اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

لجر به دریچه‌ای برای دسترسی به سیستم‌های دیفای تبدیل خواهد شد

شرکت لجر در اطلاعیه‌ای از ترکیب پروتکل منبع باز والت‌کانکت(WalletConnect) با سرویس لجرلایو(Ledger live) و با هدف فراهم ساختن دسترسی کاربران خود به سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(دیفای) خبر داده است

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت لجر(Ledger)؛ تولید کننده‌ی کیف‌پول‌های سخت‌افزاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کاربران این شرکت بزودی قادر خواهند بود با استفاده از اپلیکیشن تلفن‌همراه لجر لایو به‌طور مستقیم در پروتکل‌های موجود در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز)دیفای) فعالیت کنند.

دسترسی به سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز از طریق کیف‌پول لجر

شرکت لجر(Ledger) برای کاهش وابستگی کاربران خود به سرویس کیف‌پول‌های متفرقه همانند متامسک(MetaMask) و مای‌اتر‌والت(MyEtherWallet) پروتکل منبع باز والت‌کانکت(WalletConnect) را با سرویس لجر لایو ترکیب کرده است تا امکان فعالیت کاربران خود را در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز فرآهم آورد.

بر همین اساس کاربران سرویس کیف‌پول شرکت لجر قادر خواهند بود تا از طریق پروتکل منبع باز والت‌کانکت به‌طور مستقیم در دیفای فعالیت کنند. شرکت لجر در اطلاعیه‌ی جدیدی خود اعلام کرد:

کاربران بزودی قادر خواهند بود تا با استفاده از برنامه‌ی کیف‌پول لجر به‌طور امن در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز شامل صرافی‌ها، ابزارها و سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(دیفای) فعالیت کنند که در گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر‌های دسکتاپ قرار داشته است. Ledger

سخنگوی شرکت لجر اظهار داشت که این ویژگی هنوز ارائه نشده است، اما بزودی و در طول یک هفته‌ی آتی راه‌اندازی خواهد شد.

صرافی‌های غیرمتمرکز همانند یونی‌سواپ(1inch) و وان‌اینچ(Uniswap) بازارهای مبادلاتی همانند اوپن‌سیا(OpenSea) و راریبل(Rarible) و برنامه‌های غیرمتمرکز کاربردی از طریق این ویژگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امنیت بالاتر کاربران

با این وجود، مزایای استفاده از سرویس والت‌کانکت در مقایسه با سرویس‌های موجود همانند مای‌اتر والت و متامسک مشخص نشده است. شرکت لجر استدلال کرده است که کاربران این شرکت دیگر برای فعالیت در دیفای، نیازی به استفاده از سرویس‌های مای‌اتر‌والت و یا متامسک از طریق مرورگر اینترنتی خود ندارند و قادر خواهند بود از طریق برنامه‌ی لجر در این حوزه فعالیت کنند. در نتیجه در خطر استفاده از افزونه‌های جعلی نیز قرار نمی‌گیرند.

بر اساس گزارش کوینیت، شرکت لجر اخیراً به دلیل هک پایگاه داده‌ و انتشار داده‌های مشتریان این شرکت در شرایط نامناسبی قرار گرفته بود. در نتیجه‌ی حملات هکر‌ها اطلاعات 272 هزار مشتری این شرکت شامل نام، آدرس و اطلاعات تماس افشاء شده است.

نظر شما نسبت به اقدام اخیر شرکت لجر برای ایجاد راه فعالیت کاربران خود در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز چیست؟ آیا این اقدام لجر گسترش فعالیت کاربران در حوزه‌ی دیفای را به همراه خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا