اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

رئیس پروژه‌ی رمزارز ملی ونزوئلا در لیست افراد تحت تعقیب آمریکا قرار گرفت

اداره‌ی مهاجرت و گمرکات ایالات متحده‌ی آمریکا در اطلاعیه‌ای رئیس اداره‌ی نظارت بر دارایی‌های دیجیتالی ونزوئلا را به دلیل پولشویی و نقض تحریم‌ها تحت تعقیب قرار داده است

نکات برگزیده مطلب
  • ایالات متحده‌ی آمریکا جوزلیت رامیرِز(Joselit Ramírez)؛ فردی که مسئولیت پروژه‌ی رمزارزی پترو(Petro) را بر عهده دارد را به اتهامات پولشویی و دیگر جرائم تحت تعقیب قرار داده است. رامیرِز از ژوئن ۲۰۱۸ به عنوان رئیس اداره‌ی نظارت بر رمزارزها فعالیتش را آغاز کرده است.

آمریکا جوزلیت رامیرِز را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد

اداره‌ی مهاجرت و گمرکات ایالات متحده‌ی آمریکا(US Immigration and Customs Enforcement) که شاخه‌ای از اداره‌ی امنیت ملی آمریکا محسوب می‌شود، جوزلیت رامیرِز(Joselit Ramírez) رئیس اداره‌ی نظارت بر دارایی‌های دیجیتالی ونزوئلا یا ساناکریپ(Sunacrip) را به فهرست افراد تحت تعقیب اضافه کرد.

جوزلیت رامیرِز

دولت آمریکا هم‌اکنون به هر کسی که خبر یا اطلاعاتی را ارائه کند که منجر به دستگیری و یا محکومیت رامیرِز گردد، 5 میلیون دلار پاداش می‌دهد. اداره‌ی مهاجرت و گمرکات ایالات متحده‌ی آمریکا ادعا می‌کند که رامیرِز دارای روابط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی عمیقی با تعدادی از روئسای گروه‌های بزرگ توزیع مواد مخدر است. با این وجود رامیرِز به اتهامات پولشویی و نقض تحریم‌ها تحت تعقیب قرار گرفته است.

در همین زمان، دولت ونزوئلا پذیرش پترو را در مقابل پرداخت هزینه‌ی بنزین آغاز کرد. ونزوئلا در هفته‌ی گذشته با دور زدن تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا چند کشتی بنزین از ایران دریافت کرد.

رامیرِز از ژوئن 2018 به عنوان رئیس اداره‌ی نظارت بر رمزارزها فعالیتش را آغاز کرده است. پیش از وی کارلوس وارگاس(Carlos Vargas) یکی از نمایندگان شناخته شده و رهبر مخالفان در زمان تولد پترو این سمت را برعهده داشت.

بر اساس اطلاعیه‌ی اداره‌ی مهاجرت و گمرکات ایالات متحده‌ی آمریکا، رامیرِز 33 ساله نقض قانون قدرتهای اقتصادی بین المللی(International Emergency Economic Powers Act)، قانون کینگ‌پین(Kingpin) و دیگر تحریم‌های اعمال شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری ایالات متحده‌ی آمریکا(OFAC) در دادگاه منطقه‌ی جنوبی نیویورک محکوم شده است.

تحقیقات در رابطه با رئیس اداره‌ی نظارت بر دارایی‌های دیجیتالی ونزوئلا

دولت آمریکا در آغاز سال جاری میلادی اعلام کرد که تحقیقات در رابطه با رامیرِز را آغاز کرده است. در آن زمان دولت آمریکا 15 میلیون دلار برای دستگیری نیکلاس مادورو؛ رئیس جمهور ونزوئلا و 10 میلیون دلار برای دیگر مقامات این کشور همانند کلیور آلکالا(Cliver Alcala)، دیوسدادو کابلو(Diosdado Cabello)، هوگو کارواجال(Hugo Carvajal) و ترک ال ایزامی(Tareck el Aisammi) پیشنهاد کرده است. اگرچه در این زمان نام رامیرِز در میان فهرست اسامی افراد تحت تعقیب قرار داشت، اما پاداشی برای دستگیری وی تعیین نشده بود.

توئیت ماربلیس لینراس
@AlbertoRodNews و @carlaangola شما خواستار چه مبلغی هستید؟ من در اینجا با رامیرِز کار می‌کنم. آن‌ها هرگز دل‌گرمی مردمی که خواستار پیروزی هستند را از بین نمی‌برند.

ماربلیس لینراس(Marbellis Linares) روزنامه نگار ونزوئلایی در روز جاری تصویری از رامیرِز را در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر کرد که در آن رئیس اداره‌ی نظارت بر دارایی‌های دیجیتالی ونزوئلا را مشغول فعالیت در دفتر کار خود نشان می‌دهد.

نظر شما نسبت به قرار گرفتن نام رئیس اداره‌ی نظارت بر دارایی‌های دیجیتالی ونزوئلا در فهرست افراد تحت تعقیب آمریکا چیست؟ آیا این موضوع اهمیت رمزارزها برای انجام مبادلات فرامرزی را نشان می‌دهد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا