اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

صرافی Coinbase رمزارزهای جدیدی را به لیست خود اضافه می‌کند

با اضافه شدن این رمزارز‌ها به کوین‌بیس، احتمال افزایش قیمت آن‌ها وجود دارد

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی Coinbase به تازگی اعلام کرده است که صندوق نگهداری دارایی‌های دیجیتال آن یعنی Coinbase Custody در حال بررسی امکان اضافه کردن رمزارزهای جدید مانند XRP و EOS به سرویس‌های خود است.

در روز ۳ام آگوست ۲۰۱۸ صرافی Coinbase اعلام کرد که در حال بررسی امکان اضافه نمودن دارایی‌های رمزارزی جدیدی همچون XPR، EOS و مونرو به صندوق نگهداری خود یعنی Coinbase Custody است. در نمودار زیر دارایی‌های در حال بررسی نشان داده شده است:

Coinbase این خدمات نگهداری دارایی دیجیتال را اینگونه توصیف کرد:

Coinbase Custody ترکیبی از ذخیره‌سازی سرد(Cold Storage) برای دارایی‌های رمزارزی، یک کارگزاری با درجه‌ی سازمانی و خدمات گزارش‌دهی آن و همچنین یک برنامه‌ی پوشش جامع مشتری است.

Coinbase

برای تحقق این امر صندوق Coinbase Custody با Electronic Transaction Clearing یا ETC همکاری خواهد کرد. هدف آن‌ها ارائه‌ی خدمات نگهداری به موسسات مالی انتخاب شده و صندوق‌های تامین سرمایه در سراسر جهان است.

ETC توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) به ثبت رسیده و به عنوان عضوی از سازمان تنظیم مقررات مالی شناخته می‌شود. ETC همچنین بر روی پردازش مبادلات، نگهداری و پاکسازی تجازی تمرکز دارد.

این اعلامیه همچنین نشان می‌دهد که رمزارزها جدید به دیگر محصولات صرافی Coinbase افزوده نخواهند شد. برای انجام این کار آن‌ها در ابتدا باشید چهارچوب دارایی‌های دیجیتال صرافی Coinbase را پشت سر بگذارند. این فرایند شامل یک بررسی توسط کمیته‌ی داخلی متشکل از کارشناسانی است که مسئولیت آن‌ها بررسی رمزارزها و تایید رضایت چهارچوب تعیین شده در رابطه با آن‌هاست.

سرمایه‌گذاران به دنبال یک موسسه‌ی مسئولیت‌پذیر هستند

بیت‌کوین در حال حاضر با مشکلات فنی بزرگی همچون مقیاس‌پذیری دست و پنجه نرم‌ می‌کند و در حال حل کردن آن‌هاست. با این حال چندین مانع در این راه وجود دارد،‌ موانعی که باعث جلوگیری از ریزش دارایی شرکت‌ها و موسسات مالی بزرگ به سمت بازار رمزارزها می‌شود. به توجه به گفته‌های رابرت دایکس(Robert Dykes) که نوشته است:

سرمایه‌گذاران و موسسات مالی جهان در حال حاضر بیش از ۱۳۰ تلریون دلار دارایی تحت مدیریت دارند. سرازیر شدن تکه‌ی کوچکی از این دارایی عظیم به سمت صنعت رمزارزی می‌تواند نتایج بزرگ و مثبتی را برای این صنعت به همراه داشته باشد، صنعتی که مجموع دارایی در حال گردش آن کمتر از ۳۰۰ میلیارد دلار باقی مانده است.

Robert Dykes

طبق گفته‌های وی، با این حال برای جذب اینگونه پول‌ها به سمت بازار رمزارزها، این صنعت باید امکانات و ابزارهایی که این شرکت‌های بزرگ پولدار به آن نیاز دارند را ارئه کند.

وی در انتها اشاره کرد که صندوق‌ نگهداری دارایی، بزرگ‌ترین مانع برای مشارکت موسسات مالی محسوب می‌شود. از این رو ابزار‌هایی مانند Coinbase Custody که از طرف صرافی بزرگ Coinbase معرفی شده‌اند می‌توانند به عنوان یک وسیله برای حل این مشکل باعث تشویق شرکت‌های سرمایه‌گذاری شوند.

نظر شما در رابطه با اضافه شدن رمزارزها جدید به لیست Coinbase Custody چیست؟ ورود سرمایه‌ی موسسات مالی بزرگ چگونه می‌تواند باعث تاثیرات مثبت در صنعت رمزارزی شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا