اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

مدیرعامل مایکرواستراتژی: قانون‌گذاری عامل اصلی موفقیت بیت کوین خواهد بود!

به گفته‌ی مایکل سیلور، افزایش سطح نظارت و قانون‌گذاری حوزه‌ی رمزارز باعث خواهد شد تا پول‌های سرمایه‌گذاران سازمانی به سمت بیت کوین سرازیر شود

نکات برگزیده مطلب
  • مایکل سیلور(Michael Saylor) یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فعلی شرکت مایکرواستراتژی(MicroStrategy) بر این باور است که قانون‌گذاری صنعت رمزارزها و افزایش سطح نظارت باعث خواهد شد که سرمایه‌گذاران سازمانی با خیال آسوده در این صنعت رو به رشد سرمایه‌گذاری کنند. به گفته‌ی وی قانون‌گذاری عامل اصلی موفقیت بیت کوین و سرازیر شدن سرمایه به بازار رمزارزهاست. به گفته‌ی مدیرعامل مایکرواستراتژی در حال حاضر اغلب سرمایه‌گذاران سازمانی از طریق صرافی‌های مجاز و قانونی اقدام به خرید بیت کوین می‌کنند، پلت‌فرم‌هایی که لازم است برای انجام مبادلات تمامی قوانین سختگیرانه‌ی ضد پولشویی(AML) و پروتکل‌های شناخت مشتری(KYC) در آن‌ها رعایت شود.

صحبت‌های مایکل سیلور

آقای مایکل سیلور(Michael Saylor) یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فعلی شرکت مایکرواستراتژی(MicroStrategy) به تازگی اعلام نموده که افزایش مقررات و سطح قانونگذاری حوزه‌ی رمزارزها می‌تواند باعث جهش میزان سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین شود.

وی در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود به اظهارات اخیر جانت یلن(Janet Yellen) وزیر پیشنهادی خزانه‌داری ایالات متحده از سوی رئیس جمهور جو بایدن و نگرانی وی از استفاده‌ی غیرقانونی از رمزارزها، اشاره نموده است.

مایکرواستراتژی MicroStrategy
شرکت مایکرواستراتژی

آقای سیلور در بخش‌هایی از صحبت‌های خود خواستار افزایش سطح قانون‌گذاری در صنعت دارایی‌های رمزارزی شده است، زیرا او معتقد است که قوانین جدید و شفاف می‌تواند روند سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین را تسریع کند. مایکل سیلور در این مصاحبه توضیح داد:

ما نهادهای نظارتی زیادی را داریم که اکنون در حال بررسی بیت کوین هستند، من فکر می‌کنم که قانون‌گذاری حوزه‌ی رمزارز می‌تواند روند حرکت سرمایه‌گذاران سازمانی به بازار بیت کوین را تسریع کند. Michael Saylor

پلت‌فرم‌های قانونی تنها راهکار سرمایه‌گذاران سازمانی

به گفته‌ی مدیرعامل مایکرواستراتژی در حال حاضر اغلب سرمایه‌گذاران سازمانی از طریق صرافی‌های مجاز و قانونی اقدام به خرید بیت کوین می‌کنند، پلت‌فرم‌هایی که لازم است برای انجام مبادلات تمامی قوانین سختگیرانه‌ی ضد پولشویی(AML) و پروتکل‌های شناخت مشتری(KYC) در آن‌ها رعایت شود.

به گفته‌ی مایکل سیلور، افزایش سطح نظارت و مقررات حوزه‌ی رمزارز نشان دهنده‌ی فراگیر شدن بیت کوین در جامعه است، روندی که در نتیجه‌ی آن دولت‌ها مجبور به پیروی از تقاضای سرمایه‌گذاران شده‌اند. وی همچنین اعلام کرد که فشار از طرف دولت‌ها می‌تواند برای بازار بیت کوین مفید باشد. به گفته‌ی سیلور:

Michael Saylor مایک سایلورمن فکر نمی‌کنم که این روند نظارتی بسیار جنجالی و تکان دهنده باشد. همچنین فکر نمی‌کنم که اثر منفی بر صنعت هم داشته باشد؛ بیت کوین هم برای رسیدن به موفقیت نیازی به قانون‌گذاری و تنظیم ندارد. من معتقدام که بیت کوین برای موفقیت تنها نیاز دارد که از طلا بهتر عمل کند. Michael Saylor

نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی چیست؟ آیا افزایش سطح نظارت و قانون‌گذاری حوزه‌ی رمزارز می‌تواند به بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری سازمانی در بازار منجر شود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذراید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا