اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

دولت‌ها برای توطئه چینی علیه رمزارزها با یکدیگر همکاری خواهند کرد!

مدیرعامل صرافی کراکن(Kraken) در مصاحبه با شبکه‌ی سی.ان.بی.سی(CNBC) نسبت به سرکوب هماهنگ صنعت رمزارزی توسط دولت‌های سراسر جهان هشدار داد

نکات برگزیده مطلب
  • جسی پاول(Jesse Powell)؛ مدیرعامل صرافی کراکن(Kraken) نسبت به وضع قوانین سختگیرانه و سرکوب صنعت رمزارزی هشدار داد. در حالی که جنت یلن(Janet Yellen)؛ وزیر خزانه‌داری آمریکا و دیگر مقامات به‌طور اشتباه و برخلاف واقعیت‌های موجود رمزارزها را ابزاری برای تسهیل فعالیت‌های مجرمانه معرفی کرده‌اند، پاول انتظار دارد که دولت‌های جهان به‌طور هماهنگ با گسترش رمزارزها مقابله کنند.

مدیرعامل صرافی کراکن نسبت به احتمال سرکوب رمزارزها هشدار داد

 جسی پاول(Jesse Powell)؛ مدیرعامل صرافی کراکن(Kraken) هشدار داد که ممکن است دولت‌های سراسر جهان به‌طور هماهنگ با استفاده از بیت کوین و دیگر رمزارزها مقابله و این صنعت را سرکوب کنند.

تعدادی از مقامات رسمی همانند جنت یلن(Janet Yellen)؛ وزیر خرانه‌داری آمریکا و کریستین لاگارد(Christine Lagarde)؛ رئیس بانک مرکزی نگرانی خود نسبت به امکان استفاده از بیت کوین برای پولشویی، تامین مالی تروریسم و سایر فعالیت‌های مجرمانه نشان داده‌اند.

مدیرعامل صرافی کراکن در مصاحبه با شبکه‌ی سی.ان.بی.سی(CNBC) اظهار داشت:

من فکر می‌کنم سرکوب صنعت رمزارزی در راه است. Jesse Powell

بازار رمزارزها در طول چند ماه گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده و در همین زمان قیمت بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز بازار به بیش از 61 هزار دلار رسیده است. گسترش بازار رمزارزها نگرانی سیستم‌های متمرکز دولتی در سراسر جهان را به همراه داشته است.

صرافی کراکن از نظر حجم مبادلات روزانه جایگاه چهارمین صرافی مبادلات ارز دیجیتالی را در اختیار دارد. این شرکت نیز همانند صرافی کوین‌بیس قصد دارد پس از طی فرآیند قرارگیری مستقیم در بازار بورس آمریکا به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود. بر اساس گزارش کوینیت کراکن در سال 2020 میلادی فعالیت خود را گسترش داده و محصولات بازار فارکس را نیز به پلتفرم مبادلاتی خود افزوده است.

تهدید قانون‌گذاری برای رمزارزها در آینده‌ی نزدیک برطرف نخواهد شد

با وجود گسترش چشمگیر صنعت رمزارزها و افزایش آگاهی عمومی نسبت به این صنعت، مدیرعامل صرافی کراکن معتقد است که تهدید قانون‌گذاری برای صنعت رمزارزی بزودی برطرف نخواهد شد. بر اساس گزارش کوینیت، سازمان امور مالیاتی آمریکا(IRS) اخیراً مجوز بررسی تمامی اطلاعات کاربران صرافی سیرکل(Circle) را به دست آورده است و تلاش می‌کند تا به اطلاعات کاربران پلتفرم معاملاتی کراکن(Kraken) نیز دسترسی یابد.

براساس گزارش کوینیت، دیوید سولومن(David Solomon)؛ مدیرعامل گلدمن ساکس(Goldman Sachs)، جی کلیتون(Jay Clayton)؛ رئیس سابق کمیسیون بورس و قرارداد‌های آتی آمریکا و ری دالیو(Ray Dalio)؛ موسس بریج واتر اسوشییتز(Bridgewater Associates)  نیز اخیراً نسبت به اعمال قوانین جدید و تحولات قانون‌گذاری رمزارزها هشدار داده‌اند.

نظر شما نسبت به هشدار مدیرعامل صرافی کراکن در رابطه با تلاش دولت‌ها برای سرکوب صنعت نوظهور رمزارزی چیست؟ آیا بانک‌های مرکزی و دولت‌های جهان برای حفظ قدرت بر سیستم پولی منافع عمومی را زیرپا خواهند گذاشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا