اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

جان مک‌آفی از آغاز فاز بعدی صرافی غیرمتمرکز خود خبر داد

علاوه بر بهبود خدمات فعلی و معرفی قابلیت‌های جدید، راه‌اندازی «صرافی غیرمتمرکز با برچسب سفید» نیز به خدمات McAfee.com افزوده شده است

نکات برگزیده مطلب
  • جان مک‌آفی(John McAfee) روز ۲۳ام فوریه با انتشار یک پست توییتری از فاز دوم فعالیت‌های صرافی غیرمتمرکز مک‌آفی(McAfeeDEX) و ارتقاء خدمات ارائه شده خبر داد. علاوه بر این، وی با انتشار پست دیگری در همان روز اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند تنها با پرداخت معادل ۱۰۰ دلار رمزارز اتریوم، بر روی بستر McAfee.com به سادگی صرافی غیرمتمرکز با برچسب سفید خود را راه‌اندازی کنند.

فاز دوم صرافی غیرمتمرکز مک‌آفی

به نظر می‌رسد که جان مک‌آفی(John McAfee) در حال آمادن‌سازی مخاطبان خود برای فاز بعدی صرافی غیرمتمرکز مک‌آفی دات‌کام(McAfee.com) می‌باشد. وی طی روزهای گذشته با انتشار یک پست توییتری در صفحه‌ی رسمی خود به برخی امکانات اضافه شده به این پلت‌فرم اشاره کرد و از مخاطبان خواست تا منتظر آغاز مرحله‌ی بعدی باشند.

dex مک‌آفی

مک‌آفی در پست توییتری مذکور با اشاره به امکانات بهبود یافته‌، اعلام نموده که «فاز بعدی صرافی غیرمتمرکز مک‌آفی به زودی رونمایی خواهد شد». البته کاربران برای بهره‌مندی از مزایای این پلت‌فرم غیرمتمرکز باید از نرم‌افزاری به نام سوییچ(Switch) استفاده کنند. سوییچ یک نرم‌افزار کاربر پسند است که برای خرید و فروش بیش از ۱۰۰ نوع توکن مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلت‌فرم خدمات دیگری همچون کارت‌های هدیه، شرط‌بندی و غیره نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای آغاز کار با نرم‌افزار سوییچ نیازی به افتتاح حساب کاربری نبوده و برای انجام مبادلات، اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری نمی‌کند.

جان مک‌آفی در همان روز با انتشار پست دیگری در رابطه با صرافی‌های غیرمتمرکز با برچسب سفید(White list label DEX) صحبت کرد. به گفته‌ی وی، کاربران اکنون می‌توانند به سادگی قرارداد‌های هوشمند صرافی‌های غیرمتمرکز با برچسب سفید را بر روی وب‌سایت مک‌آفی بسازند.

صرافی غیرمتمرکز با برچسب سفید چیست؟

نرم‌افزار «صرافی رمزارزی با برچسب سفید» در واقع یک پلت‌فرم مبادلاتی چند امضایی است که قابلیت مبادله‌ی دارایی‌های دیجیتال مختلف را دارد. این پلت‌فرم‌ها که به دلیل راه‌اندازی سریع و بازده بالای سرمایه‌گذاری شناخته شده‌اند، خدمات مبادلاتی مرتبط با رمزارزهای مختلفی از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، رمزارز HCX، ریپل و توکن‌های ERC-20 را ارائه می‌کنند. این نوع صرافی‌ها غالباً از ویژگی‌های پیشرفته‌‌ای همچون BIP-32، سگویت(SegWit)، و فایربیس(Firebase) نیز بهره می‌برند.

کسب و کارهای مبادلاتی که قصد راه‌اندازی یک مبادله‌ی دارایی دیجیتال را دارند، نمی‌توانند چرخه‌ی توسعه‌ی طولانی مدت استقرار نرم‌افزاری را طی کنند، بنابراین از صرافی رمزارزی با برچسب سفید که به نوعی یک صرافی آماده و از پیش ساخته شده است، استفاده می‌کنند. از آنجا که این پلت‌فرم‌ها از معماری ۳ نقطه‌ای و همچنین رمزگذاری DB استفاده می‌کنند، عملا غیرقابل هک و بسیار ایمن هستند.

جان مک‌آفی در پست دوم خود توضیح داد:

آیا قصد راه‌اندازی صرافی رمزارزی با برچسب سفید بر روی قرارداد‌های هوشمند پلت‌فرم غیرمتمرکز مک‌آفی را دارید؟ تمام بروزرسانی‌ها، پشتیبانی مشتریان و سایر خدمات مرتبط توسط شبکه‌ی ما اداره می‌شود. برای هر یک از مبادلات و تراکنش‌هایی که از طریق پورتال شما صورت می‌گیرد، کارمزد دریافت خواهید نمود. John McAfee

در وب‌سایت صرافی مک‌آفی گفته شده که کاربران می‌توانند به سادگی و تنها با پرداخت معادل ۱۰۰ دلار رمزارز اتریوم(ETH) به آدرس ارائه شده، یک صرافی غیرمتمرکز با برچسب سفید بر روی وب‌سایت مک‌آفی راه‌اندازی کنند. این پرداخت تنها یک مرتبه لازم بوده و پس از تایید آن، آدرس کیف‌پول کاربر برای همیشه ذخیره شده و می‌تواند به صورت مادام‌العمل صرافی غیرمتمرکز خود را داشته باشد.

آیا شما تجربه‌ی کار با صرافی غیرمتمرکز مک‌آفی را دارید؟ نظر شما در رابطه با آن چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Cryptonewsz

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا