اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

مایک نووگراتز: اگر قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار نرسد با آن خداحافظی می‌کنم

وی اعلام نموده که در صورت عدم افزایش قیمت بیت کوین تا سطوح ۲۰ هزار دلاری پیش از پایان سال ۲۰۲۰، ممکن است برای همیشه از بیت کوین دست بکشد

نکات برگزیده مطلب
  • مایک نووگراتز(Mike Novogratz) مدیرعامل بانک تجارت رمزارز گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) و یکی از طرفداران خوش‌بین بیت کوین، باز هم در رابطه با آینده‌ی بیت کوین و بازار رمزارزها موضع‌ خوش‌بینانه گرفته و اعلام نموده تا پایان سال قیمت هر واحد رمزارز BTC تا سطح ۲۰ هزار دلاری افزایش خواهد یافت. وی تاکید نموده که در صورت عدم افزایش قیمت بیت کوین، ممکن است برای همیشه آن را کنار بگذارد.

پیش‌بینی خوش‌بینانه

علی‌رغم سقوط ارزش بازار رمزارزها طی دو هفته‌ی گذشته به دلیل عوامل متعددی همچون شیوع بیماری کرونا و آغاز یک روند فروش عظیم از طرف سرمایه‌گذاران، جامعه‌ی رمزارزها نسبت به گذشته باز هم به خوش‌بینانه عمل کرده و اغلب سرمایه‌گذاران معتقد‌اند که در آ‌ینده قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین به افزایش روبرو خواهد شد.

بیت کوین Bitcoin BTC مایک نووگراتز

مایک نووگراتز(Mike Novogratz) مدیرعامل بانک تجارت رمزارز گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) و یکی از طرفداران خوش‌بین بیت کوین، یک بار دیگر موضع خوش‌بینانه‌ی خود را نسبت به بزرگ‌ترین رمزارز بازار بیان نمونه و پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۰، قیمت هر واحد بیت کوین باز هم به سطوح ۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

وی در مصاحبه‌ای که در روز ۲ام آوریل انجام داده است، به مخاطبان اطمینان داد که قیمت هر واحد بیت کوین تا قبل از اکتبر ۲۰۲۰ حداقل باید دوبرابر شده باشد.

آخرین پیش‌بینی یا افزایش قیمت

درحالیکه آقای نووگراتز پیش از این هم چندین مرتبه در رابطه با قیمت بیت کوین در آینده‌ی نزدیک پیش‌بینی‌های دیگری نیز ارائه داده بود، اما این بار با تاکید اعلام نموده که در صورت عدم افزایش قیمت بیت کوین و عدم ثبت رکوردهای جدید در سال ۲۰۲۰، ممکن است او برای همیشه از بیت کوین دست بکشد. وی توضیح داد:

امسال سال بیت کوین است، و اگر تا پایان سال قیمت این رمزارز بالا نرود، من ممکن است برای همیشه آن را کنار بگذارم. Mike Novogratz

پیش‌بینی‌های جدید آقای نووگراتز در شرایطی صورت گرفته که بازار رمزارزها پس از سک سقوط ناگهانی در ماه مارس و کاهش قیمت بیت کوین تا سطح ۳۶۰۰ دلاری، اکنون به ثبات رسیده و بیت کوین توانسته با آغاز یک روند بهبود و ثبات ارزش به نقطه‌ی ۷۲۰۰ دلاری بازگردد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت هر واحد رمزارز بیت کوین حدود ۶۷۰۰ دلار می‌باشد، که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته یک افزایش ۳/۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

نووگراتز عاشق پیش‌بینی کردن است

این صحبت‌های مایک نووگراتز اولین پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌ی او نسبت به بیت کوین و بازار رمزارزها نیست. در واقع، نووگراتز به دلیل پیش‌بینی‌های نادرست در رابطه با قیمت بیت کوین شناخته شده است، که باعث شده نام او در کنار اسامی دیگری همچون تیم درپر(Tim Draper) و جان مک‌آفی(John McAfee) قرار بگیرد.

وی سال گذشته تصریح کرد که علاقه‌ی سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی باعث خواهد شد که قیمت بیت کوین پیش از پایان سال ۲۰۱۹ به سطح ۲۰ هزار دلاری خواهد رسید.

نظر شما در رابطه با پیش‌بینی مایک نووگراتز چیست؟ چه عواملی باعث افزایش قیمت بیت کوین و ثبت رکورد بالاتر از ۲۰ هزار دلار تا پایان سال خواهند شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا