اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

درخواست کره جنوبی برای تشکیل سیستم نظارت بین‌المللی رمزارزها

کره جنوبی این درخواست را در نشست سالانه قانون‌گذاران با حضور 14 کشور مطرح کرد

نکات برگزیده مطلب
  • در کنفرانس سالانه قانون‌گذاران که در سئول برگزار شد، سازمان خدمات نظارتی مالی کره جنوبی(South Korean Financial Supervisory Service) از قانون‌گذاران 14 کشور درخواست کرد یک سیستم نظارتی بین‌المللی برای رمزارزها و پیشنهاد اولیه‌ی سکه(ICO) ایجاد شود. در این رویداد، دولت کره همچنین اقدامات خود در حوزه‌ی رمزارزی را مطرح کرده و در گسترش اشتراک‌گذاری اطلاعات و همکاری بین المللی تلاش کرد.

سیستم نظارتی بین‌المللی

بیستمین کنفرانس نظارت مالی یکپارچه(IFSC) که 6 الی 7 ستامبر در سئول برگزار شد. یون سوک-هیون(Yoon Suk-heun) رئیس خدمات نظارتی مالی کره جنوبی(FSS) از نمایندگان تمامی کشور‌های شرکت کننده در این رویداد خواست تا بطور مشترک به خطرات رمزارزی واکنش نشان دهند.

این رویداد با حضور مقامات 14 کشور از جمله بریتانیا، ژاپن، آلمان، کانادا، استرالیا و سنگاپور برگزار شد. قانون‌گذاران برای به اشتراک گذاشتن و بحث در مورد مسائل تنظیم قوانین جهانی، که شامل رمزارزی نیز می‌شود با یکدیگر ملاقات کردند.

بر اساس اعلام نشریه‌ی Times کره، آقای یون گفت:

مقامات با تلاش برای حداقل کردن اثرات جانبی و در عین حال تشویق این نوآوری مالی، در موقعیت دشواری قرار گرفته‌اند. هدف کاهش خطرات سفته‌بازی و جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی مرتبط با ارزهای مجازی و پیشنهاد اولیه‌ی سکه است. ما باید یک نظام انضباط بین‌المللی که می‌تواند منافع نظارتی بین کشور‌ها را فرآهم آورد، ایجاد نماییم.

Yoon Suk-heun

اقدامات صورت گرفته

بر اساس گزارش Etnews: یون اقدامات فعلی کره جنوبی در مقابل خدمات مالی جدید شامل رمزارزی، پیشنهاد اولیه‌ی سکه(ICO) و تکنولوژی مالی را توضیح داد. این اقدامات عبارتند از: «نظارت برای کنترل موثر داخلی و انطباق شرکت‌های مالی، سیستم حفاظت مالی مستقیم مشتریان و سیاست انکشاف مالی و سیستم موثر مبارزه با پولشویی و شیوه‌ی اجرای آن.»

یون معتقد است که «کنترل داخلی شرکت‌های مالی روشی برای مدیریت ایمن دارایی‌های مشتریان و حفظ مدیریت صحیح است.» بعلاوه او امیدوار است که «سطح به اشتراک گذاری اطلاعات و همکاری‌های بین‌المللی در آینده تقویت شود» بعلاوه او گفت:

کره جنوبی با حسن نیت استاندار‌های بین المللی نظارتی همانند گزارش تراکنش‌های مشکوک، مصادره درآمد‌های مجرمانه‌ی مرتبط با پولشویی و گسترش تبادل اطلاعات بین کشور‌ها را به کار گرفته است.

Yoon Suk-heun

شما در مورد درخواست کره‌ی جنوبی از 14 کشور در گسترش همکاری بین‌المللی و نظارت بیشتر بر رمزارزها چگونه فکر می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com
دکمه بازگشت به بالا