اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

کاردانو به یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های رمزارزی امسال تبدیل شده است!

در حالی که زمان کوتاهی به راه‌اندازی بروزرسانی «شِلی» برای شبکه‌ی کاردانو(ADA) باقی مانده است، داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهد که میزان جستجو برای این رمزارز به سطح بیشینه‌ی جدیدی افزایش یافته است

نکات برگزیده مطلب
  • کاردانو هم‌اکنون یکی از پروژه‌های بزرگ صنعت بلاکچین محسوب می‌گردد و میزان استقبال کاربران این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. داده‌ها نشان می‌دهد که میزان جستجو برای پروژه‌ی رمزارزی کاردانو و در حقیقت میزان استقبال کاربران از این پروژه به سطح بیشینه‌ای افزایش یافته است. آی.‌او‌.اِچ‌.کی(IOHK) اخیرا از راه‌اندازی کامل شبکه‌ی آزمایشی شلی(Shelley) خبر داده است.

افزایش جذابیت کاردانو برای کاربران

شبکه‌ی بلاکچین کاردانو(Cardano) یکی از نو‌آوری‌های جذاب در سال جاری محسوب می‌گردد. داده‌های وب‌سایت گوگل ترندز(Google trends) نشان می‌دهد که جستجو برای کاردانو در ماه جاری میلادی به بالاترین سطح افزایش یافته است. در حقیقت افزایش استقبال کاربران از کاردانو به سطح بیشینه‌ی جدید نقطه‌ی عطف مهمی برای این پروژه محسوب می‌شود.

بررسی داده‌های جمع‌آوری شده از سال 2018 تا 2020 نشان می‌دهد که دستیابی کاردانو به چنین سطحی از استقبال کاربران دو سال به‌طول انجامیده است. با این وجود کاردانو در این بازه‌ی زمانی فراز و فرود‌های مختلفی را تجربه کرده است.

جذابیت کاردانو گوگل

اما تقویت شبکه‌ی کاردانو در طول نه ماه اخیر با افزایش علاقه‌ی کاربران به این پروژه همراه شده است. در پی راه‌اندازی موفق شبکه‌ی آزمایشی عمومی شلی(Shelley) میزان علاقه‌ی کاربران به این پروژه نیز در بسیاری از کشور‌ها افزایش یافته است. بر اساس گزارش وب‌سایت بلاک(TheBlock)، تعداد هولدر‌های رمزارز کاردانو یعنی ادا(ADA) به سطح بیشینه‌ی 385،080 رسیده است. شرکت تحلیلی لونار کراش(LunarCrush) تایید کرد که در طول روز گذشته بیش از 6,000 پست مرتبط با این پروژه منتشر شده است.

راه‌اندازی شلی در پایان جولای

آی.‌او‌.اِچ‌.کی(IOHK)؛ شرکتی که مسئولیت توسعه‌ی پروژه‌ی رمزارزی کاردانو را بر عهده دارد، در روز نهم ژوئن راه‌اندازی کامل شبکه‌ی آزمایشی شلی را اعلام کرد. انتظار می‌رود که شبکه‌ی اصلی شلی پس از اجرای هارد فورک(Hard Fork) که برای بیست و نهم جولای برنامه‌ریزی شده است، راه‌اندازی شود.

بر اساس گزارش کوینیت، شبکه‌ی آزمایشی شلی در روز بیست و ششم سپتامبر 2019 راه‌اندازی شده است و فرآیند توسعه‌ی این پروژه تاکنون استمرار یافته است.

در این مقطع زمانی شرایط برای کاردانو صعودی به‌نظر می‌رسد. این موضوع در تغییرات قیمت این رمزارز در طول چند هفته‌ی گذشته کاملا مشهود است.

ارزش بازار این رمزارز در ماه می سال جاری از 1.68 میلیارد دلار به 1.20 میلیارد دلار کاهش یافت، با این وجود در سی‌ام همان ماه به 2 میلیارد دلار افزایش یافت. هم‌اکنون ارزش بازار این رمزارز در سطح 2.17 میلیارد دلار قرار دارد.

نظر شما نسبت به تاثیر راه‌اندازی شلی بر استقبال کاربران از پروژه‌ی رمزارزی کاردانو چیست؟ آیا با گذشت زمان توجه کاربران بیشتری به سوی این پروژه جلب خواهد شد؟ چه عواملی جذابیت یک پروژه‌ی رمزارزی را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا