اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

جاستین سان: ترون سریع‌تر از اتریوم و ارزان‌تر از EOS خواهد بود

در آپدیت جدید ترون، قابلیت ماشین مجازی(TVM) به این رمزارز اضافه خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • جاستین سان مدیر عامل ترون به تازگی اعلام نموده که بروز رسانی بعدی این رمزارز باعث می‌شود که ترون بسیار سریع‌تر از اتریوم و ارزان‌تر از EOS شود.

در روز ۸ام اکتبر پس از اینکه جاستین سان(Justin Sun) به عنوان مدیرعامل ترون اعلام نمود که بروزرسانی پیش رو باعث می‌شود رمزارز Tron بتواند از نظر سرعت اتریوم را پشت سر بگذارد و از نظر هزینه‌های جاری حتی ارزان‌تر از EOS شود، رمزارز ترون(با نماد TRX) که مجهز به پروتکل «اینترنت غیرمتمرکز» است، با یک جهش ۸ درصدی مثبت در ارزش روبرو شده است.

آقای سان در یک پست توییتری اعلام کرد که در نتیجه‌ی یک توافق با اعضای انجمن این رمزارز، نسخه‌ی اودیسه‌ی 3/1(Odyssey 3.1) از رمزارز ترون، در ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی، عرضه می‌شود.

تغییرات اعمال شده توسط بروز رسانی، شامل راه‌اندازی ماشین مجازی ترون نیز خواهد بود، یک ویژگی که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا قرارداد‌های هومشمند را قبل از انتقال به شبکه‌ی اصلی ترون، مورد بررسی و آزمایش قرار دهند.

آقای سان در پست توییتری خود ادامه داد:

عملکرد کمیته‌ی ترون و ماشین مجازی ترون به زودی راه‌اندازی می‌شود، و این امر شروع «عصر قرارداد‌های هوشمند» خواهد بود. رمزارز ترون در مقابل اتریوم ۲۰۰ برابر سریع‌تر خواهد بود و در مقایسه با EOS نیز ۱۰۰ برابر ارزان‌تر می‌شود. این کار را برای توسعه‌ دهندگان نرم‌افزار‌های غیرمتمرکز(dApp) و کاربران انجام داده‌ایم. Justin Sun

باید در نظر داشته باشید که انتشار اطلاعاتی از ادغام پروژه‌ی اطلس(Project Atlas) با پلت‌فرم اشتراک‌گذاری محتوا BitTorrent در فضای مجازی، باعث شده تا ارزش ترون روز به روز روند افزایشی داشته باشد.

با این حال، رمزارز ترون نیز همانند دیگر محصولات بازار رمزارزی، از سقوط ارزش‌ها در سال ۲۰۱۸ رنج می‌برد و در حال حاضر این رمزارز با قیمت 0/027 دلار برای هر توکن مبادله می‌شود، این در حالی است که ترون در بالاترین حد قیمتی خود در اواخر سال ۲۰۱۷، به قیمت باور نکردنی 0/21 دلار رسیده بود.

نظر شما در رابطه با این بروز رسانی ترون چیست؟ آیا این رمزارز می‌تواند اتروم را پشت سر بگذارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا