایین بر روی (رمزارزها) سرمایه‌گذاری کرده و از جایگاه آن‌ها حمایت خواهند کرد.»

نظر شما در ارتباط با جمعه‌ی سیاه در بازار رمزارزها چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا