اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

مارک زاکربرگ: پروژه‌ی لیبرا از نظر مالی به نفع فیس‌بوک خواهد بود

مدیرعامل شرکت فیس‌بوک مدعی شده که لیبرا می‌تواند باعث جذب و افزایش قیمت تبلیغات شود، روندی که در نهایت فواید مالی زیادی برای فیس‌بوک به همراه دارد

نکات برگزیده مطلب
  • مارک زاکربرگ(Mark Zuckerberg) مدیرعامل شرکت فیس‌بوک با حضور در جلسه‌ی سالانه‌ی سهامداران این شرکت توضیح داد که پروژه‌ی لیبرا می‌تواند با افزایش جذب تبلیغات برای این شرکت، در نهایت منافع مالی زیادی به همراه داشته باشد. به گفته‌ی زاکربرگ، افزایش تعداد تبلیغات باعث افزایش ارزش و قیمت آن‌ها می‌شند، فرایند که به نفع شرکت فیس‌بوک می‌باشد.

صحبت‌های مارک زاکربرگ

در جلسه‌ی سالانه‌ی سهامداران شرکت فیس‌بوک که اخیراً برگزار شده است، مارک زاکربرگ(Mark Zuckerberg) مدیرعامل این شرکت اعلام نموده که پروژه‌ی رمزارزی لیبرا(Libra) می‌تواند از نظر مالی فوایدی برای شرکت فیس‌بوک به همراه داشته باشد.

وی با حضور در این جلسه توضیح داد که معرفی یک رمزارز جدید در کنار ابزارهای دیگری همچون فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند منجر به افزایش سطح درآمد و جذاب‌تر شدن تجارت برای این شرکت شود. به گفته‌ی وی، ارائه‌ی این رمزارز به صورت عمومی در نهایت باعث بالا رفتن قیمت تبلیغات خواهد شد، فرایندی که از نظر اقتصادی به نفع شرکت فیس‌بوک می‌باشد.

مارک زاکربرگ در جمع سهامداران شرکت فیس‌بوک توضیح داد که:

از آنجایی که ما مجبور به تعیین قیمت برای تبلیغات نیستیم، کسب و کارهای و مشاغل مختلف می‌توانند خودشان تعیین کنند که چه نوع تبلیغی برای آن‌ها مفید بوده و کدام تبلیغات در نهایت نتیجه‌ی مناسب را برایشان به همراه خواهد داشت. این بدان معناست که ما همواره می‌توانیم به تمامی کسب و کارها تبلیغ با پایین‌ترین قیمت را ارائه کنیم؛ که خیلی خوب است. میلیون‌ها کسب و کار از سراسر جهان می‌توانند در این روش شرکت کرده و این تجارت بسیار کارآمد باشد. Mark Zuckerberg

ترکیب تبلیغ و پلت‌فرم‌های پرداخت کارآمد

آقای زاکربرگ با اشاره به پروژه‌ی فیس‌بوک پی(FaceBook Pay) و لیبرا توضیح داد که ترکیب تبلیغات با یک پلت‌فرم پرداخت کارآمد می‌تواند هم برای کاربران و هم برای کسب و کار‌ها بسیار کارآمد بوده و منافع مالی به همراه داشته باشد. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود در رابطه با این موضوع اظهار داشت که «اگر بتوانیم تجارت را برای کسب و کارهای مختلف ساده‌تر کنیم و اجازه دهیم که تبلیغات خودشان را داشته باشند، احتمال آنکه کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغات اقدام به خرید چیزی کنند بیشتر خواهد بود، زیرا آن‌ها به نوعی روش پرداخت دسترسی دارند که از نظر آن‌ها کارآمد می‌باشد».

به گفته‌ی وی، این روند در نهایت منجر به افزایش ارزش تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف شده و آن‌ها برای تبلیغ در فیس‌بوک پول بیشتری پرداخت می‌کنند، روندی که در نهایت باعث افزایش قیمت تبلیغات شده و به نفع فیس‌بوک پایان خواهد یافت.

به گفته‌ی مدیرعامل فیس‌بوک، زیرساخت‌های پرداخت مدت‌هاست که هیچگونه تغییری نداشته‌اند. وی تاکید کرد که پلت‌فرم‌هایی همچون لیبرا به کاربران اجازه می‌دهند که بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی، به سادگی اقدام به جابجایی پول کرده و یا هزینه‌ی خرید کالای مورد نظر خود را پرداخت کنند، روندی که در نهایت هم به سود مشاغل مختلف و هم فیس‌بوک خواهد بود.

نظر شما در رابطه با رویکرد مارک زاکربرگ و استفاده از لیبرا به عنوان یک ابزاری سودآوری چیست؟ آیا می‌توان از یک پروژه‌ی رمزارزی به عنوان ابزار جذب تبلیغات استفاده کرد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت در میان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
برچسب ها

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن