اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

نشریه‌ی بلومبرگ: بازدهی چشمگیر بازار صعودی بیت کوین در گذشته بار دیگر تکرار خواهد شد

یکی از بزرگترین نشریه‌های اختصاصی بازارهای مالی در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که با وجود بلوغ نسبی بازار بیت کوین این دارایی احتمالاً سطح ۱۰۰ هزار دلاری را تجربه خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب
  • بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز بازار در گذشته بازارهای صعودی و نزولی متعددی را تجربه کرده است و در همین راستا قیمت بیت کوین در طول چهار سال گذشته ۱۰ برابر افزایش یافته است. با این وجود، نشریه‌ی بلومبرگ پیش‌بینی کرده است که با وجود بلوغ در بازار این دارایی، بیت کوین تمایل دارد تا بار دیگر عملکرد گذشته‌ی خود را تکرار کند. بر همین اساس اعلام شده است که قیمت بیت کوین در دوره‌ی زمانی طولانی‌تری ۱۰ برابر افزایش خواهد یافت.

پیش‌بینی تکرار بازار صعودی بیت کوین توسط نشریه‌ی بلومبرگ

نشریه‌ی بلومبرگ(Bloomberg) در آخرین خبرنامه‌ی رمزارزی خود با اشاره به این حقیقت که قیمت بیت کوین تنها در طول چهار سال از سطح 1 هزار دلار به 10 هزار دلار رسیده است، گزارش کرد که «شرایط حاکم بر بازار بیت کوین نشان می‌دهد که این دارایی تمایل دارد تا سطح 100 هزار دلاری را تجربه کند.» اگرچه در نتیجه‌ی بلوغ بازار رمزارزها ممکن است روند صعودی بیت کوین به آهستگی تجربه گردد اما به‌نظر نمی‌رسد که بیت کوین در نقطه‌ی توقف کامل قرار گرفته است. تحلیلگران معتقدند که بازار صعودی بیت کوین مجدداً قابل تکرار است.

بازار بیت کوین

اگر صنعت رمزارزها با وجود بلوغ نسبی عملکرد خود را در گذشته تکرار کند، تقریباً دو برابر نسبت به گذشته طول خواهد کشید تا یک صفر به 1,000 دلار بیفزاید و می‌تواند در سال 2025 سطح قیمت 100 هزار دلار را تجربه کند. نشریه‌ی بلومبرگ

اگرچه این پیش‌بینی به ظاهر بسیار خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسد، اما در مقایسه با سایر پیش‌بینی‌ها که در ماه‌های گذشته شاهد بوده‌ایم به‌طور محافظه‌کارانه‌ای ارائه شده است. بر اساس گزارش کوینیت، مُدل نسبت میزان انتشار به موجودی بیت کوین افزایش قیمت بیت کوین به 288 هزار دلار تا سال 2024 را نشان می‌دهد.

عوامل بنیادی از افزایش قیمت بیت کوین پشتیبانی می‌کنند

بلومبرگ علاوه بر استناد به تاریخچه‌ی روند قیمت بیت کوین، اعلام کرده است که عوامل بنیادی و سطح تقاضا نیز از افزایش قیمت بیت کوین پشتیبانی می‌کنند. این نشریه اعلام کرده است، در حالی که تقاضا برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین از سوی سرمایه‌گذاران حقوقی در حال افزایش است و حجم دارایی‌های بیت کوین صندوق گری‌اسکیل به محدوده‌ی 500 هزار بیت کوین نزدیک شده است، 90 درصد از کل بیت کوین‌های قابل انتشار تاکنون استخراج شده‌اند و در حقیقت بخش کوچکی برای عرضه باقی مانده است.

نظر شما نسبت به ارزیابی نشریه‌ی بلومبرگ از تغییرات قیمت بیت کوین در آینده چیست؟ آیا بازار صعودی بیت کوین در گذشته بار دیگر تکرار خواهد شد؟ آیا در صورت وقوع این سناریو محدوده‌ی 100 هزار دلار برای این دارایی قابل دستیابی است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا