اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

کره شمالی کنفرانس بلاکچین و رمزارز برگزار می‌کند

این کشور قصد دارد در انتهای سال کنفرانسی در رابطه با بلاکچین و رمزارز در سطح بین المللی برگزار نماید

نکات برگزیده مطلب
  • کره شمالی در تلاش برای به نمایش گذاشتن دانش تکنولوژیکی این کشور، قصد دارد در انتهای سال جاری کنفرانس بلاکچین و رمزارز برگزار کند.

 

کره شمالی در نظر دارد متخصصان پیشرو در زمینه‌ی بلاکچین را از سراسر جهان در طی کنفرانس دو روزه با نام «Korean International Blockchain Conference» گرد هم آورد.

بر اساس گزارش روزنامه‌ی سنگاپوری The Straits Times این رویداد در ماه اکتبر و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با ملاقات بین لیدر‌های صنعت کره شمالی و کارشناسان خاتمه خواهد یافت. هیچ اطلاعاتی در مورد حضور رهبر کره شمالی کیم جونگ اون(Kim Jong-Un) در این کنفرانس داده نشده است.

هنوز مشخص نیست که سخنران کنفرانس چه کسی خواهد بود یا این رویداد چگونه برگزار خواهد شد. با در نظر گرفتن محدودیت در مسافرت به این کشور بدون شک چالش‌های مختلفی برای شرکت‌کنندگان بین المللی وجود خواهد داشت.

یک فرد مطلع به The Straits Times گفت که کره شمالی مشتاق است توانایی‌های خود را در این حوزه به نمایش بگذارد.

توانایی‌های کره شمالی در بخش بلاکچین و رمزارزها برای هر کسی در حد حدس و گمان است. ما مشتاق هستیم ببینیم این رویداد چگونه اجرا می‌شود، به‌ویژه این‌که وضعیت گردشگری در کره شمالی در سطحی پایین‌تر از سطح مطلوب قرار دارد.

کره شمالی قصد دارد پیشرفتش را در حوزه‌ی رمزارزها به نمایش بگذارد، شواهد حاکی از آن است که شهروندان این کشور در گسترش نرم‌افزارهای مخرب در حوزه‌ی رمزارزها مهارت بالایی دارند.

آیا برگزاری کنفرانس بلاکچین در کره شمالی برای این کشور دستاوردی خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Thenextweb
دکمه بازگشت به بالا