اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرویس مبادلات رمزارزی شرکت پی‌پل در آمریکا راه‌اندازی شد

مشتریان آمریکایی منتخب شرکت پی‌پل(Paypal) هم‌اکنون به سرویس مبادلات رمزارزی این شرکت دسترسی دارند و خدمات رمزارزی پی‌پل در طول چند روز آینده در دسترس عموم مردم آمریکا قرار خواهد گرفت

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت پی‌پل(Paypal) اخیراً به‌طور رسمی از قصد خود برای فعالیت در صنعت رمزارزی خبر داده است. در حالی که مدت کوتاهی از انتشار این خبر سپری شده است، پی‌پل سرویس مبادلات رمزارزی را به‌طور محدود در دسترس مشتریان واجد شرایط خود در آمریکا قرار داده است. این دسته از مشتریان پی‌پل قادر خواهند بود تا سقف 20 هزار دلار در هفته رمزارزها را برای انجام مبادلات در این پلتفرم مورد استفاده قرار دهند.

سرویس مبادلات رمزارزی شرکت پی‌پل در آمریکا راه‌اندازی شد

شرکت پی‌پل(Paypal) در اطلاعیه‌ی جدید خود اعلام کرد که سرویس معاملات رمزارزی و خدمات پرداخت شرکت پی‌پل سرانجام برای مشتریان واجد شرایط این شرکت در ایالات متحده‌ی آمریکا راه‌اندازی شده است.

شرکت پی‌پل در این اطلاعیه محدودیت هفتگی مبادلات رمزارزی خود را 20,000 دلار اعلام کرده است که نسبت به اطلاعیه‌ی اولیه‌ی این شرکت دو برابر افزایش یافته است.

پی‌پل بیت کوین

شرکت پی‌پل قصد دارد تا در نهایت خدمات رمزارزی خود را در اختیار 26 میلیون کسب و کار مختلف در سراسر جهان قرار دهد. نماینده‌ی شرکت پی‌پل ادعا کرده است که این شرکت در روزهای آتی دسترسی عمومی کاربران آمریکایی به سرویس رمزارزی این شرکت را اعلام خواهد کرد.

حرکت اجتناب‌ناپذیر پی‌پل به سوی رمزارزها

دَن شولمن(Dan Schulman)؛ مدیرعامل شرکت پی‌پل تغییر رویکرد این شرکت در جهت آغاز فعالیت در صنعت رمزارزی را «اجتناب‌ناپذیر» توصیف کرده است.

حرکت به سوی استفاده از فُرم دیجیتالی ارزها اجتناب نا‌پذیر است، این تغییر مزایای واضحی را از نظر گستردگی خدمات، سطح دسترسی، سرعت، پایداری و انعطاف‌پذیری سیستم‌های پرداخت به همراه دارد و امکان توزیع سریع منابع مالی از سوی دولت به شهروندان را فراهم می‌کند. Dan Schulman

انتظار می‌رود که سرویس‌ رمزارزی شرکت پی‌پل در ابتدای سال 2021 میلادی در دسترس تمامی مردم جهان(به استثنای مناطقی که شرکت پی‌پل خدمات خود را به آن‌ها ارائه نمی‌دهد) قرار گیرد. بر اساس گزارش کوینیت، این خدمات در پلتفرم پرداخت تلفن همراه ونمو(Venmo) نیز راه‌اندازی خواهد شد.

این شرکت همچنین مجوز مشروط ارائه‌ی خدمات خود را از اداره‌ی خدمات مالی نیویورک(یکی از سازمان‌های نظارت و قانون‌گذاری در ایالات متحده‌ی آمریکا) دریافت کرده است. با این وجود، انتظار می‌رود به عنوان بخشی از مصالحه‌ی پی‌پل با سازمان‌های قانون‌گذاری در سرویس جدید این شرکت امکان واریز و یا برداشت رمزارز وجود نخواهد داشت.

نظر شما نسبت به راه‌اندازی خدمات رمزارزی شرکت پی‌پل در ایالات متحده‌ی آمریکا چیست؟ آیا راه‌اندازی سرویس جدید شرکت پی‌پل موج ورود گسترده به صنعت رمزارزی را موجب خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا