اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

Coinex با بیت‌کوین کش، سود سهام می‌پردازد

دارندگان توکن‌های CET که توسط صرافی Coinex توسعه داده شده است، بیت‌کوین کش دریافت خواهند کرد

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده در وب سایتِ صرافیِ Coinex، این صرافی به کسانی که توکن coinex یا CET را نگهداری کنند، سود سهام بلند مدت با استفاده از رمزارز بیت‌کوین کش، پرداخت می‌کند. این کمپانی در ارائه‌ی توضیحات بیشتر گفت: «اگر در Coinex دارای توکن CET باشید، ما سود سهام شما را به صورت بیت‌کوین کش محاسبه و به طور مستقیم به حساب کاربری شما واریز می‌کنیم.»

پرداخت سود بلند مدت با بیت‌کوین کش

شایعه‌ای که به تازگی و به شکل گسترده‌ای پخش شده بود، هم اکنون تایید شده است. بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده در وب‌سایت این کمپانی، صرافی رمزارزی Coinex به کسانی که توکن CET نگه‌داری کنند، سود سهام بلند مدت پرداخت می‌کند.

صرافی هنگ‌کنگی Coinex، که غول صنعت ماینینگ کمپانی Bitmain نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده است، سابقه‌ی فعالیت طولانی نداشته و گستره‌ی وسیعی از دارایی‌های رمزارزی همانند بیت‌کوین کش(BCH)، بیت‌کوین(BTCاتر(ETH) و تتر(tether) را برای معامله به کاربرانش پیشنهاد می‌دهد. توکن CET نیز که خود، محصول این صرافی می‌باشد، در مقابل رمزارزهای دیگر، قابل معامله است. ارسال کنندگان سفارش(Market makers) خرید و یا فروش هیچ کارمزدی نمی‌پردازند در حالی که برآورده کنندگان سفارشات(market takers) کارمزد اندکی، به اندازه‌ی 0.1 درصد در معاملاتشان پرداخت می‌کنند. این صرافی سیستم پاداش در ازای عضوگیری(رفرال) را نیز ارائه می‌کند. آن‌ها روش شفافی را در توزیع سود حاصل از نگهداری توکن‌ها ارائه می‌کنند، تمامی کارمزد تراکنش‌ها و چگونگی تقسیم آن‌ها به طور واقعی و لحظه‌ای در سایت نمایش داده می‌شود.

تقسیم ماهانه‌ی سود

بر اساس اطلاعیه‌ی Coinex در آغاز ماه جاری، این صرافی طرح « Lock & Mine CET» و تقسیم سود بلند مدت را اجرا خواهد کرد. بر اساس توضیحات ارائه شده توسط این کمپانی، نگه‌داری حداقل 10 هزار CET یکی از شرایط مورد نیاز برای دریافت سود به صورت بیت‌کوین کش است. همچنین هیچ‌کدام از توکن‌ها نباید از طریق ماینینگ حاصل شده باشند، تنها توکن‌های CET که توسط کمپانی منتشر شده‌اند، مشمول این طرح می‌گردند. « Coinex هر روز در ساعت 0:00 (UTC) یک تصویر لحظه‌ای از اطلاعات ثبت می‌کند و تخصیص سود‌های روز بعد بر اساس اطلاعات ثبت شده در روز قبل انجام خواهد شد.»

Coinex در ادامه افزود «برای تضمین توسعه‌ی پایدار توکن CET و منافع دارندگان آن، تصمیم گرفتیم طرح بلند مدت تخصیص سود سهام را اجرا نماییم که در آن دارندگان CET پس از پایان طرح «ماینینگ تجارت محور(Trade-driven mining)»، سود سهام بلند مدت دریافت خواهند کرد.» توزیع بیت‌کوین کش بصورت ماهیانه و در هفت روزِ کاری ابتدای هر ماه انجام خواهد شد. امکان تغییر تاریخ اشاره شده با توجه به زمان انتشار اطلاعیه‌ی نهایی، وجود دارد.

در جزئیات این طرح اشاره شده است که « 80 درصد از سود صرافی Coinex به دارندگان توکن CET اختصاص می‌یابد و 20 درصد باقی مانده، برای توسعه‌ی صرافی و هزینه‌های عملیاتیِ روزانه نگهداری می‌شود. » این صرافی بخش قابل توجهی از درآمد خود را به «بازخرید CET از بازار‌های ثانویه و اختصاص آن به نگه‌دارندگان واجد شرایط توکن CET، به نسبت دارایی آن‌ها اختصاص می‌دهند.» کسانی که تصمیم به نگهداری CET گرفتند، می‌توانند با تقسیم تعداد توکن‌های خود بر تعداد کل CET‌های در گردش(CET in circulation)، سهم خود را تعیین نمایند.

نظر شما در ارتباط با طرح اختصاص سود به نگه‌دارندگان توکن‌های CET چیست؟ آیا این طرح می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران را جلب نماید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Bitcoin.com

یک نظر

  1. سلام
    میخواستم بپرسم به ازای 10000 توکن cet چه مقدار بیت کوین کش پرداخت میکنه؟!

دکمه بازگشت به بالا