اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سفارشات مشتریان بیت‌مین به آن‌ها تحویل داده نخواهد شد!

میکری ژان که چندی قبل به دفتر شعبه‌ی پکن شرکت بیت‌مین یورش برده بود، اکنون از کارمندان خواسته تا هیچ محصولی را برای مشتریان ارسال نکنند

نکات برگزیده مطلب
  • چندی قبل مکری ژان(Micree Zhan) یکی از بنیانگذاران پیشین شرکت تولید سخت‌افزارهای ماینینگ بیت‌مین با استخدام چندین نگهبان قوی‌هیکل به دفتر شعبه‌ی پکن شرکت بیت‌مین یورش برده و کنترل کامل آن را بدست گرفت. وی در آن زمان مدعی شد که تنها برای باز پس گیری موقعیت شغلی خود این کار را کرده و از کارمندان خواست که به صورت عادی روال کاری خود را ادامه دهند. حال با گذشت چند روز از این واقعه، آقای مکری ژان به کارمندان شعبه‌ی پکن دستور داده که از ارسال هرگونه محصول برای مشتریان بیت‌مین خودداری کنند.

توقف ارسال محصول!

به نظر می‌رسد که درگیری‌های داخلی بین مقامات شرکت بیت‌مین(Bitmain) باز هم بالا گرفته است. مدت کمی پس از بازگشت یکی از بنیانگذاران شرکت بیت‌مین به دفتر پکن این شرکت و یورش به آن، حال وی تصمیم گرفته تا ارسال محصولات شرکت بی‌مین برای مشتریان را لغو و فرایند ارسال را متوقف کند.

بیت‌مین bitmain مکری ژان

طبق گزارشاتی که در رسانه‌های خبری داخلی چین منتشر شده است، آقای میکری ژان(Micree Zhan) یکی از بنیانگذاران شرکت  تولید سخت‌افزارهای پیشرفته‌ی ماینینگ بیت‌مین که چندی قبل تواسط مقامات این شرکت اخراج شده است، اکنون پس از ورود غیرقانونی به دفتر پکن به تمام کارکنان دستور داده است که از ارسال هرگونه محصول این شرکت خودداری کنند. البته هنوز دلایل این تصمیم عجیب آقای ژان مشخص نیست.

این اخبار درحالیکه منتشر شده است که میکری ژان تنها کم‌تر از یک هفته‌ی قبل به صورت ناگهانی با استفاده از چندین نگهبان قوی هیکل به دفتر پکن شرکت بیت‌مین یورش برد و کنترل کامل آن را بدست گرفت. طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، آقای ژان با استخدام ۱۲ محافظ و نگهبان قوی‌هیکل به زیرمجموعه‌ی بیت‌مین حمله کرده است.

در آن زمان وی با انتشار بیانیه‌ای به کارمندان و سهام‌داران شرکت بیت‌مین اعلام کرد که این کار را برای پس گرفتن جایگاه شغلی خود انجام داده است. وی پس از مدت کوتاهی چندین وعده در رابطه با کمک به کسب و کارهای مختلف و همچنین راه‌اندازی مجدد پیشهاد اولیه‌ی عمومی یا IPO شرکت بیت‌مین ارائه کرد.

تلاش برای بدست گرفتن کنترل همه‌چیز

jihan wu
جیهان وو

با وجود تمام اقدامات خرابکارانه‌ی بنیانگذار سابق شرکت بیت‌مین در دفتر پکن این شرکت، آقای جیهان وو(Jihan Wu) مدیرعامل فعلی شرکت بین‌مین اعلام نموده که همه‌چیز تحت کنترل بوده و جای نگرانی نیست. گزارشات حاکی از آن است که آقای وو در حال بررسی کانال‌های قانونی جهت رسیدگی به موضوع و رفع خسارات وارده به شرکت است.

آقای وو در تازه‌ترین صحبت‌های خود از تمامی کارکنان شرکت بیت‌مین خواسته تا در راستای حمایت از شرکت و شهرت آن به طور مستر فعالیت داشته باشند. وی همچنین اعلام نموده که هرگونه خسارت وارد شده در طول این مشکلات، توسط شرکت جبران خواهد شد.

شایان ذکر است که آقای ژان پیش از اقدام به چنین کاری، چندین مرتبه برای بازگرداندن موقعیت شغلی خود تلاش کرده و بارها پرونده‌های قضائی مختلفی را به دادگاه عالی ارائه کرده است. وی در ماه مارس و در دادگاه عالی منطقه‌ی چانگ علیه یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بیت‌مین با نام فوجین ژان‌هوعا(Fujian Zhanhua) شکایت کرد.

نظر شما در رابطه با رویکرد غیرمنطقی میکری ژان چیست؟ آیا او می‌تواند با چنین کارهایی موقعیت شغلی خود را دوباره زنده کند؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا