اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

پلت‌فرم بلاک‌چینی BLive به زودی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند

این پلت‌فرم استریم آنلاین که توسط BitTorrent ساخته شده، نسخه‌ی آزمایشی آن در روز ۲۰ام سپتامبر منتشر خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • براساس پست توییتری شرکت BitTorrent که در روز ۱۸ام سپتامبر منتشر شده است، پلت‌فرم بلاک‌چینی استریم آنلاین BLive قرار است از روز ۲۰ام سپتامبر با انتشار نسخه‌ی بتا فعالیت خود را آغاز کند. شرکت BitTorrent‌به مناسبت راه‌اندازی این پلت‌فرم جدید یک برنامه‌ی اهداء توکن نیز راه‌اندازی نموده و به شرکت‌کنندگان خوش‌شانس توکن BTT اهدا می‌کند.

آغاز کار پلت‌فرم استریم BLive

براساس یک پست توییتری که روز ۱۸ام سپتامبر منتشر شده است، پلت‌فرم استریم آنلاین BLive که توسط BitTorrent ایجاد شده، قرار است هفته‌ی جاری و در روز ۲۰ام سوتامبر به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و کار خود را آغاز کند.

طبق اعلام کمپانی BitTorrent، در روز راه‌اندازی این پلت‌فرم ۲۰ هزار واحد توکن TRX در بین کاربران توزیع خواهد شد. گفته شده که این جایزه بین ۱۰ کاربر خوش‌شانس تقسیم خواهد شد.

برای شرکت در این برنامه‌ی تبلیغاتی و بدست آوردن شانس برنده شدن جوایز مذکور، شما باید این پست توییتری را بازنشر(Retweet) کرده و سپس ۳ نفر از دوستان خود را در بخش نظرات تگ کنید، علاوه براین درخواست شده تا در مورد آینده‌ی این پروژه نظرات خود را مطرح کرده و آدرس کیف‌پولتان را هم در همان قسمت منتشر کنید. در بین افرادی که این مراحل را به درستی انجام دهند، ده نفر به صورت کاملا تصادفی انتخاب شده و به عنوان برندگان مسابقه معرفی می‌شوند.

پست توییتری شرکت BitTorrent

 

شروع روند آزمایش نسخه‌ی بتا از روی ۲۰ام سپتامبر

تا پیش از این تنها گفته شده بود که روند آزمایش نسخه‌ی بتا نرم‌افزار BLive به زودی آغاز می‌شوند، اما هیچ تاریخ دقیقی برای آن مطرح نشده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که اکنون کابران دقیقا می‌دانند که چه روزی نسخه‌ی آزمایشی منتشر شده و می‌توانند برای ثبت‌نام در این پلت‌فرم اقدام کنند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی از نسخه‌ی کامل این پلت‌فرم ارائه نشده است، زیرا احتمالا به ویرایش و بهبود‌های بسیار زیادی نیاز است تا این پلت‌فرم بتواند به مرحله‌ی بهره‌برداری برسد.

کاربران می‌توانند در این پلت‌فرم جدید مطالب و محتوای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و با استفاده از توکن‌های BTT به سازنده‌ی آن پاداش دهند. این کار به تولید کننده‌ی محتوا کمک می‌کند تا در این مسیر به راه خود ادامه داده و برای کاربران محتوای بیشتری تولید کند.

یکی از ایده‌های اصلی این پلت‌فرم این است که بیشتر درآمد حاصل از آن همچنان صرف استریمر‌ها شوند، اتفاقی که در دیگر پلت‌فرم‌های مشابه همچون یوتیوب رخ نداده است.

رابطه‌ی BitTorrent و ترون

همانطور که اطلاع دارید، مدتهاست که شرکت BitTorrent به بخشی از بنیاد ترون(Tron Foundation) تبدیل شده و تحت مالکیت آن‌ها به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. خرید حق مالکیت این شرکت سال گذشته توسط آقای جاستین سان(Justin Sun) بنیانگذار ترون انجام گرفت.

تا پیش از این رویداد، پلت‌فرم BitTorrent فعالیت خود را تحت عنوان یک شبکه‌ی اشتراک‌گذاری داده‌ی نقطه به نقطه بزرگ و مستقل انجام می‌داد. حال به نظر می‌رسد که پس از خرید حق مالکیت آن توسط ترون، تمام فعالیت‌های آن‌ها بر روی رشد و گسترش حوزه‌ی کاری معطوف شده است.

نظر شما در رابطه با این پلت‌فرم استریم جدید چیست؟ آیا این پلت‌فرم بلاک‌چینی می‌تواند خود را جایگزین پلت‌فرم‌های استریم بزرگی همچون یوتیوب یا Twitch کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinexchangeguide

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا