اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

مورگان استنلی مسیر ورود سرمایه‌گذاران حقوقی به بازار بیت کوین را هموار کرد

بانک آمریکایی مورگان استنلی(Morgan Stanley) که به ارزش ۴ تریلیون دلار از دارایی‌های مشتریانش را مدیریت می‌کند، اخیراً از راه‌اندازی صندوق‌های جدید سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین خبر داده است

نکات برگزیده مطلب
  • در طول چند ماه گذشته بسیاری از سرمایه‌گذاران حقوقی در بازار بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و یا برای حضور در این بازار آماده می‌شوند. بانک سرمایه‌گذاری مورگان استنلی(Morgan Stanley) در یادداشتی اعلام کرده است که بزودی با راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین، امکان سرمایه‌گذاری مشتریانش را در بازار بیت کوین فرآهم خواهد کرد.

راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین بانک مورگان استنلی

بانک سرمایه‌گذاری مورگان استنلی(Morgan Stanley) در یادداشتی تایید کرده است که تحت شرایط مشخصی و به کمک «صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین» امکان سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین را برای مشتریانش فرآهم می‌کند.

گزارش خبرگزاری سی.ان.بی.سی(CNBC) در روز چهارشنبه نشان می‌دهد: «بانک سرمایه‌گذاری مورگان استنلی که به ارزش 4 تریلیون دلار از دارایی مشتریان خود را مدیریت می‌کند(تقریباً 4 برابر ارزش بازار بیت کوین) در یادداشتی به مشاوران مالی خود اعلام کرد که برای فرآهم ساختن امکان سرمایه‌گذاری مشتریانش بر روی بیت کوین، در حال راه‌اندازی سه صندوق سرمایه‌گذاری است.» سی.ان.بی.سی بر اساس اطلاعات منابع خبری مطلع اعلام کرد که مشتریان این بانک از ماه آوریل فرصت سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین را خواهند داشت.

بر اساس گزارش کوینیت، در طول ماه‌های گذشته اشتیاق سرمایه‌گذاران حقوقی برای حضور در بازار بیت کوین به شدت افزایش یافته است. شرکت‌های سرمایه‌گذاری همانند مایکرواستراتژی(MicroStrategy)، تسلا(Tesla) و اسکوئر(Square) حجم زیادی بیت کوین را خریداری کرده‌اند.

سرمایه‌گذاران عضو بخش مدیریت دارایی مورگان استنلی می‌توانند از طریق صندوق بیت کوین گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital’s Bitcoin Fund)، صندوق بیت کوین سرمایه‌گذاران حقوقی(Institutional Bitcoin Fund LP) و صندوق دارایی‌های منتخب اف.اس اینوستمنت(FS Investments) در بازار بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

تعریف شرایط خاص برای مشارکت سرمایه‌گذاران

بر اساس گزارش سی.ان.بی.سی، مشتریان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین باید عنوان «سرمایه‌گذاری معتبر» را در اختیار داشته، تاریخچه‌ی حساب کاربری آن‌ها شرایط مشخصی را برآورده کرده و به ارزش 2 میلیون دلار و یا بیشتر در نزد این بانک سرمایه‌گذاری کرده باشند. شرط حداقل دارایی برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری به 5 میلیون دلار افزایش می‌یابد و برای شرکت در هر صندوق  نیز شرط حداقل سرمایه‌گذاری قرار داده شده است.

بیت کوین در طول سال‌های گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده و قیمت این دارایی از محدوده‌ی 1 دلار در سال 2009 به بیش از 60 هزار دلار رسیده است. هم‌اکنون ارزش بازار بیت‌کوین به محدوده‌ی 1 تریلیون دلار رسیده و در مقایسه با برخی از شرکت‌های بزرگ نیز ارزش بازار بالاتری را در اختیار دارد.

نظر شما نسبت به اقدام اخیر بانک سرمایه‌گذاری مورگان استنلی برای فرآهم ساختن امکان سرمایه‌گذاری مشتریانش در بازار رمزارزها از طریق راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین چیست؟ ورود بخشی از 4 تریلیون دلار سرمایه‌ی تحت مدیریت این شرکت به بازار بیت کوین چه تاثیری بر روی ارزش این دارایی خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا