اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

صرافی بیت‌فینکس در زمان سقوط بازار بالاترین میزان نقدینگی را داشته است

گزارش بررسی عملکرد صرافی‌ها نشان می‌دهد که ۴۰ درصد از حجم مبادلات در زمان سقوط بازار رمزارزها به صرافی بیت‌فینکس اختصاص داشته است

نکات برگزیده مطلب
  • کاهش قیمت بیت کوین به سطح ۳۷۰۰ دلار در ماه گذشته‌ی میلادی نوسانات شدیدی را در بازار رمزارزها موجب شده است. در این میان عملکرد پلتفرم‌های مبادلاتی در تسهیل فعالیت فعالان بازار اهمیت بالایی دارد. گزارش اخیر عملکرد صرافی‌ها در زمان سقوط بازار نشان می‌دهد که بالاترین حجم مبادلات در زمان سقوط بازار رمزارزها به صرافی بیت‌فینکس اختصاص دارد.

40 درصد از حجم مبادلات در زمان سقوط بازار رمزارزها به صرافی بیت‌فینکس اختصاص دارد

گزارش اخیر صرافی بیت‌مکس حجم نقد‌شوندگی صرافی‌ها را در زمان نوسانات شدید بازار رمزارزها به خوبی مقایسه کرده است. بر همین اساس، در زمان کاهش شدید قیمت بیت کوین در روز دوازدهم مارس، یکی از پلتفرم‌های مبادلاتی حجم مبادلات بالایی را ثبت کرده است که به نقد‌شوندگی بالای این پلتفرم در زمان سقوط بازار رمزارزها اشاره دارد.

داده‌های وب‌سایت CryptoCompare نشان می‌دهد که در نخستین ساعات سقوط بازار رمزارزها صرافی بیت‌فینکس(Bitfinex) بیشترین حجم مبادلات را در اختیار دارد.

حجم معاملات صرافی‌ها

در این گزارش اعلام شده است که در میان صرافی‌های بزرگ، 40 درصد از کل حجم معاملات در بازه‌ی زمانی 10:40 تا 11 صبح به صرافی بیت‌فینکس اختصاص یافته است.

صرافی بیت‌فینکس در طول این دوره‌ی زمانی کوتاه تا سطح 11.8 میلیون دلار سفارش خرید و فروش در هر دقیقه را نیز پردازش کرده است.

واکنش فعالان بازار به گزارش عملکرد صرافی‌ها در زمان سقوط بازار رمزارزها

صاحبنظران در واکنش به نتیجه‌ی گزارش اظهار داشتند که دیگر صرافی‌های بزرگ از نظر نقد‌شوندگی در سطح پایین‌تری از صرافی بیت‌مکس قرار می‌گیرند.

یکی از فعالان باسابقه‌ی بازار رمزارزها که به‌طور پیوسته در صدر فهرست حساب‌های کاربری صرافی بیت‌فینکس از نظر بالاترین سود ناخالص قرار می‌گیرد، اظهار داشت:

در زمان سقوط بازار رمزارزها می‌دانید که نقدینگی واقعی را در کجا جستجو کنید. یقینا نقدینگی واقعی در صرافی‌های جعلی که به کمک بازاریابی گسترده و توسط چهره‌های شناخته شده هدایت می‌شوند، وجود ندارد. J0e007

داده‌های وب‌سایت CryptoCompare نشان می‌دهد که در تاریخ سیزدهم مارس بالاترین حجم مبادلات بازار رمزارزها(به ارزش 75.9 میلیارد دلار در یک روز) ثبت شده است.

گزارش کوینیت نشان می‌دهد که نقدینگی صرافی بیت‌مکس در طول نوسانات بازار رمزارزها در ماه گذشته 25 درصد کاهش یافته است.

نظر شما نسبت به داده‌های گزارش اخیر صرافی بیت‌مکس چیست؟ آیا حجم نقد‌شوندگی صرافی‌ها معیار مناسبی برای مقایسه‌ی صرافی‌ها است؟ آیا جایگاه بسیاری از صرافی‌های بزرگ در نتیجه‌ی بازاریابی و داده‌های جعلی حاصل شده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دکمه بازگشت به بالا