اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

آیا اکنون در یکی از بهترین فرصت‌های خرید بیت کوین قرار داریم؟

برخی از تحلیل‌گران معتقد‌اند که بیت کوین در حال آماده شدن برای یک جهش و افزایش ناگهانی قیمت بوده و چنین فرصتی تنها ۲ بار قبل در تاریخ بیت کوین به سرمایه‌گذاران رو کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • گرچه بیت کوین(BTC) طی هفته‌های اخیر دچار نوسان قیمت شده و غالباً شاهد کاهش نسبی ارزش این رمزارز بوده‌ایم، اما برخی تحلیل‌گران معتقد‌اند که روند حرکت BTC در حال شکل‌دهی یک فرم تکنیکال است که تنها پیش از شروع یک روند صعودی بسیار قوی دیده می‌شود. به گفته‌ی این تحلیل‌گران اکنون شاهد یکی از «۳ فرصت طلایی خرید بیت کوین» در تاریخ صنعت رمزارزی هستیم.

بیت کوین آماده‌ش جهش می‌شود

طی روزهای گذشته پیش از آنکه بیت کوین(BTC) بتواند به قیمت ۷۸۰۰ دلاری برسد، با روند نزولی قابل ملاحضه‌ای روبرو شده بود و فشار بازار باعث شد تا مرز ۷ هزار دلار نیز سقوط کند. این نوسان ناگهانی به این دلیل بوده که اکنون در حال نزدیک شدن به پایان سال میلادی هستیم و بازار رمزارزی همچنان بلاتکلیف و بدون هدف مشخصی در حرکت است.

bitcoin بیت کوین

علی‌رغم این روند نزولی بسیار قوی که از اواخر ماه اکتبر تا به امروز گریبانگیر بیت کوین بوده است، یکی از تحلیل‌گران بازار رمزارزی اعلام نموده که این وضعیت می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های خرید بیت کوین در کل تاریخ صنعت رمزارزی باشد، زیرا به گفته‌ی او BTC در حال حاضر یک فرم تکنیکال را تشکیل داده که تنها پیش از شروع روند صعودی قوی و افزایش ناگهانی قیمت‌ها دیده می‌شود.

بیت کوین پیش از رسیدن به نقطه‌ی مقاومت، با قیمت ۷۸۰۰ دلار روبرو می‌شود

در زمان نوشتن این مقاله، گرچه بیت کوین با کاهش ۱ درصدی در قیمت ۷۳۰۰ دلاری روبرو شده است، اما نسبت به سطوح کمینه‌ی ۷ هزار دلاری که طی روزهای قبل شاهد آن بوده‌ایم، این رقم یک افزایش چشم‌گیر محسوب می‌شود.

توانایی BTC برای عبور از اینگونه کمینه‌های قیمتی نشان دهنده‌ی آن است که این رمزارز برای ادامه‌ی این روند نزولی و کاهش ناگهانی قیمت آماده نیست، و تجمع ارزش ناشی از این روند فروش و کاهش قیمت می‌تواند نشان از افزایش قدرت زیرساختی و آماده شدن برای یک جهش ناگهانی باشد.

علی‌رغم آنچه گفت شد، لازم به ذکر است که روند صعود قیمت بیت کوین پس از رسیدن به سطح ۷۸۰۰ دلار پایان یافت، این بدان معناست که در اطراف این نقطه‌ی قیمتی یک سطح مقاوت کوتاه مدت برای بیت کوین وجود دارد.

جابجایی حجم زیادی بیت کوین

عامل دیگری که می‌تواند تغییرات کوتاه مدت قیمت BTC را تحت تاثیر قرار دهد، این واقعیت است که اخیرا مقدار قابل توجهی بیت کوین بین کیف‌پول‌های رمزارزی ناشناخته جابجا شده است، که احتمالا مبدا این تراکنش‌ها از یک صرافی رمزارزی بوده و یا به حساب یک صرافی انتقال داده شده‌اند.

ساکا(Hsaka) یکی از تحلیل‌گران محبوب صنعت رمزارزی در توییتر، با انتشار یک پست جدید در رابطه با این نقل و انتقالات صحبت نموده و اعلام کرده است که این تحرکات می‌تواند بر روی تغییرات آتی بیت کوین تاثیرگذار باشد. وی ضمن هشدار دادن این موضوع که نقل و انتقالات رمزارزی آغاز شده، در پست توییتری خود نوشت:

اجازه ندهید که این مبادله‌ی ۲۰۰ هزار واحدی BTC بیهوده بماند. مطمئنا این حرکات برای موقعیت فعلی شما مطلوب است. Hsaka

یک فرم تکنیکال بسیار مهم

با وجود بازگشت سریع BTC پس از پامپ اخیر، توجه به این نکته حائز اهمیت است که روند حرکتی بیت کوین در حال شکل دادن به نوعی فرم تکنیکال است که همیشه پس از آن افزایش و جهش قیمت رخ می‌دهد.

بیت کوین

ریگس(Riggs) یکی دیگر از تحلیلگران فعال در توییتر، با اشاره به نمودار فوق در رابطه با این فرم تکنیکال صحبت کرد:

من خنده‌ام می‌گیرید که تمام افراد فعال در زمینه‌ی بیت کوین در توییتر نسبت به یکی از ۳ فرصت برتر خرید در تاریخ صنعت رمزارزی ساکت مانده‌اند و نسبت به آن ابراز بی‌میلی می‌کنند. این سیگنال به سمت آنها چشمک می‌زند و آن‌ها نسبت به آن کاری انجام نمی‌دهند؟ همه‌ی گفته‌های آن‌ها فقط سروصدا بود. چه زمانه‌ای شده. Riggs

به احتمال زیاد هفته‌ها و ماه‌های آتی باعث اعتبار بخشی و یا بی‌اعتباری تمام این ادعاها خواهد شد.

نظر شما در رابطه با آنچه توسط این تحلیل‌گران گفته شده، چیست؟ آیا BTC در حال آماده شدن برای یک جهش ناگهانی و شکست رکورد‌های پیشین خودش است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا