اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

شرکت فری‌ولت برای هر رمزارز یک کیف پول مستقل ارائه می‌کند

به گفته‌ی این شرکت استفاده از کیف پول‌های مستقل علاوه بر افزایش سهولت کار با کیف پول، امنیت دارایی‌های دیجیتال را نیز افزایش می‌دهد

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت فری‌ولت(FreeWallet) به تازگی اعلام نموده که برای هر رمزارز یک کیف پول مستقل ارائه می‌کند. به گفته‌ی این شرکت استفاده از کیف پول‌های مستقل علاوه بر افزایش سهولت کار با کیف پول، امنیت دارایی‌های دیجیتال را نیز افزایش می‌دهد.

کیف‌پول‌های مستقل

شرکت فری‌ولت(FreeWallet) به تازگی اعلام نموده که طیف وسیعی کیف‌پول‌ رمزارزی مستقل را برای پاسخ به متداول‌ترین درخواست‌ و تقاضا در جامعه‌‌ی رمزارزها را ایجاد کرده است؛ تقاضا برای نرم‌افزار‌های اختصاصی و مستقل که هر یک برای ارز دیجیتال خاصی طراحی شده‌اند.

freewallet فری‌ولت

این شرکت استدلال می‌کند که جذابیت کیف‌پول‌های مستقل در سادگی و کاربردی بودن آن‌هاست، به ویژه برای افرادی که قصد ندارند تمام دارایی‌های خود در یک مکان نگهداری کنند. فری‌ولت در همین راستا یک مقایسه بین کیف‌پول‌های مستقل و کارت‌های اعتباری(که تنها یک نوع ارز نگهداری می‌کنند) انجام داده است.

به گفته‌ی فری‌ولت، یکی دیگر از مزایای استفاده از کیف‌پول‌های مستقل پایین بودن میزان کارمزد در آن‌هاست، این بدان معناست که کاربران می‌توانند از تراکنش‌های رمزارزی بیشتر استفاده کرده و رمزارزها قابلیت استفاده در تراکنش‌های روزمره را پیدا خواهند کرد.

توسعه‌دهندگان شرکت فری‌ولت ادعا می‌کنند که طی شش ماه گذشته مشغول بررسی و بهبود بخش‌های مختلف این کیف‌پول‌های مستقل بوده‌اند. آن‌ها همچنین تاکید می‌کنند که ویژگی‌ها و مزایای جدیدی به این محصولات اضافه شده تا برای استفاده هرچه بیشتر توسط جامعه‌ی رمزارزی آماده شوند.

ساده و امن

شرکت فری‌ولت با فراهم کردن یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند برای هریک از کیف‌پول‌های فوق‌الذکر، سعی دارد تا دنیای رمزارزها را برای کسانی که قصد ورود به آن را دارند، بسیار ساده‌تر و جذاب‌تر کند. با این حال، این به معنای محدود کردن میزان دسترسی به رمزارزها و توکن‌های پرجنب و جوش بازار نیست؛ بلکه این کیف‌پول‌های مستقل تقریبا برای هریک از رمزارزهای موجود در بازار توسعه یافته‌اند و صرافی‌های رمزارزی نیز می‌توانند به راحتی در اکوسیستم فری‌ولت فعالیت داشته باشند.

سولومن براون(Solomon Brown) رئیس بخش روابط عمومی شرکت فری‌ولت در رابطه با این موضوع اعلام نموده:

در وهله‌ی اول، ما بر روی افزایش و بهبود قابلیت استفاده و کاربرد این کیف‌پول‌ها تمرکز کردیم، و من امیدوارم که مشتریان ما قدردان این سطح از راحتی و سهولت کاربرد ارائه شده باشند. Solomon Brown

امنیت یک اولویت است

freewallet فری‌ولت

طبق اعلام شرکت فری‌ولت، تیم توسعه‌ی این کیف‌پول‌ها همچنین امنیت سطح بالا را هم در اولویت خود قرار داده‌اند؛ در همین راستا اقدامات امنیتی شدیدی برای محافظت از دارایی کاربران به کار گرفته شده است. علاوه بر این گفته شده در آینده به طور منظم ویژگی‌های جدیدی به این کیف‌پول‌ها افزوده خواهد شد.

برای افزایش سطح امنیت کیف‌پول‌های شرکت فری‌ولت، ویژگی‌هایی از جمله ذخیره‌سازی سرد، تایید هویت دو عاملی، پین کد و اثر انگشت به کاربران ارائه شده است. این شرکت همچنین تاکید کرده است که با افزودن تاییدیه‌ی چند امضائی و جابجایی روزانه و هفتگی دارایی‌ها، عزم خود را برای حفظ امنیت دارایی کاربران نشان داده است.

توسعه‌دهندگان فری‌ولت اخیرا توانسته‌اند بدون به خطر انداختن امنیت این محصولات، تجربه‌ی کاربری آن‌ها را افزایش دهند. با توجه به پشتیبانی از اعلان(Notifications) در تمامی دستگاه‌های قابل نصب، از جمله اپل واچ، کاربران اکنون می‌توانند در زمان ورود و یا خروج دارایی از این کیف‌پول‌ها هشدار فوری دریافت کنند.

ابزارهای جذاب برای فعالیت‌های مختلف

با وجود ویژگی‌های امنیتی فراوان در کیف‌پول فری‌ولت، باز هم ثبت نام و آغاز کار با آن بسیار ساده است. کاربران می‌توانند با حساب کاربر پلت‌فرم‌های دیگری همچون جی‌میل یا فیس‌بوک و از طریق تلفن‌های همراه در این کیف‌پول ثبت نام به عمل آورند.

در حال حاضر، کاربران کیف‌پول فری‌ولت می‌توانند هشت نوع رمزارز مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، ترون و توکن‌های بایننس را به صورت مستقیم خریداری کنند. این درحالیست که صرافی کاملا یکپارچه‌ی این کیف‌پول قابلیت مبادله‌ی ۱۰۰ نوع رمزارز مختلف و پشتیبانی از کارت‌های اعتباری را دارد.

چنین انعطاف‌پذیری نه تنها به کاربران کمک می‌کند تا بین ارزش و سهولت در استفاده از کیف‌پول‌های رمزارزی یک تعادل برقرار کنند، بلکه به شرکت فری‌ولت نیز اجازه می‌دهد تا با فناوری‌های جدید و تغییر خواسته‌ی کاربران همسان شود.

نظر شما در رابطه با کیف‌پول فری‌ولت چیست؟ آیا استفاده از کیف‌پول‌های مستقل برای هر رمزارز به صورت جداگانه باعث افزایش سطح امنیت شده و یا تنها دردسر کاربران را افزایش میدهد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا