اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

نشریه‌ی بلومبرگ: رمزارز تتر جایگاه اتریوم را در طول زمان تسخیر خواهد کرد

نشریه‌ی بلومبرگ در گزارش اخیر خودپیش‌بینی کرده است که پیشروی رمزارز پایدار شرکت تتر(USDT) به تسخیر جایگاه رمزارز شرکت ریپل(XRP) محدود نخواهد شد و در طول زمان ارزش بازار آن از اتر(ETH) نیز فراتر خواهد رفت

نکات برگزیده مطلب
  • تحلیلگران نشریه‌ی بلومبرگ(Bloomberg) در گزارشی پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش بازار رمزارز پایدار شرکت تتر با نماد یو‌اس‌دی‌تی(USDT) رمزارز اتریوم را با نماد اتر(ETH) پشت سر خواهد گذاشت. در این گزارش رشد ارزش بازار رمزارز پایدار تتر به صورت یکی از مهم‌ترین محرک‌های افزایش قیمت بیت کوین عنوان شده است.

رمزارز پایدار تتر جایگاه اتریوم را تسخیر خواهد کرد

تحلیلگران نشریه‌ی بلومبرگ در گزارش چشم‌انداز بازار رمزارزها از دیدگاه بلومبرگ(Bloomberg Crypto Outlook) پیش‌بینی کرده‌اند که رمزارز پایدار شرکت تتر یو‌اس‌دی‌تی(USDT) جایگاه اتریوم را تسخیر کرده و اتر(ETH) را از نظر ارزش بازار پشت سر خواهد گذاشت.

استقبال کاربران از محصولات دیجیتالی مشتق دلار همانند رمزارزهای پایدار، نیاز آن‌ها به انجام تراکنش و ذخیره‌سازی دارایی با استفاده از ارز ذخیره‌ی جهانی در یک سیستم بدون واسطه را نشان می‌دهد. نشریه‌ی بلومبرگ

بر اساس گزارش کوینیت، رمزارز پایدار یو‌اس‌دی‌تی(USDT) اخیرا جایگاه رمزارز شرکت ریپل(XRP) را به عنوان سومین رمزارز بزرگ بازار از نظر ارزش بازار تسخیر کرده است. نشریه‌ی بلومبرگ اعلام کرده است که پیشروی یو‌اس‌دی‌تی در همین مرحله پایان نمی‌پذیرد، بلکه جایگاه اتر را نیز به عنوان دومین رمزارز بزرگ بازار تسخیر خواهد کرد.

در بازار صعودی رمزارزها با گذشت زمان تتر جایگاه کنونی اتریوم را به عنوان دومین رمزارز بزرگ بازار از نظر ارزش بازار تسخیر خواهد کرد. در حالی که رمزارز پایدار شرکت تتر ارز ذخیره‌ی جهان(دلار آمریکا) را نمایندگی می‌کند، به‌نظر می‌رسد که مانعی برای جلوگیری از گسترش پذیرش رمزارز پایدار یو‌اس‌دی‌تی وجود ندارد.

فعالیت اتر در سایه‌ی بیت کوین

در همین زمان، این گزارش ادعا می‌کند که اتر در سایه‌ی بازار بیت کوین به فعالیتش ادامه می‌دهد و خود این رمزارز دارای کشش از سوی بازار نیست و تنها در زمان کاهش تقاضای بازار برای بیت کوین، افزایش اندکی در قیمت اتر(ETH) مشاهده می‌گردد.

بیت کوین در میان سایر رمزارزهای بازار از پذیرش گسترده‌تری برخوردار است و توسط شاخص‌های تقریبا ایده‌آل اقتصادی برای ذخیره‌ی ارزش دارایی‌ها در زمان اجرای سیاست کاهش کمی توسط بانک‌های مرکزی پشتیبانی می‌شود. گزارش بلومبرگ

با وجود ارائه‌ی بسته‌ی گسترده‌ی محرک اقتصادی توسط دولت ایالات متحده‌ی آمریکا، دلار همچنان از تقاضای بالاتری در میان سایر ارزهای فیات برخوردار است. بنابراین، تقاضا برای رمزارزهای پایدار همانند تتر که امکان دسترسی به دلار ایالات متحده‌ی آمریکا را فراهم می‌کنند، در حال افزایش است.

تتر در مقابل بیت کوین
ارزش بازار تتر(نمودار سفید) در برابر تغییرات قیمت بیت کوین(نمودار زرد)

بر اساس گزارش کوینیت، صرافی بیت فینیکس(Bitfinex) و شرکت تتر اخیرا با مسائل قانونی مواجه شده‌اند که یک مانع مهم برای موفقیت این شرکت‌ها ارزیابی می‌گردد.

نظر شما نسبت به ارزیابی بلومبرگ از جایگاه رمزارز تتر در آینده چیست؟ آیا اتریوم جایگاه خود را به تتر واگذار خواهد کرد؟ آیا گسترش پذیرش رمزارزهای پایدار همچنان استمرار خواهد یافت؟ تاثیر عناصر نامطلوب اقتصادی همانند وقوع بحران اقتصادی را بر رمزارزهای پایدار چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا