اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

پروژه‌ی EOS یک کلاهبرداری است

جیمی سانگ، یکی از توسعه‌دهندگان بیت‌کوین عقیده دارد EOS تا ۵ سال آینده از بین‌خواهد رفت

نکات برگزیده مطلب
  • جیمی سانگ به عنوان یک توسعه دهنده‌ی هسته‌ی بیت‌کوین در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام نموده که EOS یک اسکم است و طی پنج سال آینده از بین می‌رود.

جیمی سانگ(Jimmy Song) یکی از برجسته‌ترین توسعه دهندگان بیت‌کوین(BTC) درجدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که رمزارز EOS یک «اسکم» می‌باشد. وی در ادامه افزود EOS که یک پلت‌فرم رمزنگاری برای ساخت برنامه‌های مقیاس پذیر است، طی پنج سال آینده از بین خواهد رفت.

آقای سانگ همچنین توصیه می‌کند که توسعه دهندگان جوان باید تمام تمرکز خود را در زمینه‌ی یادگیری پروژه‌های مختلف منبع باز، متمرکز کنند زیرا این امر به آن‌ها کمک خواهد کرد تا درک بهتری در مورد اکوسیستم بلاک‌چین پیدا کنند.

پروژه‌های ICO به توسعه دهندگان «پور زیادی» عرضه می‌کنند

آقای سانگ که یک فارغ‌التحصیل رشته‌ی ریاضی از دانشگاه میشیگان است، در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره کرد که در حال حاضر تقاضای زیادی برای استخدام و بکارگیری توسعه‌ دهندگان بلاک‌چین وجود دارد و «پیدا کردن کسی که شما را استخدام کند، کار دشواری نیست».

وی توضیح داد که اکثر پروژه‌های ICO «هیچ توسعه دهنده‌ای ندارند» و آن‌ها «به مهندسان نرم‌افزار حقوق و پول زیادی را پیشنهاد می‌کنند» تا برای آن‌ها بر روی محصول یا ایده‌ی تجاری کار کنید.

با اینکه ممکن است دعوت یک ICO و پیشنهادات کار برای آن‌ها در ازای مبالغ زیادی ارائه شده بسیار وسوسه انگیز باشد، آقای سانگ اظهار داشت که بهتر است توسعه دهندگان جوان بر روی توسعه‌ی هسته‌ی بیت‌کوین یا دیگر پروژه‌های منبع باز Peer To Peer، کار کنند.

در ادامه برای توضیح در رابطه با مزایای بلند مدت همکاری مشترک، پلت‌فرم‌های منبع باز و پروژه‌های تحت توسعه‌ی انجمن‌ها، آقای سانگ اعلام کرد که توسعه دهندگان می‌توانند مهارت‌های ارزشمندی در این نوع محیط‌های کاری بدست آورند، در حالی که می‌توانند از راهنمایی و بازخورد برنامه‌نویسان با تجربه نیز استفاده کنند.

یک دوره‌ی دو روزه‌ی برنامه‌نویسی به مبلغ ۴هزار دلار

آقای سانگ همچنین فکر می‌کند که «اکثر مردم سعی می‌کنند تا چیز‌های جدیدی یاد بگیرند، سعی می‌کنند بهتر شوند و ببینند که چه فرصت‌های مناسبی در بازار کار وجود دارد. این تلاش‌ها ممکن است شامل یک کار ابتدایی و ساده در برخی از شرکت‌های مرتبط با بیت‌کوین، یا حتی یک پروژه‌ی جدید منبع باز باشد.

قابل ذکر است که آقای سانگ به برنامه‌نویسان حرفه‌ای آموزش می‌دهد که شبکه‌های بلاک‌چین چگونه ساخته شده‌اند و چطور می‌تواند کد‌های خود را به پایگاه داده‌های هسته‌ی بیت‌کوین وارد نمود. با این حال، کسانی که مایل‌اند در سمینار دو روزه‌ی آقای سانگ نام‌نویسی و شرکت کنند باید مبلغ ۴هزار دلار را به شکل بیت‌کوین پرداخت نمایند.

EOS یک سرمایه‌گذاری بد است

با تمام این تفاسیر، تا آنجا که به پروژه‌ی EOS مربوط می‌شود، انتقادات و نگرانی‌های مربوط به حیات بلند مدت این رمزارز بین بسیاری از پیشگامان صنعت رمزارزی یک امر مشترک محسوب می‌شود. جیمز اسپیداچی(James Spediacci) یک سرمایه‌گذار و پژوهشگر بلاک‌چین توضیح داده است که چرا EOS یک سرمایه‌گذاری بد محسوب می‌شود.

طبق گفته‌های آقای اسیپداچی، ۴ میلیارد سرمایه‌ی کسب شده توسط ICO مرتبط با EOS مستقیما به Block.one منتقل شده است؛ Block.one شرکت خصوصی توسعه‌ دهنده‌ی EOS محسوب می‌شود. وی در ادامه افزود که این شرکت سودآور که در جزایر کیمن واقع شده، اکنون آزاد است تا هر شکلی که مایل است در رابطه با این سرمایه‌ی عظیم کسب شده، تصمیم‌گیری کند.

آقای اسپیداچی همچنین از EOS برای «سوق دادن هزینه‌های خود» به سمت توسعه دهندگان، انتقاد کرده است:

برای اینکه بتوان یک کاربر جدیدی به نرم‌افزار‌های غیرمتمرکز EOS اضافه کرد، در EOS حدود ۱۰ دلار هزینه خواهد داشت. به عبارتی، اگر نرم‌افزار غیرمتمرکز شما ۱ میلیون کاربر داشته باشد، برای شما ۱۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت. این امر در اتریوم(ETC) صفر دلار است و هزینه‌ای ندارد. این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات EOS است که هنوز به صورت عمومی نیز اشاره‌ای به آن نشده است. James Spediacci

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای سانگ چیست؟ چرا در رابطه با مشکلات EOS راه حلی ارائه نشده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا