اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

مدیرعامل پی‌پل: بیت کوین به زودی یک «ارز واقعی» خواهد بود!

دن شولمن معتقد است که در آینده‌ای نه چندان دور با افزایش کاربرد رمزارزها در جهان، بیت کوین از یک پناهگاه ذخیره‌ی ارزش به یک «ارزش واقعی» تغییر ماهیت خواهد داد

نکات برگزیده مطلب
  • دن شولمن(Dan Schulman) مدیرعامل شرکت خدمات پرداخت پی‌پل(PayPal) در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود به موضوع رمزارزها و پیشرفت قریب‌الوقوع بیت کوین به عنوان یک ارز پرداخته است. به گفته‌ی وی، به زودی مزیت بیت کوین به عنوان یک «ارز» بر قابلیت «ذخیره‌ی ارزش» این رمزارز غلبه کرده و BTC به یک ارز واقعی تبدیل خواهد شد. این صحبت‌های شولمن درحالیست که شرکت تحت مدیریت وی طی یک ماه گذشته نزدیک به ۷۰ درصد بیت کوین‌های ماین شده را خریداری کرده است.

صحبت‌های مدیرعامل پی‌پل

دن شولمن(Dan Schulman) مدیرعامل شرکت خدمات پرداخت پی‌پل(PayPal) در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه داشته، اعلام نموده که مزایای بیت کوین به عنوان یک «ارز» در نهایت بر مزیت آن به عنوان «پناهگاه ذخیره‌ی ارزش» غلبه خواهد کرد.

وی در قسمتی از این مصاحبه توضیح داده است که «من فکر می‌کنم که هر روز شاهد کاربرد و مزایای بیشتری از رمزارزها خواهیم بود، روندی که در نهایت باعث می‌شود رمزارز بیت کوین با استقبال گسترده‌ای روبرو شود؛ این رمزارز احتمالاً در به مرور زمان با ثبات‌تر و ارزشمندتر خواهد شد».

این صحبت‌های آقای شولمن درحالیست که شرکت تحت مدیریت وی به عنوان غول خدمات پرداخت جهان در نظر دارد از ابتدای سال آینده به کاربران و مشتریان خود اجازه دهد تا با استفاده از حساب‌های پی‌پل به مبادله و ذخیره‌ی رمزارز بپردازند. در گزارشات مربوط به پذیرش رمزارز توسط پی‌پل همچنین گفته شده که «رمزارزها به عنوان یک ابزار مالی از طرف شرکت پی‌پل در اختیار ۲۸ میلیون کسب و کار سراسر جهان قرار خواهند گرفت».

رمزارزهای بانکی مهم هستند

آقای شولمن در ادامه‌ی صحبت‌های خود همچنین افزود که رمزارز بانکی(CBDC) یک مبحث اجتناب‌ناپذیر است که اکنون آغاز شده و احتمالاً به واسطه‌ی آن شاهد افزایش روز افزون کاربر رمزارزها در جهان خواهیم بود. وی معتقد است که هم رمزارزهای غیرمتمرکز مانند بیت‌کوین و هم رمزارزهای بانکی در آینده نقش مهمی در اقتصاد جهان بر عهده خواهند داشت.

شایان ذکر است که شرکت خدمات پرداخت پی‌پل اخیراً حجم قابل توجهی رمزارز بیت کوین خریداری کرده است. براساس گزارشات منتشر شده در رابطه با این موضوع، نزدیک به ۷۰ درصد تمام بیت کوین‌های استخراج شده طی یک ماه گذشته توسط شرکت پی‌پل خریداری شده و به مجموع دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت افزوده شده است.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های دن شولمن مدیرعامل فعلی شرکت خدمات پرداخت پی‌پل چیست؟ آیا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد به قدرت رسیدن بیت کوین و فراگیر شدن آن به عنوان یک ارز رایج در سراسر جهان خواهیم بود؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا