اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

صرافی پولونیکس ضرورت احراز هویت مشتریان را حذف کرد!

پس از تغییر سیستم مدیریتی صرافی پولونیکس در نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری جاستین سان، مدیرعامل رمزارز ترون و شرکت بیت تورنت در این صرافی تغییر رویکرد گسترده‌ای مشهود است

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی پولونیکس که یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزی از نظر حجم معاملات محسوب می‌شود، اخیراً طی اقدامی مخالف با رویکرد بسیاری از صرافی‌های شناخته شده الزامات احراز هویت مشتریان(KYC) و ضد پولشویی(AML) را برای «کاربران سطح یک» خود حذف کرده است! همچنین حساب کاربری مشتریانی که به دلیل خودداری از احراز هویت مسدود شده بود مجددا فعال شده است.

 

حذف ضرورت احراز هویت مشتریان در صرافی پولونیکس

تمامی کاربران جدید قادر خواهند بود با ارائه‌ی آدرس ایمیل و انتخاب کلمه‌ی عبور در این صرافی فعالیت کنند. این صرافی در توییتر اعلام کرد:

از امروز تمامی مشتریان جدید قادر خواهند بود در این صرافی ثبت نام کنند و تنها با ارائه‌ی آدرس ایمیل و پسورد به فعالیت بپردازند. تمامی مشتریان می‌توانند در طول مدت چند ثانیه و در «سطح کاربری ۱» خرید و فروش در این صرافی را آغاز کنند. در سطح کاربری یک مشتریان می‌توانند بدون محدودیت در این صرافی خرید و فروش کنند و یا دارایی واریز کنند، در صورتی که برداشت روزانه تا سقف ۱۰ هزار دلار امکان پذیر خواهد بود.

فُرم بحث و گفتگو پیرامون رمزارزها در پولونیکس(Trollbox) نیز مجددا راه‌اندازی شده است و تمامی حساب‌های کاربری که به دلیل عدم احراز هویت مسدود شده بودند، در یک اقدام بی‌سابقه فعال شدند.

تغییرات اشاره شده تنها یک هفته پس از تغییر سیستم مدیریتی در نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری جاستین‌سان در صرافی پولونیکس صورت گرفته است. تاثیر‌گذاری جاستین سان بر فعالیت این صرافی در هنگام حذف رمزارز دیجی‌بایت(DGB) تنها به دلیل انتقاد بنیان‌گذار آن از عملکرد این صرافی آشکار گردید.

بر اساس گزارش کوینیت، صرافی پولونیکس در سال گذشته‌ی میلادی اعلام کرد که دسترسی شهروندان آمریکایی را به پلتفرم معاملاتی خود محدود‌ می‌کند، همچنین در همین اطلاعیه از حذف چند رمزارز از فهرست معاملاتی این صرافی خبر داده بود.

نظر شما در رابطه با اقدام اخیر صرافی پولونیکس و حذف ضرورت احراز هویت مشتریان چیست؟ آیا صرافی‌های دیگر از اقدام اخیر صرافی‌ پولونیکس پیروی خواهند کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام. من واسه برداشت از پولونیکس تا قسمت ارسال ایمیل میرم و ایمیل ارسال میکنه اما برای من ایمیل نمیاد که برداشت کامل بشه

    1. سلام. تنها مشکلی که می‌تونه وجود داشته باشه اینه ک ایمیلتون رو اشتباهی وارد کردید. یا با یک ایمیل دیگه ثبت نام کردید و الان یادتون نیست. ولی اگر مطمئن هستید که همون ایمیله، به بخش پشتیبانی پولونیکس یه پیام بدید.

    2. قیمت اسپم ایمیلتونو چک کنید اگه بازم نیومد باید با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا