اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

شبکه‌ی کاردانو فراتر از سطح انتظارات به سپرده‌گذاران پاداش پرداخت می‌کند!

اگرچه ماشین حساب سپرده‌گذاری نرخ سالیانه‌ی سود سپرده‌گذاری در شبکه‌ی کاردانو را ۴.۱ درصد برآورد کرده بود، سپرده‌گذاران شبکه‌ی کاردانو در روز یکشنبه پاداش بیشتری را دریافت کرده‌اند

نکات برگزیده مطلب
  • شبکه‌ی کاردانو اخیراً بروزرسانی شلی را در جهت افزایش تمرکززدایی و بهبود ویژگی‌های این پروژه‌ی رمزارزی تجربه کرده است. در پی راه‌اندازی شبکه‌ی شلی(Shelly) کاردانو استخر‌های سپرده‌گذاری متعددی در این شبکه راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان برای کسب درآمد منفعل در این شبکه سپرده‌گذاری کرده‌اند. با این وجود، پس از توزیع نخستین سری از پاداش سپرده‌گذاری در این شبکه کاربران به‌طور غافلگیرانه پاداش بیشتری را نسبت به انتظارات پیشین دریافت کرده‌اند.

توزیع پاداش سپرده‌گذاری فراتر از انتظارات در شبکه‌ی کاردانو

بر اساس گزارش کوینیت، شبکه‌ی کاردانو در پایان ماه گذشته‌ی میلادی بروزرسانی گسترده‌ای را با نام شلی(Shelly) در جهت افزایش تمرکز زدایی تجربه کرده است. سپرده‌گذاران شبکه‌ی جدیدی کاردانو در روز یکشنبه نخستین توزیع پاداش سپرده‌گذاری در این شبکه را دریافت کرده‌اند.

بر همین اساس در روز بیست و سوم آگوست 7 میلیون توکن آدا(به ارزش 831 میلیون دلار) در میان سپرده‌گذاران توزیع شده است.

توییت هری هارسفال
نخستین بخش از پاداش سپرده‌گذاری شبکه‌ی کادانو بزودی توزیع خواهد شد! توزیع پاداش سپرده‌گذاری به فعالیت عادی در هر 5 روز یکبار تبدیل خواهد شد. تقریباً تمامی استخرهای سپرده‌گذاری(که یک بلاک را در شبکه‌ی کاردانو ایجاد کرده‌اند) +-5.5 درصد بازدهی کسب کرده‌اند. این ابزار عالی که توسط کاردانو منتشر شده است را برای بررسی وضعیت فعالیت استخر‌های سپرده‌گذاری استفاده کنید.

اگرچه، در زمان راه‌اندازی شبکه‌ی شلی پاداش سپرده‌گذاری در این شبکه‌ در محدوده‌ی 4.1 درصد برآورد شده است. ماشین حساب سپرده‌گذاری در شبکه‌ی کاردانو نشان می‌دهد که پاداش سپرده‌گذاری در این شبکه‌ی در محدوده‌ی سالیانه 5.1 درصد قرار دارد.

آپارنا جو(Aparna Jue)؛ مدیر محصولات کاردانو در آی‌او‌اچ‌کی(IOHK) اظهار داشت: « فعالان صنعت رمزارزها استخر‌های سپرده‌گذاری متعددی را ایجاد کرده‌اند و به‌طور پایدار بلاک‌های جدیدی را به شبکه‌ی کاردانو می‌افزایند. ما نمی‌توانیم واکنش بهتری را از کاربران درخواست کنیم. هم‌اکنون 1,138 استخر سپرده‌گذاری فعال در شبکه‌ی کاردانو وجود دارد که سطح متعادل و مطلوبی است.» وی افزود، هم‌اکنون 40,221 آدرس به‌طور کلی 13.6 میلیارد توکن آدا را سپرده‌گذاری کرده‌اند.

انتقال شبکه‌ی کاردانو به شبکه‌ی بلاکچینی جدید مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام مزایای مختلفی را برای تایید کننده‌ها در این شبکه به همراه خواهد داشت. سپرده‌گذاران شبکه‌ی کاردانو برای نقش‌آفرینی در تایید تراکنش‌ها و افزایش امنیت این شبکه با استفاده از توکن‌های آدا(ADA) پاداش دریافت می‌کنند.

اختصاص 13.8 میلیارد توکن آدا برای سپرده‌گذاران

پیش از توزیع پاداش‌های سپرده‌گذاری در روز یکشنبه، مجموعاً 13.8 میلیارد توکن آدا (به ارزش تقریباً 1.6 میلیارد دلار) به پاداش سپرده‌گذاران این شبکه اختصاص یافته است. در تناوب هر 5 روز یکبار یا هر ایپوک(Epoch) 0.3 درصد از این ذخایر تقریباً 41 میلیون آدا(به ارزش 4.7 میلیون دلار) در میان سپرده‌گذاران فعال توزیع می‌گردد.

چارلز هاسکینسون(Charles Hoskinson)؛ بنیان‌گذار کاردانو در روز یکشنبه برای کسب اطمینان از عملکرد صحیح شبکه‌ی کاردانو شرایط این شبکه را بررسی کرد. وی اظهار داشت که شبکه‌ی کاردانو بدون مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. وی در روز بیست و چهارم آگوست و به‌طور خلاصه در یک فایل ویدئویی مباحثی را  در رابطه با توسعه‌ی کاردانو مطرح کرده است.

توییت چارلز هاسکینسون
نخستین توزیع پاداش سپرده‌گذاری در شبکه‌ی شلی کاردانو!

آیا توزیع سطح بالاتری از پاداش سپرده‌گذاری استقبال بیشتری از سوی فعالان حوزه‌ی رمزارزها را برای سپرده‌گذاری در این شبکه موجب خواهد شد؟ آیا شبکه‌ی کاردانو در آینده نیز دستاورد‌های بیشتری را کسب خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دکمه بازگشت به بالا