اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

توییتر هیچ علاقه‌ای به انتشار رمزارز شرکت محور ندارد

مدیر عامل توییتر اعلام کرد که ترجیح می‌دهد به‌ جای تمرکز بر روی ساخت و انتشار رمزارز جدید[مانند لیبرا]، از بیت کوین به عنوان استاندارد باز اینترنت پشتیبانی کند

نکات برگزیده مطلب
  • جک دورسی(Jack Dorsey)، مدیرعامل شرکت‌های توییتر و Square اظهار داشت که هیچ برنامه‌ای برای ایجاد پلتفرم اختصاصی رمزارز «Twitcoin» وجود ندارد و خاطر نشان کرد که وی در عوض بر روی ترویج بیت کوین تمرکز خواهد کرد.

پشتیبانی از بیت کوین به‌جای ساخت رمزارز توییتر

بر اساس گزارش خبرگزاری سیدنی مورنینگ هرالد(The Sydney Morning Herald)، دورسی اطمینان دارد که بیت کوین همچنان نامزد اصلی جایگاه ارز رایج و اصلی اینترنت است. وی اظهار داشت:

من فکر می‌کنم استاندارد‌های اینترنت باز بهتر از انواع دیگری که توسط شرکت‌ها کنترل و یا راه‌اندازی می‌شوند، نیاز‌های افراد را برآورده می‌کنند. Jack Dorsey

 

هیچ کسی اقتصاد جهانی را درک نمی‌کند

دورسی به منظور شرکت در برنامه‌ راه‌اندازی‌ «Square Terminal» که نوع جدیدی از دستگاه پوز است و جایگزین کردن دستگاه‌های پوز بانکی را هدف گرفته است، از ملبورن استرالیا بازدید کرد. وی همچنین دیدگاه خود را در مورد بانک‌ها و اقتصاد بیان کرد:

«کنترل، قدرت و عملکرد بانک‌ها یک پدیده جهانی است، اما من فکر می‌کنم شرایط در استرالیا بحرانی‌تر است. ما همیشه در حال ورود و خروج از بحران اقتصادی هستیم و هر کسی در این زمینه پیشنهادی را ارائه کند، در حقیقت خودش را فریب می‌دهد. هیچ شخصی بر روی این سیاره وجود ندارد که اقتصاد جهانی را درک کند.»

دورسی همچنین خاطر نشان کرد که وی از ایده‌ی انتشار رمزارز توییتر مشابه برنامه‌ی عرضه‌ی رمزارز شرکت فیسبوک(Libra) پیروی نمی‌کند و ترجیح می‌دهد از استاندارد‌های باز و همگانی موجود همانند بیت‌کوین استفاده کند.»

بیت‌کوین به عنوان ارز اصلی اینترنت

اپلیکیشن پرداخت شرکت Square که CashApp  نام دارد، امکان واریز بیت‌کوین را در ماه ژوئن ایجاد کرد. داده‌های منتشر شده درآمد سه‌ماهه‌ی دوم سال 2019 شرکت Square را از بخش کسب و کار بیت کوین، 125 میلیون دلار نشان می‌دهد. دورسی در ستایش بیت کوین اظهار داشت:

من فکر می‌کنم بیت کوین انتخاب خوبی است زیرا بیشترین انعطاف را از خود نشان داده است، 10 سال از راه‌اندازی بیت کوین سپری شده است، این رمزارز یک برند عالی در اختیار دارد و بارها آزمایش شده است. از دیدگاه من، احتمال بالایی وجود دارد که درمیان تمامی رمزارزهای دیگر، بیت کوین بتواند به عنوان ارز اصلی و رایج اینترنت مورد استفاده قرار بگیرد. Jack Dorsey

آیا رمزارزهایی که توسط شرکت‌ها منتشر می‌شوند نمی‌توانند خدمات مناسبی را به کاربران ارائه کنند؟ آیا با دیدگاه مدیر عامل توییتر نسبت به بیت کوین موافق هستید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا