اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

رئیس کمیسیون CFTC: احتمال عرضه‌ی قرارداد‌های آتی اتریوم وجود دارد

هیث تاربرت، رئیس کمیسیون مبادلات آتی کالا معتقد است که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عرضه‌ی قرارداد‌های آتی اتریوم در بازار خواهیم بود

نکات برگزیده مطلب
  • هیث تاربرت(Heath Tarbert) رئیس کمیسیون مبادلات آتی کالا در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود در رابطه با صنعت رمزارزها به ویژه بیت کوین و اتریوم صحبت کرد و توضیح داد گرچه بیت کوین در حال حاضر بازار قرارداد‌های آتی رمزارزی را در دست گرفته است، اما در آینده‌ای نه چندان دور اتریوم هم به این بازار وارد شده و می‌تواند محصول مشابه خود را عرضه کند.

قرارداد‌های آتی اتریوم

هیث تاربرت(Heath Tarbert) رئیس کمیسیون مبادلات آتی کالا(CFTC) به تازگی اعلام نموده که احتمال عرضه‌ی قرارداد‌های آتی اتریوم در آینده‌ای نه چندان دور وجود دارد. طبق گفته‌های آقای تاربرت، گرچه بیت کوین در حال حاضر بازار قرارداد‌های‌ آتی رمزارزی را در دست گرفته است، اما در آینده‌ای نه چندان دور اتریوم هم به این بازار وارد شده و می‌تواند محصول مشابه خود را عرضه کند.

قرارداد‌های آتی اتریوم Ethereum future

وی در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود در رابطه با صنعت رمزارزها به ویژه بیت کوین و اتریوم صحبت کرد و توضیح داد که هر دو رمزارز «تحت صلاحیت نظارتی این سازمان قرار دارند». او همچنین با تشریح اقدامات کمیسیون مبادلات آتی کالا در فضای رمزارزها و همچنین بازار قرارداد‌های آتی توضیح داد:

ما در فضای دارایی‌های دیجیتال فعالیت‌های زیادی داشته و داریم. ما شاهد آن هستیم که صرافی‌های رمزارز شروع به لیست کردن قرارداد‌های آتی کرده‌اند. تا به این لحظه شاهد فعالیت قرارداد‌های‌ آتی بیت کوین، هم قرارداد‌های نقدی و هم قرارداد‌های فیزیکی بوده‌ایم؛ حدس می‌زنم که در آینده شاهد قرارداد‌های اتریوم هم خواهیم بود. از آنجا که همه‌چیز به سمت فضای کالا در حال حرکت کرد، ما حتی شاهد چیزهای بیشتری خواهیم بود. Heath Tarbert

آدام وایت نیز از این گفته‌ها حمایت کرد

آدام وایت(Adam White) رئیس پلت‌فرم بکت(Bakkt) نیز پس از صحبت‌های اخیر آقای تاربرت اعلام نموده که احتمال تصویب قرارداد‌های‌ آتی اتریوم از طرف کمیسیون CFTC وجود دارد. با این حال، در رابطه با زمان و یا محل راه‌اندازی قرارداد‌های آتی جزئیات خاصی منتشر نشده است.

احتمالا جامعه‌ی رمزارزها نیز خبر راه‌اندازی قرارداد‌های‌ آتی اتریوم را به عنوان یک خبر خوب تلقی خواهد کرد؛ زیرا قرارداد‌های آتی‌ از نظر تئوری باعث جذب نهاد‌ها و سرمایه‌گذاران سازمانی به سمت بازار اتریوم شده و در نهایت به افزایش اعتبار و بلوغ آن منجر خواهند شد.

از سوی دیگر، قرارداد‌های‌ آتی‌ اتریوم می‌توانند برای بازار اتریوم بد هم باشد. مثلا در سال ۲۰۱۷ و پس از راه‌اندازی قرارداد‌های آتی بیت کوین، قیمت این رمزارز با سقوط ناگهانی مواجه شد. بسیاری از کاربران جامعه‌ی رمزارزها نگران این موضوع هستند که راه‌اندازی قرارداد‌های ‌آتی اتریوم می‌تواند از طریق افزایش سطح فروش استقراضی باعث سقوط بازار اتریوم شود.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های هیث تاربرت چیست؟ آیا قرارداد‌های‌ آتی اتریوم باعث بلوغ و افزایش اعتبار این شبکه‌ی رمزارزها خواهد شد و یا یک سقوط چشم‌گیر دیگر را برای آن رقم خواهد زد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
FxstreetCryptopotato

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا