اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

چارلی لی: لایت‌کوین‌هایی که فروخته‌ام را دوباره نخواهم خرید

سازنده لایت‌کوین گفت خرید لایت‌کوین برای او باعث تضاد منافع می‌شود

نکات برگزیده مطلب
  • چارلی لی(Charlie Lee)، خالق لایت‌کوین گفته است که هیچ برنامه‌ای(در آینده‌ی نزدیک و یا هیچ‌گاه) برای خرید مجدد لایت‌کوین‌هایی که نه ماه پیش فروخته است ندارد.

در 27 آگوست، لی هنگامی که در شبکه CNBC در مورد عملکرد و پذیرش بیت‌کوین و لایت‌کوین بحث می‌نمود، در پاسخ به سوال مطرح شده این مطلب را بیان کرد.

او در پاسخ به سوال ملیسا لی(مجری شبکه CNBC) زمانی که پرسید آیا قیمت فعلی 58 دلاری لایت‌کوین یک فرصت خرید است؟ گفت: «من به دلیل تضاد منافع (لایت‌کوین‌هایم را) فروختم.»

من فکر می‌کنم همیشه خرید در روند نزولی به منظور کاهش میانگین دلاری خرید قبلی کار درستی باشد، این کاری است که به مردم توصیه می‌کنم انجام بدهند.

Charlie Lee

لی در گذشته گفته بود که فکر می‌کند سرمایه‌گذاران پیش از خرید لایت‌کوین یا هر رمزارز دیگری باید حداقل 1 بیت‌کوین بخرند.

دوران سخت برای لایت‌کوین

لی در انتهای سال پیش با اعلام خبر فروش تمامی موجودی آلت‌کوین خود، موجب تلاطم در بازار شد. فروش لایت‌کوین در بالاترین قیمت تاریخی این رمزارز و در قیمت 350 دلار صورت گرفت. صاحب نظران این عمل او را به دلیل ترساندن بازار و از دست رفتن پول سرمایه‌گذاران مورد انتقاد قرار دادند.

لی در آن زمان از تصمیم خود دفاع کرد و متعهد شد تمرکز خود را تنها صرف توسعه‌ی لایت‌کوین نماید.

او همان موقع در Reddit نوشت: «من لایت‌کوین را ترک نمی‌کنم. من تمام وقت خودم را صرف کار بر روی لایت‌کوین خواهم کرد، زمانی که لایت‌کوین موفق شود، من بجز از طریق مالکیت سکه، از راه‌های مختلف دیگری پاداشم را دریافت خواهم کرد.»

به نظر می‌رسد سال 2018 برای آقای لی و لایت‌کوین، سال آزمایش و محک است. مدیر سایت Golden State Mint با نام کاربری TruthNeverTold  24 آگوست در یوتیوب ویدئویی منتشر کرد و با توجه به اقدام لی در دسامبر 2017 و فروش لایت‌کوین، مستقیما رمزارزها را طرح پانزی نامید. پیش از آن در ماه جولای، مشارکت لی با TokenPay به منظور خرید سهام German bank موجب شروع موج جدیدی از واکنش‌ها شد.

با این وجود لایت‌کوین همچنان دارای پشتیبان است، سامسون مو(Samson Mow) افسر امنیت عمومی Blockstream، در یک پست توییتری لایت‌کوین را به‌همراه بیت‌کوین تنها سرمایه‌گذاری بلند مدت امن خوانده است.

فکر می‌کنید دلیل چارلی لی از اظهار نداشتن برنامه برای خرید مجدد لایت‌کوین چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا