اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

معرفی یک سیستم جدید اثبات توسط تیم آیوتا

این سیستم اثبات Proof Of Concept نام داشته و کاربرد‌های زیادی در صنایع مختلف دارد

نکات برگزیده مطلب
  • یکی از بخش‌های زیر مجموعه‌ی آیوتا به تازگی نوع جدیدی از Proof Of Concept رونمایی کرده است که می‌تواند قابلیت‌های موجود در صنایع مختلف را به شکل چشم‌گیری بهبود بخشیده و تقویت کند.

تری شین(Terry Shane) بنیانگذار bIOTAsphere(یک پلت‌فرم زیرمجموعه و مبتنی بر بلاک‌چین آیوتا) طی رویداد «Putting the Proof back Into Proof of Concept» که توسط شرکت Arup(یک شرکت مستقل که در زمینه‌ی طراحی، مهندسی، نقشه‌کشی و مشاوره‌ی تخصصی فعالیت می‌کند) در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸ در شهر تورنتو کانادا برگزار شده بود، یک تکنولوژی Proof Of Concept جدید را معرفی کرد که می‌تواند قابلیت‌های صنایع مختلف را بهبود ببخشد.

IOTA

این تیم در رویداد مذکور برخی از جدید‌ترین کار‌های خود را معرفی کرد، که شامل تکنولوژی‌های جدیدی بود که امکان انتقال اطلاعات به صورت لحظه‌ای را فراهم می‌کند. علاوه بر اینکه شرکت‌های بیمه می‌توانند میزان هزینه‌های پرداختی توسط مشتریان را بهینه‌تر محاسبه کنند، با استفاده از این تکنولوژی‌ها می‌توان جزئیات دقیق‌تری در زمان وقوع یک رخداد و حادثه بدست آورند.

با کمک یک اتصال اینترنتی ساده و Proof آیوتا، توانست قابلیت‌های فناوری مذکور را با استفاده از یک خودروی الکتریکی ساخت کمپانی تسلا(Tesla) به همه نشان دهد. خودروی مورد آزمایش می‌توانست براساس ترکیبی از وضعیت کنونی و شرایط خاصی که ممکن است دچار آن شود، میزان و نوع بیمه‌ی خود را تغییر دهد.

این تیم طراحی در رابطه با این امر توضیح داد که:

به عنوان بخشی از Proof Of Concept، این خودرو می‌توانست به صورت خودکار بین سه شرکت بیمه‌ی ارائه شده، که هرکدام هزینه‌های متفاوت و شرایط ویژه‌ای را برای مواردی همچون تخفیف و جریمه مشخص کرده‌ بودند، یکی را انتخاب کند، و این در حالی است که انتخاب بر اساس بهترین بیمه برای هر وضعیت خاص صورت گرفته است.Developer Team

علاوه بر این، با کمک سیستم بسیار انقلابی Tangle، این تیم نرم‌افزاری را توسعه داده است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان هزینه‌های مربوط به بیمه را محاسبه و پرداخت کرد. در این سیستم مقدار هزینه‌ی قابل پرداخت با بررسی عواملی همچون تاریخچه‌ و رفتار راننده مشخص می‌شود.

از نظر کمپانی Weiss Cryptocurrency Ratings(که در زمینه‌ی رتبه‌بندی و آنالیز رمزارزها فعالیت می‌کند)، رمزارزهایی مانند IOTA با ارئه‌ی فرصت‌های بسیار مناسبی که در اختیار همه قرار می‌دهند، نشان دهنده‌ی پتانسیل بالای تکنولوژی بلاک‌چین در آینده هستند. از دید شرکت‌های تحلیل مالی مشهور، چهار رمزارزی که بیشترین فرصت رشد و افزایش کارایی را دارند عبارتند از آیوتا(IOTA)، نئو(NEO)، ریپل(XRP) و کاردانو(ADA).

 بنیاد آیوتا(MIOTA) قصد دارد در هفته‌های آینده یکی از ویژگی جدید شبکه‌ی خود را معرفی کند، ویژگی جدیدی که Local Snapshots نام خواهد داشت. در رابطه با این مفهوم تنها تعریف مختصری در توییتری رسمی IOTA منتشر شده است:

این ویژگی جدید که Local Snapshots نام دارد، نه تنها مشکلات مربوط فضا کافی که همراه با افزایش میزان پذیرش IOTA پیش می‌آید را رفع می‌کند، بلکه روند وضع و ارئه‌ی گره‌های(Node) جدید را ساده‌سازی کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد به صورت دائمی و permanodes فعالیت کنند. بنیاد آیوتا این ویژگی جدید را طی هفته‌های آینده به صورت Beta و آزمایشی عرضه خواهد کرد. IOTA(MIOTA) foundation

 

نظر شما در رابطه با POC چیست؟ این فناوری چه کاربرد‌های دیگری می‌تواند داشته باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا