اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

لیر ترکیه هم به لیست ارزهای قابل استفاده در بایننس پیوست

کاربران این صرافی از این پس می‌توانند به صورت مستقیم و با استفاده از لیر ترکیه به خرید رمزارز بپردازند

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی رمزارزی بایننس روز گذشته اعلام کرد که از این پس در بخش خرید مستقیم رمزارز با استفاده از ارزهای فیات، از لیر(TRY ارز فیات کشور ترکیه) نیز پشتیبانی خواهد کرد. اضافه شدن این قابلیت به کاربران صرافی بایننس اجازه خواهد داد تا به صورت مستقیم و با استفاده از لیر اقدام به خرید رمزارزهای بیت کوین، اتریوم و ریپل کنند.

مبادله‌ی مستقیم لیر و رمزارز

صرافی رمزارزی بایننس روز گذشته اعلام کرد که از این پس در بخش خرید مستقیم رمزارز با استفاده از ارزهای فیات، از لیر(TRY ارز فیات کشور ترکیه) نیز پشتیبانی خواهد کرد. اضافه شدن این قابلیت به کاربران صرافی بایننس اجازه خواهد داد تا به صورت مستقیم و با استفاده از لیر اقدام به خرید رمزارزهای بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH) و ریپل(XRP) کنند. لازم به ذکر است که گزینه‌ی «خرید رمزارز در ازای لیر» هنوز در سایت بایننس فعال نشده است.

Binance بایننس

پشتیبانی از لیر با کمک شرکت پردازش پرداخت‌های الکترونیکی Papara صورت گرفته است. با توجه به آنچه در وب‌سایت رسمی شرکت Papara آمده است، این شرکت دارای مجوز رسمی از طرف آژانش تنظیم و نظارت بر بانکداری کشور ترکیه بوده و می‌تواند به عنوان یک موسسه‌ی فعال در زمینه‌ی پول الکترونیکی، فعالیت داشته باشد.

بخش مبادله‌ی مستقیم ارز فیات به رمزارز این صرافی در حال حاضر از ارزهای نایرا(NGN ارز کشور نیجریه)، روبل(RUB ارز کشور روسیه)، یورو، گریونا(UAH ارز کشور اوکراین) و همچنین تنگه(KZT ارز کشور قزاقستان) پشتیبانی می‌کند و «لیر» در واقع ششمین ارز فیات پشتیبانی شده توسط صرافی بایننس به شمار می‌آید.

همه‌ی ارزهای جهان به لیست بایننس اضافه می‌شوند!

آقای چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس نیز اخیرا اعلام نموده که این صرافی در نظر دارد تا به مرور زمان پشتیبانی از تمامی ۱۸۰ ارز فیات سراسر جهان را آغاز کند. وی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود اعلام نموده:

Zhao Changpeng

یکی از کارهای اساسی که قصد دارم طی ماه‌های آتی انجام دهم(شش تا نه ماه آینده) این است که ۱۸۰ ارز فیات باقی مانده‌ی دیگر را هم به پلت‌فرم Binance.com اضافه کنم. (Changpeng Zhao

وی معتقد است که پشتیبانی از ارزهای فیات سراسر جهان «در راستای کاهش موانع ورود به صنعت رمزارزی یک قدم بسیار مهم به شمار می‌آید».

ماه گذشته صرافی رمزارزی Huobi نیز اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال جاری یک شعبه‌ی جدید با توانایی پشتیبانی از ارزهای فیات در کشور ترکیه راه‌اندازی کند. گفته شده که این شعبه در ابتدای آغاز فعالیت‌های خود از جفت مبادلاتی لیر و تتر(TRY/USDT) پشتیبانی خواهد کرد. این بدان معناست که کاربران صرافی Huobi قادر خواهند بود که پس از سپرده‌گذاری لیر و تبدیل آن به تتر، به تمامی رمزارزهای لیست شده در پلت‌فرم مذکور دسترسی داشته باشند.

نظر شما در رابطه با اضافه شدن ارز لیر به لیست ارزهای قابل استفاده در بایننس چیست؟ چرا با وجود ارزهای قدرتمندی همچون یوان و ین، بایننس ارز کشور‌هایی همچون قزاقستان را برگزیده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Theblockcrypto

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا