اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

سفارش‌های یک نهنگ قیمت اتریوم را در یک صرافی غیرمتمرکز تا مرز 450 دلار پیش برد

سفارش خرید ۱۸ میلیون دلاری یک نهنگ در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ(Uniswap) موجب افزایش قیمت اتر(ETH) به محدوده‌‌ی ۴۵۰ دلار در این پلتفرم مبادلاتی شده است

نکات برگزیده مطلب
  • یک نهنگ در پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز یونی‌سواپ(Uniswap) به ارزش ۱۸ میلیون دلار اتر(ETH) را خریداری کرده است، خرید چنین حجم عظیمی از اتر در این پلتفرم موجب افزایش قیمت این دارایی به سطح ۴۵۰ دلار شده است. با این وجود، این نهنگ برای خرید اتر از این صرافی غیرمتمرکز ۲ میلیون دلار هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کرده است.

افزایش قیمت اتریوم به دلیل سفارش‌های خرید یک نهنگ

فعالیت یک آدرس به‌تنهایی افزایش قیمت توکن بومی شبکه‌ی اتریوم(ETH) به محدوده‌ی 450 میلیون دلاری را در صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ(Uniswap) موجب شده است. در حقیقت، یک نهنگ مجموعه‌ای از سفارشات را به ارزش 17.9 میلیون دلار تتر(USDT) در این پلتفرم ارسال کرده و در نتیجه به‌طور تقریبی 40 هزار توکن اتر(ETH) را خریداری کرده است.

قیمت اتر در صرافی یونی سواپ
قیمت اتر در صرافی یونی سواپ

با در نظر گرفتن قیمت اتر در سطح 400 دلار خریداری چنین حجمی از توکن‌های اتر تقریبا 16 میلیون دلار ارزش دارد و در نتیجه این نهنگ برای خریداری این توکن‌ها تقریبا 2 میلیون بیشتر از ارزش بازار دارایی‌ها هزینه پرداخت کرده است. این نهنگ رمزارزهای پایدار یو‌اس‌دی‌تی(USDT) را از یک آدرس مربوط به صرافی هوبی(Huobi) دریافت کرده است. رمزارزهای خریداری شده از صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ نیز به چند آدرس جدید در شبکه‌ی اتریوم ارسال شده است.

سفارش نهنگ صرافی یونی‌سواپ
گراف تراکنش‌های مربوط به خریداری 18 میلیون دلار اتر از صرافی یونی‌سواپ نشان می‌دهد که رمزارزهای یو‌اس‌دی‌تی(USDT) مورد نیاز برای انجام این سفارش‌ها در دو تراکنش جداگانه به ارزش 13 و 5 میلیون دلار از صرافی هوبی ارسال شده است.

رویکرد عجیب نهنگ برای خرید اتر

این نهنگ می‌توانست چنین حجمی از رمزارزها را با صرف هزینه‌ی کمتر از یک صرافی متمرکز خریداری کند. این مبادله نشان می‌دهد که صرافی‌های غیرمتمرکز از دارایی‌های کافی برای پشتیبانی از سفارش‌های ارسال شده توسط موسسات مالی برخوردار نیستند. از طرفی نشان می‌دهد که با وجود هزینه‌ی بالاتر نهنگ‌های بزرگ همچنان به فعالیت در سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز علاقه‌مند هستند.

رفتار‌های عجیب نهنگ‌های اتریوم در گذشته نیز به‌طور متفاوتی تجربه شده است. بر اساس گزارش کوینیت، یک نهنگ در سه تراکنش جداگانه بیش از 5 میلیون دلار را به صورت کارمزد به ماینر‌ها پرداخت کرده است. در حقیقت رفتار عجیب نهنگ‌ها در چنین شرایطی به نفع کاربران خُرد ارزیابی می‌شود.

نظر شما نسبت به سفارش 18 میلیون دلاری یک نهنگ برای خرید اتریوم در صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ چیست؟ دلیل این نهنگ برای پرداخت 2 میلیون دلار بیش از ارزش روز این‌دارایی‌ها و خرید رمزارزها از صرافی غیرمتمرکز چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

یک نظر

  1. فکر کنم چون ردی که بجا میمونه خیلی خیلی کمتره تا اینکه با صرافی متمرکز بای بزنی , پول کثیف؟ ناشناخته موندن؟

دکمه بازگشت به بالا