اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

شرکت تتر در نظر دارد رمزارز پایدار جدیدی را منتشر کند

بر اساس ادعای ژائو دونگ، رمزارز CNHT توسط یوان چین پشتیبانی خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • رسانه‌ی محلی ChainNews در روز ۲۱ آگوست گزارش کرد که شرکت تتر در نظر دارد رمزارز پایداری را با پشتیبانی یوان چین منتشر کند.

رمزارز پایدار تتر بر پایه‌ی ارز فیات چین

ژائو دونگ(Zhao Dong)، سهامدار Bitfinex به خبرگزاری ChainNews اعلام کرد که شرکت پشتیبان رمزارز تتر(USDT)، قصد دارد در آینده‌ی نزدیک رمزارز پایدار جدیدی را منتشر کند. این رمزارز توسط یوان چین و در حساب‌های خارج از آمریکا با عنوان CNHT پشتیبانی خواهد ‌شد.

دونگ اظهار داشته است که پلتفرم مدیریت دارایی‌های دیجیتالی RenrenBit اولین سرمایه‌گذار این پروژه محسوب می‌گردد. وی همچنین اعلام کرد که صرافی رمزارزی Bitfinex و شرکت تتر رابطه‌ی نزدیکی داشته و تیم مدیریتی مشابهی دارند.

شرکت تتر تاکنون به‌طور رسمی انتشار رمزارز بر پایه‌ی ارز رسمی چین را تایید نکرده است.

مشارکت بحث برانگیز Bitfinex و تتر

پس از آن‌که دادستان کل نیویورک(NYAG)، در ماه آوریل دادخواستی را بر علیه iFinex، Bitfinex و تتر ارائه کرد، رابطه میان Bitfinex و تتر بدگمانی فعالان این حوزه را برانگیخت. دادستان کل نیویورک ادعا کرد که صرافی رمزارزی Bitfinex 850 میلیون دلار از دارایی مشتریان را از دست داده است و با قرض گرفتن از دارایی‌های ذخیره‌ی تتر، کسری خود را پوشش داده است.

آیا با توجه به کاهش ارزش یوان چین، انتشار رمزارز پایدار CNHT بر پایه‌ی این ارز مورد استقبال قرار خواهد گرفت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا