اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مدیران عالی رتبه‌ی تسلا برای خود عناوین رمزارزی انتخاب کرده‌اند!

شرکت تسلا طی یک سند رسمی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ارسال کرده، ایلان ماسک را با عنوان «شاه تکنسین تسلا(Technoking Of Tesla)» و مدیرمالی این شرکت را «اربابِ سکه(Master Of Coin)» معرفی کرده است!

نکات برگزیده مطلب
  • توییت‌های پیوسته‌ی مدیرعامل شرکت تسلا توجه بسیاری از مردم را به حوزه‌ی رمزارزها جلب کرده است. با این وجود، اقدام عجیب تسلا برای معرفی عناوین جدید مدیران این شرکت بسیاری از مردم را شگفت‌زده ساخته است. شرکت تسلا در سندی که اخیراً به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ارسال کرده است، مدیران عالی رتبه‌ی این شرکت را با عناوین «تکنسین تسلا(Technoking Of Tesla)» و ارباب سکه(Master Of Coin) معرفی کرده است.

عناوین جدید شغلی برای ایلان ماسک و مدیرعاملی تسلا

در حالی که توییت‌های بحث‌برانگیز مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا اشتیاق وی نسبت به رمزارزها را آشکار ساخته است، عناوین جدید شغلی وی و یکی از مدیران تسلا نشان می‌دهد که اشتیاق ایلان ماسک(Elon Musk) نسبت به رمزارزها پایانی ندارد.

شرکت تسلا در فُرم رسمی مکاتبات خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ایلان ماسک را با عنوان «شاه تکنسین تسلا(Technoking Of Tesla)» و زک کیرک‌هورن(Zack Kirkhorn) را با عنوان ارباب سکه(Master Of Coin) معرفی کرده است. در این سند می‌خوانیم:

از تاریخ پانزدهم مارس 2021 عناوین شغلی ایلان ماسک و زک کیرک‌هورن به «تکنوکینگ آف تسلا» و «مستر آف کوین» تغییر کرده است. Tesla FORM 8-K

این سند تاکید کرده است که ماسک و کیرک‌هورن سمت‌های کنونی خودشان را به عنوان مدیرعامل و مدیرارشد مالی حفظ خواهند کرد. در حالی که مدیرعامل شرکت تسلا هیچ توییتی را در این رابطه منتشر نکرده است، تنها با حدس و گمان می‌توان دلیل تعریف و پذیرش سمت‌های جدید توسط مدیرعامل و مدیر مالی شرکت تسلا را تفسیر کرد.

سرنوشت تسلا به بیت کوین گره خورده است

بر اساس گزارش کوینیت، انتشار خبر سرمایه‌گذاری 1/5 میلیارد دلاری شرکت تسلا بر روی بیت‌کوین، جهش 3 هزار دلاری در قیمت این دارایی را تنها در طول چند دقیقه موجب شده بود. اما در نتیجه‌ی اصلاح اخیر بازار بیت کوین و سهام شرکت تسلا، ایلان ماسک به‌طور موقت عنوان ثروتمند‌ترین مرد جهان را از دست داد. با این وجود، قیمت بیت کوین بار دیگر در روز سیزدهم مارس رکورد جدیدی را در محدوده‌ی 61,800 دلار به ثبت رساند و ثبت بیشینه‌ی جدید برای قیمت بیت کوین به معنای افزایش ارزش سرمایه‌گذاری شرکت تسلا بر روی بیت کوین است.

نظر شما نسبت به عناوین جدید شغلی مدیرعامل و مدیرمالی شرکت تسلا چیست؟ آیا سند ارسالی تسلا تنها از شوخ‌طبعی مدیرعامل تسلا سرچشمه گرفته است یا وی قصد دارد فعالیت خود در حوزه‌ی رمزارزها را گسترش دهد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا