اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مشارکت اتحادیه‌ی سازمانی اتریوم و هایپرلجر

این همکاری برای ادغام این دو سیستم و استفاده شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از بلاکچین اتریوم انجام خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • اتحادیه‌ی سازمانی اتریوم(EEA) و هایپرلجر(Hyperledger)(یک پروژه‌‌ی بلاکچین‌های منبع باز که در سال 2015 توسط بنیاد لینوکس و با هدف پشتیبانی از توسعه‌ی دفاتر کل توزیع شده در بستر بلاکچین راه اندازی شده است) در 1 اکتبر اعلام کردند که با هدف پشتیبانی از پذیرش تجاری بلاکچین، سازمان‌های خود را به عنوان «اعضای همکار» یکپارچه می‌کنند.

EEA که یک سازمان بلاکچین‌های تجاری است در مارچ 2017 توسط Santander، JPMorgan و دیگر اعضا ایجاد شد و بر بهبود حفظ حریم شخصی، مقیاس‌پذیری و امنیت به کار‌گیری بلاکچین اتریوم(ETH)، فعالیت می‌کند.

برایان بلندور(Brian Behlendorf)، مدیر اجرایی هایپرلجر در بنیاد لینوکس و رون رزنیک(Ron Resnick)، مدیر اجرایی اتحادیه‌ی سازمانی اتریوم، انگیزه‌ی مشارکت با یکدیگر را در یک پست وبلاگی توضیح دادند.

این مشارکت همکاری متقابل بین جامعه را بطور فعالانه‌تر از طریق شرکت در رویدادها، ارتباط با دیگر اعضا و تلاش در پیدا کردن راه‌هایی برای عملکرد مکمل و سازگار با یکدیگر، موجب می‌شود. Behlendorf and Resnick

تکنولوژی محصولِ هایپرلجر راه خود را به اتحادیه‌های تجاری بر پایه‌ی بلاکچین در بخش‌های مختلفی از اقتصاد جهانی پیدا کرده است. در پایان ماه سپتامبر، FedEx که بیش از 270 عضو دارد، به منظور استفاده از بلاکچین برای زنجیره‌های تامین، لجستیک و حمل و نقل به هایپرلجر ملحق شد.

بلندور و رزنیک می‌گویند: «ما امیدواریم این رابطه‌ی متقابل سودآور توسعه‌دهندگان اتریوم را تشویق کند تا پروژه‌های تجاری خود را به هایپرلجر ارسال کنند و حافظان پروژه‌ها در هایپرلجر با در نظر گرفتن ارتباط مناسب برای استانداردسازی به گروه‌های مناسب EEA برسانند.» بعلاوه:

انتظار می‌رود در نیمه‌ی دوم سال 2019، این همکاری توسعه‌دهندگان هایپرلجر را قادر ‌سازد تا کدهایی منطبق بر مشخصات EEA نوشته و آن‌ها را از طریق برنامه‌ی آزمون گواهی EEA تایید نمایند. Behlendorf and Resnick

در ماه می، EEA بسته‌ی نرم‌افزاری جدیدی را برای استاندارد‌سازی مشخصات برنامه‌های تجاری بر پایه‌ی اتریوم منتشر کرد، Enterprise Ethereum Client Specification 1.0، شرکت‌هایی که از روش‌هایی بر پایه‌ی بلاکچین اتریوم استفاده می‌کنند را قادر می‌سازد به یکدیگر متصل گردند.

نظر شما در ارتباط با همکاری اتحادیه‌ی سازمانی اتریوم و هایپرلجر چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا