اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

بیت کوین به لیگ برتر انگلستان راه یافت

در پنل‌های کنار زمین، تبلیغاتی توسط پلت‌فرم مبادلاتی eToro‌ در رابطه با بیت‌کوین و در راستای «عادی‌سازی» صنعت رمزارزها پخش شده است

نکات برگزیده مطلب
  • شنبه، ۲۱ دی در طول مسابقه‌ی بین دو تیم تاتنهام و لیورپول تبلیغات مربوط به بیت کوین پخش شد؛ رویدادی که شاید بی‌اهمیت جلوه کند اما بدون شک به گسترش و «عادی‌سازی» صنعت رمزارزها در بین عموم مردم، کمک شایانی خواهد کرد.

تبلیغ بیت کوین در مسابقات فوتبال

شنبه‌ی همین هفته در طول دیدار لیگ برتر بین تیم‌های تاتنهام و لیورپول تبلیغات مربوط به رمزارز بیت کوین به نمایش درآمد که در نوع خود بی‌نظیر بود. ظاهرا این تبلیغات رمزارزی توسط پلت‌فرم مبادلاتی ‌ای‌تورو(eToro) صورت گرفته بود، پلت‌فرمی که سال گذشته با باشگاه‌های بزرگی همچون برایتون اند هوو آلبیون، کاردیف سیتی، کریستال پالاس، نیوکاسل یونایتد و ساوت‌همپتون قرارداد تبلیغاتی منعقد کرده بود.

بیت کوین فوتبال bitcoin

در آن زمان دستمزد این باشگاه‌ها تماما به صورت بیت کوین پرداخت شد. حال به نظر می‌رسد که eToro توانسته به صورت مستقیم به مسابقات برجسته‌ی اروپایی راه یافته و در آن‌ها به تبلیغ صنعت رمزارزها بپردازد.

همانطور که می‌دانید لیگ برتر انگلستان یکی از پربیننده‌ترین دوره‌های ورزشی جهان است و ادعا می‌شود که در مجموع بیش از ۷۰ درصد جمعیت انگلستان این مسابقات را تماشا می‌کنند.

بیت کوین فوتبال bitcoin
تصویر مربوط به بازی که در آن تبلیغات مربوط به بیت کوین به نمایش درآمد

همچنان در آغاز مسیر هستیم

همانطور که در زمان پیدایش اینترنت شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنتی به تبلیغ و معرفی این فناوری به مردم روی آوردند تا هرچه سریع‌تر آن را فراگیر و عمومی کنند؛ اکنون شاهد آن هستیم که پلت‌فرم‌های استفاده کننده از رمزارزها نیز در حال تبلیغ رمزارزهای غیرمتمرکز هستند تا بتوانند به تصویب عمومی و گسترش استفاده از آن‌ها در میان مردم برسند.

با نگاهی به تبلیغات مرتبط با صنعت رمزارزی در سال ۲۰۱۷ و پس از آن، که به صورت کاملا آماتور و ناشی‌وار منتشر شده و یادآور اولین تبلیغات مربوط به فناوری اینترنت بودند، می‌توان گفت که این روند یعنی، تبلیغ برای صنعت رمزارزها توسط شرکت‌های بزرگ، اکنون آغاز شده است.

از زمان آغاز این روند تا به امروز تبلیغات مربوط به صنعت رمزارزها و بیت کوین کمی حرفه‌ای‌تر شده‌اند و اکنون این صنعت نیز در مسیر فراگیر شدن قرار گرفته است؛ البته این صنعت رمزارزها در اغلب مناطق جهان همچنان یک موضوع جدید به شمار می‌آید.

عادی‌سازی صنعت رمزارزها

شاید تبلیغ بیت کوین در یک مسابقه‌ی فوتبال برای بسیاری از کاربران چیز مهمی نباشد، اما این یک رویداد مهم است که نشان می‌دهد بزرگ‌ترین رمزارز بازار در مسیر پیشرفت و فرایند «عادی‌سازی» برای عموم مردم قرار گرفته است.

تا چندی قبل اشاره به رمزارزها و بیت کوین در مکالمات روزمره امری غیرعادی و بسیار فنی بود، اما اکنون می‌توانید مشاهده کنید که این موضوع به یک بحث داغ تبدیل شده و اغلب مردم حداقل یک مرتبه نام بیت کوین را شنیده‌اند. البته هنوز هم گاهی اوقات با افرادی روبرو می‌شوید که از شما سوال می‌کنند که «بیت کوین چیست؟»

با نگاهی به تبلیغات سطح اینترنت، همانند آنچه در یوتیوب شاهد آن هستیم، می‌توان گفت که شرکت‌های بزرگ روند تبلیغ صنعت رمزارزها را آغاز کرده‌اند زیرا این شرکت‌ها یا هم اکنون در حال استفاده از آن‌ها هستند و یا این بازار در آینده‌ی نزدیک برای آن‌ها منافعی به همراه خواهد داشت؛ به هرحال ما همچنان در روزهای اولیه‌ی اینگونه تبلیغات هستیم و به زودی شاهد آن خواهیم بود که تبلیغات مربوط به رمزارزها به صورت مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی پخش شوند.

در نهایت با رشد نسل جدید، بیت کوین به موضوع کاملا عادی تبدیل خواهد شد و ما به نقطه‌ای می‌رسیم که صنعت رمزارزها چیز جدید و یا خاصی برای ارائه به نسل بعدی نخواهد داشت.

با تمام این تفاسیر، ما همچنان در حال بررسی تاثیر اینترنت و چگونگی تغییر جهان به واسطه‌ی آن هستیم. بیت کوین نیز در آینده‌ای نه چندان دور باعث ایجاد تغییراتی در جهان ما خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تبلیغ بیت کوین این بازی چیست؟ آیا صنعت رمزارزی در مسیر عادی شدن قرار گرفته و اکنون مراحل اولیه‌ی شکوفایی خود را پشت سر می‌گذارد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Trustnodes

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

یک نظر

  1. الان دو ساله این تبلیغ هست
    چطور اینو الان میبینی؟!

دکمه بازگشت به بالا