اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

کیف‌پول رمزارزی کمپانی Overstock معرفی شد

این کمپانی در کنار کیف‌پول رمزارزی خود، فروش بیت‌کوین را نیز آغاز خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی overstock به تازگی اعلام نموده که علاوه بر راه‌اندازی پلت‌فرم فروش بیت‌کوین، در حال بررسی نسخه‌ی آزمایشی کیف‌پول رمزارزی جدید خود با نام Bitsy است.

وب‌سایت Overtstock.com به تازگی اعلام نموده که قرار است در این وب‌سایت بیت‌کوین نیز به فروش برسد. این وب‌سایت همچنین اعلام کرد که قرار است یک کیف‌پول رمزارزی بیومتریک و پلت‌فرم جمع‌آوری دارایی رمزارزی با نام Bitsy که توسط یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Medici Ventures توسعه یافته است را راه‌اندازی کند.

طبق گزارش خبرگزاری‌های محلی، این کمپانی خرده‌فروش که دید مثبتی نسبت به صنعت رمزارزی دارد، از سال ۲۰۱۴ اقدام به پذیرش رمزارز بیت‌کوین به عنوان یکی از روش‌های پرداختی خود نموده و قرار از که از اوایل سال ۲۰۱۹، از طریق کیف‌پول رمزارزی خود، فروش بیت‌کوین را شروع نماید. این کمپانی قرار است تا در آینده‌ی نزدیک فروش دیگر رمزارزها را نیز راه‌اندازی کند.

پاتریک بایرن(Patrick Byrne) مدیرعامل و بنیانگذار Overtstock از طریق یک گزارش مطبوعاتی نسخه‌ی پیش‌نمایش و بتا کیف‌پول Bitsy را رونمایی کرد. وی در این گزارش اعلام کرد که کمپانی OvertstocK در نظر دارد تا به طور کامل این کیف‌پول رمزارزی را برای سه‌ماهه‌ی اول یا دوم سال آینده در وب‌سایت خود ادغام نماید.

این علامیه زمانی منتشر شده است که به نظر می‌رسد بازار رمزارزی در حال بهبودی پس از یک ماه سقوط آزاد است. آقای بایرن در مصاحبه‌ی خود در رابطه با «ترس‌های کوتاه مدت» صحبت کرد و آشفتگی‌های کنونی بازار رمزارزی را به روز‌های اولیه حضور اینترنت تشبیه نمود. او گفت:

زمانی که تمام کمپانی‌های اینترنتی در بحران دات‌کام شروع به سقوط کردند، دلیل این این سقوط وجود مشکلی در تکنولوژی اینترنت نبود. رمزارزهای مختلفی به وجود می‌آیند و از بین می‌روند، اما چشم‌انداز بلند مدت این تکنولوژی همان بلاک‌چین است.Patrick Byrne

طبق گفته‌های آقای بایرن، اگر صنعت رمزارزی و کمپانی OvertstocK را دو جهان موازی در نظر بگیریم، کیف‌پول رمزارزی Bitsy به عنوان یک کرمچاله بین جهان مالی سنتی و رمزارزها عمل خواهد کرد و این فرایند را به خرده‌فروشی‌ها مشتری ما نیز ارائه می‌کند.

یک کیف‌پول رمزارزی کاربر پسند

به نظر می‌رسد که کیف‌پول رمزارزی Bitsy قرا است یک پلت‌فرم کاربر پسند و یک پل میان ارزهای فیات و صنعت رمزارزی باشد؛ همچنین اعلام شده که نسخه‌ی بتا آن نیز تا پایان سال جاری از مرحله‌ی آزمایش خارج خواهد شد. قرار است که استفاده از این کیف‌پول رمزارزی برای افراد تازه‌وارد در این صنعت، همانند بخش اصلی مرتبط با مشتری کمپانی OvertstocK، ساده باشد.

این کیف‌پول قرار است به کاربران اجازه دهد تا بجای نگهداری رمزارزهای خود بر روی یک پلت‌فرم شخص ثالث یا صرافی‌های رمزارزی، کنترل کاملی بر روی رمزارزها خود داشته باشند. آقای بایرن در رابطه با این موضوع توضیح داد:

دلیل اصلی وجود رمزارزها این است که نوعی پول وجود داشته باشد که تنها مالک آن قادر به کنترل کامل آن است و این کنترل خارج از دسترس هر قدرت دیگری باشد. این مورد در واقع دلیل اصلی حضور رمزارزهاست.Patrick Byrne

طبق گفته‌های استیو هاپکینز(Steve Hopkins) مدیرمالی Medici Venures، تیم توسعه دهنده‌ی کیف‌پول Bitsy توانسته‌اند این پلت‌فرم را به بالاترین سطح قابلیت استفاده برسانند «زیرا آن‌ها زمان زیادی را صرف کرده‌اند تا بفهمند افرادی که پس‌زمینه و دانش فنی زیادی در رابطه با کامپیوتر ندارند، چگونه می‌توانند با این نرم‌افزار پرداختی تعامل برقرار کنند».

این کیف‌پول رمزارزی قرار است به صورت بیومتریک و با استفاده از اثر انگشت و تکنولوژی تشخیص چهره، اقدام به شناسایی کاربر و مالک خود کند. در ادامه مشخص شد که این کیف‌پول یک مکانیزم بازیابی کلید patent-pending خواهد داشت که کابران اجازه می‌دهد کلید‌های خود را در سخت‌ترین شرایط دوباره بازیابی کنند.

آقای بایرن نتیجه گرفت که کیف‌پول رمزارزی Bitsy نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در اکوسیستم رمزارزی، بسیار متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود. طبق گزارشات CryptoGlobe، سهام کمپانی Overstock نیز به همراه بازار رمزارزی دچار نوسان شده است.

در ماه آگوست سال جاری، هنگامی که یک شرکت چینی اعلام کرد که قصد سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیون دلار در یک شرکت زیرمجموعه‌ی tZERO را دارد، سهام Overstock دچار یک جهش نسبی شد، اما این روند سریعا معکوس شد و طی چند روز پس از آن دوباره سود خود را از دست داد.

نظر شما در رابطه با فروش بیت‌کوین توسط کمپانی Overstock چیست؟ آیا کیف‌پول این شرکت می‌تواند موفق عمل کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا