اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

معرفی وب‌سایت خیریه مبتنی بر بلاک‌چین توسط صرافی بایننس

این وب‌سایت برای انجام کمک مالی طراحی شده و در طول کنفرانس تجارت و توسعه‌ی سازمان ملل رونمایی شد

نکات برگزیده مطلب
  • بنیاد خیریه‌ی بلاک‌چین(Blockchain Charity Foundation یا BCF) که یک پروژه‌ی اجتماعی تحت مالکیت بایننس می‌باشد، اخیرا در جریان مجمع سرمایه‌گذاری جهانی که توسط بخش کنفرانس تجارت و توسعه‌ی سازمان ملل یک پلت‌فرم کمک مالی مبتنی بر بلاک‌چین را معرفی کرده است.

 

روز جمعه ۲۶ام اکتبر، در وب‌سایت بایننس(Binance) اعلام شد بنیاد خیریه‌ی بلاک‌چین(Blockchain Charity Foundation یا BCF) که یک پروژه‌ی اجتماعی تحت مالکیت بایننس می‌باشد، اخیرا یک پلت‌فرم کمک مالی مبتنی بر بلاک‌چین را معرفی کرده است.

این پروژه‌ی کمک مالی در روز چهارشنبه ۲۴ام اکتبر، در جریان مجمع سرمایه‌گذاری جهانی که توسط بخش کنفرانس تجارت و توسعه‌ی سازمان ملل(UNCTAD) در ژنو، به صورت عمومی معرفی شد.

ژانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao که در فضای مجازی با نام CZ شناخته می‌شود) مدیر عامل صرافی رمزارزی بایننس در این گردهمایی در نشست توسعه‌ی پایدار بلاک‌چین شرکت کرد. وی اعلام کرد که بایننس تمام هزینه‌ها و کارمزد‌های عملیاتی مربوط به وب‌سایت پروژه‌ی BCF را پوشش خواهد داد و اظهار داشت که تمامی کمک‌های مالی دریافتی به صورت مستقیم به افراد ذینفع خواهد رسید. آقای ژائو همچنین اعلام کرد که تکنولوژی بلاک‌چین می‌تواند شفافیت در کمک‌های مالی را افزایش دهد.

طبق اعلام بایننس، بنیاد خیریه‌ی بلاک‌چین ابتدا از پلت‌فرم خود جهت جمع‌آوری کمک‌های مالی برای قربانیان سیل و رانش جزمین در اواگندا شرقی استفاده خواهد کرد. در ادامه عنوان شد که بنیاد ترون(TRON) به عنوان یک پروژه‌ی بلاک‌چینی غیرمتمرکز متعهد شده که با پرداخت مبلغ ۳ میلیون دلار به BCF، اولین کمک کننده‌ی مالی این بنیاد خیریه باشد.

طبق وب‌ سایت این پروژه، BCF در حال حاضر کمک‌های مالی به صورت بیت‌کوین(BTCاتریوم(ETH) و توکن‌های بایننس(BNB) را می‌پذیرد.

طی همین کنفرانس UNCTAD، آقای ژائو همچنین گزارش مختصری درباره‌ی اهدا رمزارز برای کمک به قربانیان سیل ویرانگر ژاپن در اواسط ماه جولای، ارائه کرد. به گفته‌ی او در این حادثه بیش از ۲۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۱۷ هزار منزل مسکونی دچار آسیب شده است. وی در ادامه اظهار داشت که پس از این حادثه، بایننس توانسته بیش از ۵۰۰ هزار دلار کمک مالی را از طریق واسطه‌های محلی بین سازمان‌های مختلف توزیع کند.

در اوایل ماه اکتبر، آقای ژائو اعلام کرد که تمام کارمز‌های مربوط به لیست کردن رمزارزها در صرافی بایننس به مراکز خیریه اهدا خواهد شد. وی در بیانیه‌ی خود اظهار داشت که بایننس هیچگونه کارمزدی را تعیین نکرده است و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا خودگان این رقم را پیشنهاد نمایند.

در انتها باید یادآور شد که صرافی رمزارزی بایننس در حال حاضر از لحاظ میزان حجم تراکنش روزانه با داشتن ۴۶۷ میلیارد دلار تراکنش و جابجایی در رتبه‌ی اول جهان قرار دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته این رقم ۸ درصد نیز افزایش داشته است.

نظر شما در رابطه با این وب‌سایت کمک مالی و تصمیمات بایننس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا