اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

توسعه‌دهنده‌ی اتریوم کلاسیک: تغییر نام اتریوم کلاسیک موجب شکست رمزارزهای بزرگ بازار خواهد شد!

استیون لوهجا مدعی شد که حذف عبارت «اتریوم» از نام رمزارز اتریوم کلاسیک موجب پذیرش گسترده‌ی این رمزارز خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • استیون لوهجا(Stevan Lohja) از آزمایشگاه اتریوم کلاسیک می‌گوید در صورتی که عبارت «اتریوم» از نام اتریوم کلاسیک حذف شود، بسیاری از رمزارزهای بزرگ مغلوب این رمزارز خواهند شد. وی اعتقاد دارد تغییر نام اتریوم کلاسیک موجب برندینگ بهتر خواهد شد.

لوهجا که به عنوان هماهنگ کننده‌ی تکنولوژیکی در آزمایشگاه‌های اتریوم کلاسیک فعالیت می‌کند، در توئیتی که 11 آگوست در رابطه با تغییر نام اتریوم کلاسیک منتشر کرد، مدعی شد:

«نظر: درصورتی که عبارت «اتریوم» را از نام تجاری اتریوم کلاسیک حذف کنیم، بسیاری از رمزارزهای دارای ارزش بازار بالا کاملاً توسط اتریوم کلاسیک مغلوب خواهند شد. من می‌دانم که ما پروژه اصلیِ اتریوم محسوب می‌شویم[و نباید نام اتریوم را کنار بگذاریم]، اما شاید بتوان این موضوع را به عنوان یک بحث حاشیه‌ای مناسب مطرح کرد؟»

تغییر نام اتریوم کلاسیک به Classic X

همانطور که در مقالات پیشین کوینیت نیز اشاره شده است، لوهجا یاد‌آور شد که Ethereum Classic پروژه‌ی اولیه اتریوم محسوب می‌شود و بر این واقعیت اشاره می‌کند که این رمزارز بر بلاکچین اولیه فعالیت می‌کند. بلاکچین اشاره شده در سال 2016 و در پی رسوایی DAO رویداد فورک را تجربه کرد.

پس از اجرای فورک عبارت کلاسیک(Classic) به نام این رمزارز افزوده شد تا از رمزارز اتریوم(ETH) متمایز گردد.

با وجود آن‌که اتر بزرگترین آلت‌کوین از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود، اتریوم کلاسیک در جایگاه 21ام قرار گرفته است.

لوهجا پیشنهاد می‌کند که اتریوم کلاسیک برای به‌دست آوردن ارزش بازار بالا باید کاملا از نظر برندینگ از پروژه‌ی اتریوم جدا شود. یاز خوری(Yaz Khoury)، مدیر بنیاد غیر انتفاعی اتریوم کلاسیک پاسخ داد:

من همیشه از تغییر نام اتریوم کلاسیک حمایت می‌کردم. در صورتی که این ارز را با نام دیگری صدا بزنیم، نام شبکه‌ی آن می‌تواند به‌طور طبیعی تغییر کند. Yaz Khoury

اجلاس اتریوم کلاسیک 3-4 اکتبر در ونکور کانادا برگزار خواهد شد.

نام‌گذاری و حواشی مربوط به آن

در حالی که ارزها، دارایی‌ها و توکن‌های مختلف سعی می‌کنند با تمایز نسبت به سایر رقبا مورد پذیرش گسترده قرار بگیرند، مسئله‌ی نام‌گذاری در حوزه‌ی نوظهور رمزارزی همواره مورد پرسش قرار دارد.

حتی نماد و سمبل برای گسترش استفاده از رمزارز اهمیت بالایی دارد. برخی صاحب‌نظران در صنعت رمزارزی در ماه آگوست ادعا کردند در صورتی که اجماعی بر روی رسمی کردن نماد بیت‌کوین(BTC) به واحد کوچکتر آن ساتوشی(یا یک صد میلیونیوم بیت‌کوین) حاصل گردد، پتانسیل استفاده از این رمزارز برای فعالیت‌های روزمره افزایش خواهد یافت.

نام‌گذاری یک محصول همواره تاثیر بالایی در میان مشتریان و یا کاربران آن داشته است. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند با بهره‌گیری از شرایط و با استفاده از عبارات «بلاکچین» یا «بیت‌کوین» در نام‌گذاری برند خود، مسیر موفقیت را سریعتر طی کنند.

آیا نام‌گذاری ارز دیجیتالی تاثیر بالایی در پذیرش آن خواهد داشت؟ دلیل استقبال کاربران از اتریوم و ارزش بازار کمتر اتریوم کلاسیک چیست؟ آیا حذف عبارت «اتریوم» از رمزارز اتریوم کلاسیک موجب اقبال گسترده‌ی کاربران خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا