اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

ورود راکفلرها به بازار رمزارز

یک روز از ورود جورج سوروس به بازار رمزارزها نمی‌گذرد که راکفلرها هم شروع به سرمایه گذاری در این بازار کرده اند!

هنوز 24 ساعت از خبر شگفت‌انگیز ورود جورج سوروس به بازار رمزارزها نگذشته است و قبول کردن این موضوع همچنان تعجب برانگیز است. در چنین شرایطی، شرکت ونراک “Venrock” به ارزش 3 میلیارد دلار که به خانواده شناخته شده آمریکایی راکفلر تعلق دارد، شروع به سرمایه‌گذاری در رمزارزها کرده است.

این شرکت سهامی خاص سرمایه‌گذاری پرریسک “Venture Capital”، در حال ارزیابی پروژه ها و بازار رمزارزها است. این شرکت یکی از ابزارهای معروف این خانواده در حیطه سرمایه‌گذاری است و تقریباً نزدیک به نیم قرن است که بر‌ روی تکنولوژی و علم تمرکز دارد.لیست سرمایه‌گذاری های ونراک شرکت های برتری همچون اینتل، اپل تا اپ‌نکسوس “AppNexus”، استراتاکام “StrataCom” و بسیاری دیگر را شامل می‌شود.رمزارزها برای چنین شرکتی، پیشرفتی قابل درک و منطقی است.

 اگرچه این شرکت ممکن است که در ابتدا بسرعت در این بازار به فعالیت نپردازد، با این حال مرام این خانواده برای آمریکایی ها شناخته شده است. معروف‌ترین شرکت آنها استاندارد اویل “Standard Oil” نام دارد که نه تنها از انتهای قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم شروع به رشد کرده و عامل اصلی ثروت بی‌نظیر این خانواده بوده است، بلکه عامل شاخص نگرانی های دادگاه عالی نسبت به انحصارطلبی‌هایش بوده است.

دارایی های این خانواده بی‌حد و حصر است. تنها یک گردش در نیویورک بیان‌گر این موضوع است: مجتمع راکفلر،موزه هنر مدرن و حتی ساختمان های از بین‌رفته مرکز تجارت جهانی. آنها همچنین در پست‌های مهم دولتی نقش ایفا‌ کرده اند. از معاون رئیس جمهوری تا سناتور و هر مقام دیگر در این میان! قطعاً یکی از دلایل اصلی ثروت غیرقابل باور این خانواده نام آنهاست که به معنای بسیارثروتمند است.

همکاری ونراک و کوین‌فاند

دیوید پکمن “David Pakman” از شرکت ونراک توضیح می‌دهد: تعداد بسیاری رمزارز در بازار وجود دارد. تعداد زیادی هم صندوق مدیریت ریسک در این بازار فعال هستند. این برایمان متفاوت با سرمایه گذاری های دیگر است. در واقع این سرمایه گذاری بسیار شبیه به سرمایه‌گذاری های پرخطر “VC” است. او در رابطه با همکاری این شرکت با کوین‌فاند که یک گروه سرمایه‌گذاری مختص به استارت‌آپ‌ ها در حیطه رمزارز است به مجله فورچن “Fortune” اعلام داشته است: ما قصد داشتیم تا با این تیم که به سرمایه گذاری در چنین حیطه‌هایی است به همکاری بپردازیم. در واقع درحال همکاری در طراحی چند مدل اقتصادی بر پایه رمزارزها و پروژه هایی با موضوع توکن‌ها هستیم.

 

کوین‌فاند “Coinfund” به انجام چنین پروژه هایی شناخته شده است و پروژه هایی همچون Coinlist را برای ساده‌تر برگذار کردن ICOها و همچنین نرم‌افزار پیام‌رسان کیک “Kik”را در کارنامه اش دارد. ما با آنها همکاری نزدیکی داریم و به آنها راهنمایی و نظراتمان و حمایت‌هایمان را ارایه ‌می‌دهیم. جیک بروخمان “Jake Brukhman” از تیم کوین‌فاند افزود: با توجه به این موضوع که موسسان با تجربه و استارت‌آپ های سنتی در حال متمرکز شدن بر روی تکنولوژی روی بلاکچین اند، ما در تلاشیم تا انگیزه و انرژی قوی مشترکی را بین این دو تیم ایجاد کنیم.

آقای پکمن تاکید می‌کند ونراک برای آینده بلند مدت به رمزارزها روی آورده است و معتقد است که تکنولوژی ای که در اطراف رمزارزها ایجاد شده دگرگون‌کننده است.

واسطه های مالی هزینه های ناخواسته برای کاربران ایجاد می‌کنند و از جمله مزایای رمزارزها کمتر بودن این واسطه های مالی است. صندوق سرمایه گذاری پرخطر خود یک کسب و کار واسطه است و من دوست دارم که این کسب و کار بصورت واسطه عمل نکند و این روال از بین برود. من معتقد نیستم که عده کوچکی از افراد در رابطه با اینکه کدام پروژه بتواند پشتیبانی مالی بدست بیاورد و موفقیت کسب کند، تصمیم گیری کنند. دفتر حساب کل را متعادل کنید. ِDavid Pakman

آیا این موضوع دلیلی دیگر برای رشد دوباره بازار رمزارزها خواهد بود؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

منبع
bitcoin.com
دکمه بازگشت به بالا