اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

تنها 0.01 درصد از دارندگان اتریوم در موقعیت سود قرار دارند

گزارش وب‌سایت IntoTheBlock نشان می‌دهد که هم اکنون با توجه به قیمت اتریوم تنها ۴,۱۲۰ آدرس در این شبکه بازدهی «مثبت» و یا «خنثی» را تجربه می‌کنند

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس گزارش وب‌سایت IntoTheBlock، پس از کاهش قیمت اتریوم در طی روزهای گذشته، ۹۹.۹۹ درصد از آدرس‌های اتریوم در شرایط «بازدهی منفی» و یا «سر به سر» قرار گرفته‌اند. رمزارز اتر از ابتدای ماه تاکنون بیش از ۲۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

عملکرد آدرس‌های اتریوم

در حالی که بازار رمزارزی در هفته‌های اخیر در شرایط نزولی قرار گرفته است، هولدرهای اتریوم در ماه نوامبر شرایط دشواری را سپری کردند. در پایان ماه اکتبر زمانی که اتریوم در سطح 187 دلار مبادله شد، بیش از 27 درصد از هولدر‌ها بازدهی مثبتی را تجربه کرده‌اند در حالی که در همین زمان 76.7 درصد از هولدر‌های بیت کوین عملکرد مثبتی را به نمایش گذاشتند.

با این وجود، بر اساس گزارش وب‌سایت IntoTheBlock در سطح قیمت کنونی تنها 0.01 درصد از آدرس‌های موجود در شبکه‌ی اتریوم(دقیقا 4,120 آدرس) در سطح قیمتی کمتری دارایی‌های اتر خود را خریداری کرده‌اند.

عملکرد بهتر هولدر‌های بیت کوین

با وجود کاهش قیمت بیت کوین، هولدر‌های بیت کوین هم‌اکنون در شرایط بسیار بهتری نسبت به هولدر‌های اتریوم قرار دارند. تقریبا 55 درصد از آدرس‌های بیت کوین در سطح قیمتی 6,731 دلار نیز عملکرد مثبتی داشته‌اند.

در حقیقت بیت کوین نسبت به پنجاه رمزارز برتر بازار رمزارزی، 85 درصد بازدهی بیشتری را نصیب سرمایه‌گذاران کرده است.

همانطور که حباب‌های قرمز در شکل بالا نشان می‌دهند، بیشتر اتر‌های موجود در آدرس‌های اتریوم در سطح قیمتی بیش از 200 دلار خریداری شده‌اند، در حقیقت هولدر‌های رمزارز اتر در مقایسه با هولدر‌های بیت کوین به شرایط صعودی قدرتمندی‌تری برای خروج از شرایط بازدهی منفی نیاز دارند.

توزیع متناوب آدرس‌هایی که در شرایط «خالی از پول(اتریوم)» قرار دارند می‌تواند به عنوان مانع مهمی در ایجاد شرایط صعودی محسوب می‌گردد. این موضوع به سطوح و محدوده‌ها‌ی قیمتی احتمالی که در آن‌ها به دلیل خروج هولدر‌ها(به صورت تهاتر و یا کسب سود)  شاهد فروش خواهیم بود، اشاره دارد.

تاثیر اتر‌های موجود در پلتفرم‌های وام‌دهی

استفاده از اتر به عنوان وثیقه در سیستم‌های مالی غیر متمرکز(DeFi)، عامل مهم دیگری است که می‌تواند شانس بازیابی سریع اتریوم را کاهش دهد. بسیاری از صاحبنظران پیش‌بینی کرده‌اند که سیستم‌های مالی غیر متمرکز می‌تواند فعالیت‌های درون زنجیره‌ی اتریوم را تقویت کند.

اگرچه تاثیر مثبت استفاده از اتر در سیستم‌های مالی غیر متمرکز در میان مدت و بلند مدت قابل پذیرش است، اما نقد‌کردن وثیقه‌ها به منظور تسویه حساب کاربران توسط پلتفرم‌های مختلف می‌تواند شرایط بازار نزولی اتر را تشدید کند. میزان اتر‌های مسدود شده در پلتفرم‌های وام‌دهی همانند کامپوند(Compound) در هفته‌های اخیر به شدت کاهش یافته است و در نتیجه سناریوی اشاره شده را تایید می‌کند.

نظر شما در رابطه با وضعیت هولدر‌های اتر و انتظارات طرفداران این رمزارز در آینده چیست؟ آیا هولدر‌های اتر شرایط صعودی قدرتمندی را در آینده تجربه خواهند کرد یا همچنان در شرایط بازار نزولی شاهد کاهش ارزش دارایی خود خواهند بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

دکمه بازگشت به بالا