اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مقام اجرایی دبی آینده‌ای روشن را برای رمزارزها پیش‌بینی می‌کند

رئیس پلیس دبی گفت: با وجود موانع، پول دیجیتالی بزودی جایگزین پول نقد خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • خبرگزاری خلیج تایمز(Khaleej Times) روز یکشنبه 16 سپتامبر گزارش داد: یک مقام رسمی اجرایی دبی، پیش‌بینی کرده است که پول دیجیتالی بزودی جایگاه پول نقدی را تصاحب می‌کند.

 

جنرال ضاحی خلفان تمیم(Dhahi Khalfan Tamim)، رئیس پلیس و رئیس امنیت عمومی دبی گفت جلوگیری از تبدیل شدن پول دیجیتالی به جریان اصلی بدلیل فقدان دانش عمومی و تاکتیک‌های ناکافی پیشگیری از جرم است.

سرویس خبری خلیج تایمز از تمیم نقل کرده:

تا زمانی که منبع و سیستم ردگیری ارزهای دیجیتالی ناشناخته باقی بماند، اعتماد به ارزهای دیجیتالی مورد سوال است. Dhahi Khalfan Tamim

 

در سال‌های اخیر دبی در مقابل قانون‌گذاری رمزارزها و بلاکچین موضع روبه جلویی را اتخاذ کرده است، با یک استراتژی مناسب و وجود علاقه به این تکنولوژی در سطح دولتی امارات متحده‌ی عربی در این زمینه به شکل قابل توجهی جلوتر از دیگر همسایگانش قرار می‌گیرد.

مقام ارشد دیگری با تکرار اشتیاق تمیم استدلال کرد که امارات متحده‌ی عربی باید «رمزارز دیجیتالی UAE که از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند» را منتشر نماید.

دکتر سعید الداهیری(Dr Saeed Al Dhaheri)، رئیس بخش خدمات هوشمند دیجیتال دبی SmartWorld، با موضع محتاطانه خواستار وضع مقرراتی در این صنعت شد.

تایمز از او نقل کرد: «برای هر معامله‌ی دیجیتالی موفق، 5 ارز شکست خورده وجود دارد.»

هفته‌ی گذشته، گزارش ‌شد که قانون‌گذاران امارات متحده عربی بزودی مقررات رسمی مربوط به Fintech و ICOها را به تصویب می‌رسانند.

آیا دبی می‌تواند در زمینه‌ی بلاکچین و رمزارزها به یک پیشتاز تبدیل گردد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا