اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

احتمال همکاری برادران وینکلووس در پروژه‌ی رمزارزی شرکت فیس‌بوک

دوقلوهای وینکلواس اخیرا اعلام کرده‌اند که در حال مذاکره برای همکاری در پروژه‌ی لیبرا هستند

نکات برگزیده مطلب
  • برادران دوقلوی وینکلووس(Tyler and Cameron Winklevoss) که بنیانگذاران صرافی رمزارزی Gemini و از طرفداران پروپاقرص بیت‌کوین(BTC) هستند، اخیرا اعلام کرده‌اند که در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه‌ی رمزارزی شرکت فیس‌بوک با نام لیبرا(Libra) هستند.

تایلر و کامرون وینکلووس(Tyler and Cameron Winklevoss) از طرفداران بیت‌کوین(BTC) و بنیانگذاران صرافی رمزارزی Gemini، اخیرا اعلام نموده‌اند که آن‌ها مشتاق همکاری با مارک زاکربرگ(Mark Zuckerberg) در رابطه با پروژه‌ی رمزارزی لیبرا(Libra) هستند. طبق گزارشاتی که روز ۹ام آگوست در فضای اینترنت منتشر شده است، این دو برادر اجازه نمی‌دهند که مشکلات و رسوایی‌های مرتبط با آقای زاکربرگ سر راه توافق و همکاری احتمالی آن‌ها قرار بگیرند.

وینکلووس Gemini

 

در حال مذاکره برای پیوستن به انجمن لیبرا

کامرون وینکلووس در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام نموده که «فرقی نمی‌کند این همکاری تحقق یابد یا خیر، در هرصورت پروژه‌ی لیبرا گامی بلند به سوی پذیرش انبوه رمزارزها محسوب می‌شود». وی همچنین تاکید کرد:

من فکر می‌کند که در آینده ما دیگر قادر نخواهیم بود که بدون رمزارزها زندگی کنیم، یا دنیای قبل از وجود رمزارزها را تصور کنیم. Cameron Winklevoss

با توجه به اینکه دولت‌ها و قانون‌گذاران به صورت مداوم در رابطه با پروژه‌ی رمزارزی لیبرا به مردم و سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهند، تبلیغ فعالانه‌ی این دو برادر در راستای قانون‌گذاری و پذیرش صنعت رمزارزی می‌تواند آن‌ها را به شریکی جذاب برای فیس‌بوک تبدیل کند.

برادران وینکلووس اعلام کرده‌اند که در حال مذاکره در مورد پیوستن به انجمن لیبرا هستند که در حال حاضر ۲۸ عضو در آن حضور داشته و قرار است تا زمان راه‌اندازی کامل این پروژه تعداد این افراد به ۱۰۰ نفر برسد.

آن‌ها همچنین خاطر نشان کردند که باید قبل از پیوستن به این انجمن اطلاعات بیشتری پیرامون پروژه‌ی مذکور بدست آورند، همچنین اعلام کردند که در رابطه با لیست شدن رمزارز لیبرا در صرافی Gemini نیز باید تصمیم‌گیری کنند.

با این وجود، انجمن لیبرا در رابطه با مسئله‌ی همکاری با این دو برادر هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.

 

تمام بزرگان صنعت اینترنت رمزارزها را می‌پذیرند

طبق گفته‌های کامرون، شرکت فیس‌بوک اولین غول فناوری جهان است که در راستای عرضه‌ی رمزارزی بومی خود تلاش کرده، اما آخرین شرکت نخواهد بود. وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

من فکر می‌کند که شرکت‌های مرتبط با اینترنت باید یک استراتژی رمزارزی داشته باشند، و معتقد‌ام که بسیاری از آن‌ها در حال فکر کردن به پروژه‌ی رمزارز بومی هستند. آن‌ها احتمالا در حال بررسی و تماشا کردن لیبرا هستند تا ببینند این پروژه به کجا می‌رسد. Cameron Winklevoss

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود پیش‌بینی کرد که شرکت‌های بزرگ دیگری همچون آمازون، اپل، نت‌فلیکس و گوگل نیز از این رویه پیروی خواهند کرد و به دنبال توسعه‌ی رمزارز بومی خواهند بود، به ویژه شرکت آمازون که به عنوان یک مدعی رقابت در برابر فیس‌بوک فعالیت می‌کند. کامرون وینکلووس ادامه داد:

احتمالا آمازون می‌تواند بسته‌های پستی خود را به معنای واقعی کلمه در هر نقطه از جهان ارائه کند، حتی اگر جاده‌های منتهی به مقصد خاکی و ناهموار باشد، این بسیار مضحک است، کالاهای فیزیکی می‌توانند در سراسر جهان منتقل شوند، اما ما نمی‌توانیم به بسیاری از نقاط جهان پول ارسال کنیم. Cameron Winklevoss

اوایل روز گذشته گزارشاتی منتشر شد که نشان می‌داد طراحی رمزارز بومی بانک مرکزی چین که در واقع یک رمزارز ملی برای این کشور محسوب می‌شود، به شدت تحت تاثیر معرفی لیبرا قرار گرفته است.

 

نظر شما در رابطه با همکاری احتمالی این دو برادر در پروژه‌ی رمزارزی شرکت فیس‌بوک چیست؟ آیا حضور آن‌ها در این پروژه‌ی پر سروصدا باعث ایجاد تغییر و تحول در روند توسعه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا