اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

جیسون ویلیامز: بزودی خرید یک واحد بیت کوین برای 99 درصد از مردم جهان غیرممکن خواهد شد!

وی معتقد است که پس از رویداد هالوینگ قیمت بیت‌کوین به شکل باورنکردنی افزایش خواهد یافت

نکات برگزیده مطلب
  • بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان صنعت رمزارزها معتقداند که پس از رویداد هالوینگ(Halving) قیمت هر واحد رمزارز بیت کوین سر به فلک خواهد کشید. در همین راستا، جیسون ویلیامز(Jason Williams) یکی از بنیانگذاران شرکت مدیریت دارایی مورگان کریک دیجیتال(Morgan Creek Digital) با انتشار یک پست توییتر اعلام کرد که پس از رویداد هالوینگ قیمت بیت کوین به صورت ناگهانی اوج گرفته و باعث می‌شود که خرید یک واحد از این رمزارز برای ۹۹/۸ درصد مردم جهان عملا غیرممکن شود.

خرید بیت کوین غیرممکن خواهد شد

جیسون ویلیامز(Jason Williams) یکی از بنیانگذاران شرکت مدیریت دارایی مورگان کریک دیجیتال(Morgan Creek Digital) در تازه‌ترین پست توییتری خود اعلام نموده که به زودی خرید یک واحد رمزارز بیت کوین(BTC) برای اکثریت جمعیت جهان غیرممکن خواهد شد. به گفته‌ی او پس از ماه می و رویداد هالوینگ(Halving) قیمت بیت کوین به نقطه‌ای می‌رسد که مردم عادی توان خرید آن را نخواهند داشت.

bitcoin بیت کوین

رویداد هالوینگ شبکه‌ی بیت کوین که تقریبا هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد، باعث می‌شود که پاداش هر بلاک جدید نصف شده و میزان عرضه‌ی بیت کوین کاهش یابد. براساس گفته‌های آقای ویلیامز، رویداد هالوینگ باعث افزایش ناگهانی قیمت بیت کو‌ین می‌شود، تا حدی که خرید آن برای ۹۹ درصد مردم جهان عملاً ناممکن خواهد شد.

وی در این پست توییتری نوشت:

تقریبا ۲۰۰ روز دیگر(۶۹ روز تا رویداد هالوینگ) خرید ۱ واحد رمزارز بیت کوین برای ۹۹/۸ درصد مردم جهان غیرممکن خواهد شد[به دلیل افزایش قیمت]. Jason Williams

تحلیلگران در رابطه با افزایش قیمت اتفاق نظر دارند

البته جیسون ویلیامز تنها کسی نیست که نسبت به رویداد هالوینگ و افزایش ناگهانی قیمت بیت کو‌‌ین پس از آن، اظهار نظر کرده است. برخی از چهره‌های تاثیرگزار صنعت رمزارزها از جمله تیم درپر(Tim Draper) بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی درپر اسوشیتز(Draper Associates) پیش‌بینی کرده‌اند که رویداد هالوینگ باعث افزایش قیمت بیت کو‌ین تا مرز ۲۵۰ هزار دلار برای هر واحد خواهد شد. به گفته‌ی آقای درپر، پس از این افزایش ناگهانی قیمت، رمزارز بیت کوین به ارز محبوب و پذیرفته شده‌ی جامعه تبدیل خواهد شد.

در همین حال، آقای ویلیامز سعی دارد پیش از رویداد هالوینگ و «خارج شدن بیت کو‌ین از دسترس»، از طریق توییتر و سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌ی اجماعی باعث افزایش آگاهی مردم نسبت به رمزارزها به ویژه بیت کو‌ین شود. وی به تازگی برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌ی اهدا مقدار ناچیزی رمزارز به کاربران توییتر به راه انداخته است تا باعث افزایش تمایل کاربران به استفاده از رمزارز و تحقیق پیرامون صنعت رمزارزی شود.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های جیسون ویلیامز و افزایش ناگهانی قیمت بیت کو‌ین پس از رویداد هالوینگ چیست؟ آیا قیمت هر واحد BTC آنقدر بالا خواهد رفت که خرید بیت کوین غیرممکن خواهد شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا