اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

قابلیت شخصی‌سازی آدرس کیف‌پول به مای‌اترولت افزوده شد

این ویژگی باعث ساده‌تر شدن فرایند انتقال دارایی و همچنین کاهش اشتباه انسانی در زمان وارد کردن آدرس خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • یک ویژگی جدید به کیف‌پول آنلاین مای‌اترولت(MyEtherWallet) اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد از این پس به جای استفاده از یک رشته‌ی ۴۲ کاراکتری نامفهوم، از آدرس‌های شخصی‌سازی شده‌ی «قابل خواندن» استفاده کنند. این ویژگی علاوه بر ساده‌تر کردن روند جابجایی دارایی‌های رمزارزی باعث می‌شود که خطای انسانی در زمان وارد کردن آدرس کیف‌پول مقصد به حداقل برسد.

 

آدرس‌های شخصی‌سازی شده

کاربران کیف‌پول آنلاین مای‌اترولت(MyEtherWallet) از این پس می‌توانند برای دریافت رمزارز اتریوم و توکن‌های ERC-20، از طریق آدرس‌های شخصی‌سازی شده‌ی «قابل خواندن» خود به جای کلید عمومی ۴۲ کاراکتری استفاده کنند.

مای‌اترولت MyEtherWallet

کاربران اکنون می‌توانند آدرس‌های شخصی خود را به شکل «نام.کریپتو» ایجاد کنند. این ویژگی توسط یک پلت‌فرم بلاک‌چینی به نام «دامنه‌های غیرقابل توقف(Unstoppable Domains)» فراهم آمده است. پلت‌فرم دامنه‌های غیرقابل توقف در واقع یک استارت‌آپ رجیستری بلاک‌چینی است که توسط شرکت مدیریت سرمایه‌ی درپر اسوشیاتس(Draper Associates) و بنیاد اتریوم راه‌اندازی شده و تامین مالی می‌شود. آقای متیو گولد(Matthew Gould) مدیرعامل پلت‌فرم دامنه‌های غیرقابل توقف در رابطه با این موضوع اظهار نموده:

دامنه‌های بلاک‌چینی باعث افزایش سطح تجربه‌ی پرداخت برای کاربران صنعت رمزارزها می‌شوند. همکاری ما با پلت‌فرم مای‌اترولت به کاربران این امکان را می‌دهد تا آدرس‌های رمزارزی پیچیده را با اسامی قابل خواندن و ساده‌تر جایگزین کنند. این یک قدم مهم برای افزایش پذیرش و جذب یک میلیارد کاربر جدید به صنعت رمزارزها به شمار می‌آید. Matthew Gould

پلت‌فرم دامنه‌های غیرقابل توقف که مقر اصلی آن در شهر سانفرانسیسکو واقع شده است، تا به امروز ویژگی آدرس‌های «crypto.» را در پانزده کیف‌پول رمزارزی مختلف ادغام کرده است؛ از جمله کیف‌پول‌های آیم‌توکن(IM Token)، کیف‌پول زیل‌پی(ZilPay) و تراست والت که بایننس مالکیت آن‌ها را برعهده دارد.

روند کار چگونه است؟

در عمل، هنگامی که کاربران یک رشته‌ی «crypto.» را به عنوان آدرس گیرنده در کیف‌پول مای‌اترولت تایپ می‌کنند، این کیف‌پول به صورت خودکار برای یافتن آدرس ثبت شده در دامنه‌های غیرقابل توقف بلاک‌چین اتریوم را جستجو کرده و آدرس صحیح را وارد می‌کند. علاوه بر موارد گفته شده، دامنه‌های این پلت‌فرم قابلیت استفاده برای وب‌سایت‌های مبتنی بر اتریوم را هم دارند، و بر خلاف دامنه‌های معمولی برای تسهیل در روند انتقال مالکیت دارایی‌ها نیازی به واسطه ندارند.

مای‌اترولت MyEtherWallet
کیف‌پول‌هایی که تا به این لحظه از ویژگی آدرس‌های crypto. پشتیبانی می‌کنند

کوسالا هماچاندرا(Kosala Hemachandra) مدیرعامل کیف‌پول مای‌اترولت در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد که این ابتکار عمل باعث خواهد شد تا تجربه‌ی کاربری «ساده‌تر و دوستانه‌تر» شود، درحالیکه احتمال ارسال دارایی‌ها به یک آدرس اشتباه نیز به شکل چشم‌گیری کاهش خواهد یافت.

نظر شما در رابطه با این ویژگی جدید چیست؟ آیا آدرس‌های شخصی‌سازی شده می‌توانند باعث کاهش خطر ارسال دارایی به آدرس‌های اشتباهی شوند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Cryptoslate

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا