اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

تلگرام شرایط استفاده از کیف‌پول گرام را اعلام کرد

شرکت تلگرام اعلام کرد که ریسک استفاده از خدمات مربوط به کیف‌پول گرام بر عهده‌ی خود کاربران است و این شرکت هیچ نوع ضمانتی را ارائه نمی‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت تلگرام، شرایط استفاده از کیف‌پول رمزارزی گرام را منتشر کرده است. این شرکت تاکید کرده است که هیچ کنترلی بر بلاکچین TON ندارد و قادر به ایجاد تغییر یا لغو تراکنش‌ها نیست. تلگرام اعلام کرد که این شرکت هیچ‌گونه گارانتی را به کاربران ارائه نمی‌کند و در هر زمانی قادر است ارائه‌ی خدمات در این حوزه را متوقف کند.

 

شرایط استفاده از کیف‌پول گرام

تلگرام در 8 اکتبر شرایط استفاده از کیف‌پول گرام را به عنوان یک برنامه‌ی مستقل یا به صورت ترکیبی با برنامه‌ی پیام‌رسانی تلگرام اعلام کرد. در این مقاله پنج بخش مهم از شرایط اعلام شده بررسی می‌گردد.

 

1- مالیات و قانون‌گذاری

تلگرام تاکید کرد که کیف‌پول گرام نباید در کشور‌هایی که تحت محدودیت ارائه‌ی خدمات این شرکت قرار دارند( همانند کشور‌های تحت تحریم و ممنوع) و نیز توسط افراد تحت تحریم استفاده شود. شرکت تلگرام تاکید کرد که کاربران مسئولیت تعیین مالیات استفاده از خدمات مرتبط با رمزارز گرام را به عهده دارند. این شرکت اعلام کرد:

در صورت اعمال مالیات بر استفاده از خدمات گرام، کاربران مسئول خواهند بود. ما وظیفه‌ی تعیین مالیات اعمالی بر تراکنش‌ها و یا جمع‌آوری، گزارش، برداشت، ارسال یا معافیت از هرگونه مالیات ناشی از تراکنش‌های رمزارزی را برعهده نداریم.

2– تراکنش‌ها

بر اساس ادعای تلگرام، تمامی تراکنش‌های گرام باید تایید شوند و در دفتر کل بلاکچینی TON ثبت گردند، کیف‌پول گرام هیچ کنترلی بر شبکه‌ی باز تلگرام(TON) ندارد. این شرکت افزود، ممکن است برای ارسال تراکنش‌ها کارمزد نامعینی اخذ گردد و تاکید کرد که شرکت تلگرام هیچ کنترلی بر محدوده‌ یا نوع اخذ کارمزد ندارد.

ممکن است تراکنش‌های ارسال شده در شبکه‌ی TON به‌طور کامل اجرا نشود و یا دچار تاخیر گردد. ما هیچ کنترلی بر بلاکچین TON نداریم، در نتیجه توانایی لغو و یا تغییر تراکنش‌های ارسال شده در این شبکه را نخواهیم داشت.

3– کلید‌های خصوصی

کیف‌پول گرام به کلید‌های خصوصی و یا عمومی، عبارت‌های پشتیبان‌گیری، پسورد‌ها و یا داده‌های مربوط به هویت کاربران دسترسی ندارد و یا آن‌ها را ذخیره نمی‌کند. شرکت تلگرام تاکید کرده است که مشتریان مسئولیت مدیریت و حفظ امنیت کلید‌های خصوصی خود را بر عهده دارند. در صورت از بین رفتن این اطلاعات، این شرکت قادر به بازیابی و یا تنظیم مجدد کلید‌های خصوصی مشتریان نیست؛ یعنی مشتریان امکان دسترسی به رمزارزهای خود را از دست خواهند داد.

4- توقف خدمات

شرکت تلگرام اعلام کرد که این شرکت حق توقف، مسدود‌سازی یا غیر فعال کردن تمام یا بخشی از خدمات مربوط به رمزارز گرام، خدمات حساب‌ها و یا دسترسی به خدمات مربوطه را در هر زمان و به هر دلیلی برای خود محفوظ می‌دارد.

5– تغییر در شرایط استفاده از کیف‌پول گرام

شرکت تلگرام همچنین حق تغییر شرایط استفاده از خدمات این شرکت را در هر زمانی برای خود محفوظ می‌دارد. تلگرام اعلام کرد که پس از بازنگری در «شرایط استفاده» به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد، همچنین از کاربران درخواست کرد به‌طور متناوب صفحه‌ی شرایط استفاده از خدمات این شرکت را بررسی کنند، زیرا تغییرات بلافاصله پس از ارسال در این صفحه اعمال خواهند شد.

قوانین استفاده از کیف‌پول گرام چند هفته پیش از راه‌اندازی بلاکچین TON منتشر شده است. بر اساس گزارش کوینیت، TON در اواخر اکتبر سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

نظر شما در رابطه با شرایط استفاده از کیف‌پول گرام چیست؟  نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا